Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Θέατρο και Δράμα: Χρήσιμα Εργαλεία στα χέρια του Εκπαιδευτικού

Θέατρο και Δράμα: Χρήσιμα Εργαλεία στα χέρια του Εκπαιδευτικού

Σέρρες, 11-12/3/2006, Προ-συνεδριακό Εργαστήριο στα πλαίσια της Συνδιάσκεψης 2006, Σοφία Λαμπρίδου, Δαβίδ Άντζελ

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 11/3/2006 10:00 πμ - 12/3/2006 2:00 μμ Export event


5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

Θεατρικό Εργαστήριο

Προ-συνεδριακό Εργαστήριο στα πλαίσια της Συνδιάσκεψης 2006

 

 

“Θέατρο και Δράμα: Χρήσιμα Εργαλεία στα χέρια του Εκπαιδευτικού”

 

Σοφία Λαμπρίδου, θεατρολόγος - ΜΑ εφαρμοσμένο δράμα

Δαβίδ Άντζελ, ηθοποιός - ΜΑ εφαρμοσμένο δράμα

 

 

Σέρρες, 11 - 12 Μαρτίου 2006

Σάββατο, 10.00 – 13.00 & 18.00 – 21.00 / Κυριακή, 10.00 – 14.00

ΣΕΡΡΕΣ - ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.

 

για εκπαιδευτικούς

πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

 

οργάνωση:

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

σε συνεργασία με :

την ομάδα  Stimulus: θέατρο & δράμα στην εκπαίδευση, θέατρο & δράμα ως κοινωνική παρέμβαση, τη Δ.Δ.Ε.Ν.ΣΕΡΡΩΝ-ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΣΕΡΡΩΝ, τη ΔΕΠΚΑ-ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ

 

Περιγραφή

 

ακούω: ξεχνώ

βλέπω: θυμάμαι

πράττω: καταλαβαίνω

 

Η σύγχρονη παιδαγωγική, που στοχεύει ολοένα και περισσότερο στο μαθητοκεντρικό μοντέλο, θέλει τον εκπαιδευτικό ευέλικτο και ευρηματικό, ώστε να εξασφαλίσει μια σταθερή θέση στοπεδίο ενδιαφέροντος των μαθητών του. Τα στοιχεία του Θεάτρου και του Δράματος ήταν ανέκαθεν ενσωματωμένα στην διαδικασία της διδασκαλίας, και ήταν πάντα στο ένστικτο του κάθε εκπαιδευτικού το κατά πόσο και με ποιον τρόπο θα τα αξιοποιήσει στο μάθημά του.

Σε αυτό το 10ωρο βιωματικό σεμινάριο θα προσπαθήσουμε να αναπτύξουμε ένα θεατρικό και δραματικό, προσβάσιμο στον εκπαιδευτικό, λεξιλόγιο, στο οποίο θα μπορεί να ανατρέχει ανά πάσα στιγμή στο μάθημά του, να το χρησιμοποιεί πλέον συνειδητά και να επωφελείται από αυτό. 

Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να φορούν άνετα ρούχα.

 

 

Οι Σοφία Λαμπρίδου & Δαβίδ Άντζελ έχουν ιδρύσει μαζί την ομάδα Stimulus που ασχολείται αποκλειστικά με την έρευνα και την πρακτική του δράματος και του θεάτρου στην εκπαίδευση και ως κοινωνική παρέμβαση. Η Σοφία Λαμπρίδου γεννήθηκε το 1977 στην Θεσσαλονίκη και είναι πτυχιούχος θεατρολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Ο Δαβίδ Άντζελ γεννήθηκε το 1979 στην Θεσσαλονίκη και κατέχει πτυχίο δραματικής σχολής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος. Οι μεταπτυχιακές τους σπουδές είναι πάνω στο Εφαρμοσμένο Δράμα (Πανεπιστήμιο του Exeter, Αγγλία).    Eργάζονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ως δάσκαλοι ειδικότητας και παράλληλα δημιουργούν και εφαρμόζουν προγράμματα για ειδικές ομάδες πληθυσμού, όπως κωφών ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες, ατόμων με ψυχιατρικές παθήσεις, ανήλικων παραβατών, παιδιών με προβλήματα συμπεριφοράς κ.α. Έχουν ήδη σχεδιάσει δύο θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα για μαθητές δημοτικού με θέματα Αλφαβητισμός και Φαντασία και Ψυχολογική Πίεση από Συνομίληκους. Αυτήν την περίοδο συμμετέχουν ως εμψυχωτές στο θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα Μυρωδιά από Κακάο. Έχουν παρακολουθήσει εργαστήρια κινησιολογίας, σωματικού θεάτρου, παντομίμας, μουσικής και νοηματικής. Είναι μέλη του Δικτύου Θέατρο/Δράμα & Εκπαίδευση

 

Ημέρες: 11 - 12 Μαρτίου 2006

Ώρες: Σάββατο, 10.00 – 13.00 & 18.00 – 21.00 / Κυριακή, 10.00 – 14.00

Τόπος: ΣΕΡΡΕΣ - ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.

Είσοδος: δωρεάν- θέσεις περιορισμένες (20-25 ΆΤΟΜΑ) / θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Πληροφορίες-συμμετοχές: Κυριακή Καραμανώλη-Κελίδου, ΥΠΟΚΑ-Δ.Δ.Ε.ΣΕΡΡΩΝ

Τηλ. (γραφείου) : 23210 52311, Φαξ : 23210 52775-κιν : 6942016687

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

σε συνεργασία με την ομάδα  Stimulus, τη Δ.Δ.Ε. Ν. ΣΕΡΡΩΝ-ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΣΕΡΡΩΝ, τη ΔΕΠΚΑ-ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ

 

 

Print

Number of views (925)/Σχόλια (0)