Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Θεατρικές διαδρομές στο Περιβάλλον με χώρο δράσης το Σχολείο

Θεατρικές διαδρομές στο Περιβάλλον με χώρο δράσης το Σχολείο

Παπασιδέρης, Σ. (επιμ.). (2006). Θεατρικές διαδρομές στο Περιβάλλον με χώρο δράσης το Σχολείο. Πρακτικά σεμιναρίου.
Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
ISBN 960-88760-6-0


Πρακτικά σεμιναρίου, 
Σπύρος Παπασιδέρης (Επιμ.) 
Ρόδος 2006,
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
ISBN 960-88760-6-0 
Περιεχόμενα και ελεύθερη πρόσβαση σε όλα τα (27) άρθρα

Περιεχόμενα ..εδώ! (και παρακάτω)
Ελεύθερη πρόσβαση σε όλο το βιβλίο εδώ: 

Μέρος Α & Β,
Μέρος Γ
Μέρος Δ & Ε 

Η οργάνωση -Εισαγωγικό Σημείωμα
ΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ

Νίκος Αναστασάτος, Μυρτώ Ναλπαντίδου, Στέλλα Φαρρή  «Στρατηγικές μάθησης,

 τεχνικές δράματος και περιβαλλοντική εκπαίδευση»

 Ιωάννης Παπαδόπουλος «Περιβάλλον, Θεωρητική Γνώση και Έντεχνο Βίωμα»

Τάκης Τζαμαργιάς «Πολιτιστικές εκδηλώσεις του Σχολείου – Διαδικασίες Θεατρικής Εμψύχωσης»

 

ΜΕΡΟΣ Β΄ ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Έλενα Θεοδωροπούλου «Παραδείγματα» έρευνας στο πεδίο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης:

 Εισαγωγικό σημείωμα»

 Λουκάς Mουστάκας  «Ενέργεια & περιβάλλον: Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης

 με τη μέθοδο project»

 Μυρτώ Ναλπαντίδου, Ιωάννα Κοντοζήση, Νίκος Αναστασάτος, «Το Γκιζάνι (Ladigesocypris ghigii):Ένα προτεινόμενο Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για τα απειλούμενα είδη. ΜελέτηΠερίπτωσης

Βασίλης Παπαβασιλείου «Ιδιωματικά ονόματα φυτών και φυτώνυμα τοπωνύμια της Ρόδου:

Ανάπτυξη και σχεδιασμός περιβαλλοντικού προγράμματος με τη συμβολή της μεθόδου project» Γιάννης Τσακίρης « Οι σχολικές αυλές ως χώροι αγωγής: Καταγραφή του περιβάλλοντος χώρου των δημόσιων Δημοτικών Σχολείων της πόλης της Ρόδου»

 

ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Μαρία Καμπουροπούλου, Γιώτα Ξανθάκου, Ασπασία Μαστρογιάννη «Η Μεσαιωνική πόλη της Ρόδου στο χωροχρόνο»

Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος ««Θεατρική - Υποκριτική ανάγνωση ενός κειμένου»

 Μυρσίνη Λενούδια «Δέντρα – Άνθρωποι, μια μυστική συμφωνία»

Santina Mastrosimone «Θέατρο χεριού και η σιωπηρή εμπειρία»

Γιώργος Μπινιάρης «Η δραματοποίηση του μύθου»

Γιώργος Μπινιάρης «Σπουδή στο Αρχαίο Δράμα, Αντιγόνη η αυτόνομη πορεία»

Ιωάννης Παπαδόπουλος  «Βιωματική Μέθοδος Διδασκαλίας»

Έλλη Παρασκευά «Χορεύοντας με τέσσερα στοιχεία: φωτιά, νερό, αέρας, γη»

Μίκα Παυλίδου «Γνωρίζω τους μεγάλους Έλληνες ζωγράφους»

Ηλίας Πίτσικας «Προσεγγίζοντας το περιβάλλον μέσα από το θεατρικό παιχνίδι»

Γιώργος Σακελλαρίδης  «Ταξίδι στο Περιβάλλον με μουσικές του κόσμου»

Τάκης Τζαμαργιάς «Οι διακειμενικές συνθέσεις ως μορφή θεάτρου στην ευέλικτη ζώνη

 και στις γιορτές του σχολείου»

 Βέτα Τσαλίκη Phill Sixsmith «Απλά προσθέστε νερό! Μία προσέγγιση του Εκπαιδευτικού Δράματος στο πλαίσιο της αειφορίας σχετικά με το θέμα της χρήσης του νερού»

Νίκος Χασάπης «Ο ρυθμός των αντικειμένων: Εργαστήριο κρουστών»

 

ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ

Θεατρική ομάδα του  7ο Γυμνάσιο Ρόδου «Αλλιώτικη μέρα»

Θεατρική ομάδα Πράξις, «ΕΙΣΑΙ ΕΓΩ ΓΗ: από το ποίημα του Χαλίλ Γκιμπράν Γη»

Εκπαιδευτήρια Ροδίων Παιδεία Αργεντίνικο τάνγκο από μαθητές της χορευτικής ομάδας

Θεατρικός όμιλος εκπαιδευτηρίων Ροδίων Παιδεία «Δέντρα»

Μουσικό Σχολείο Ρόδου Μουσική από το μαθητικό συγκρότημα κρουστών

 

ΜΕΡΟΣ Ε΄ Σύντομα Βιογραφικά Σημειώματα των Εισηγητών-Εμψυχωτών