Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Μαζί ανακαλύπτουμε το Θεατρικό Παιχνίδι

Μαζί ανακαλύπτουμε το Θεατρικό Παιχνίδι

Αθήνα, 25/11/2012, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2012, Στέλιος Βγαγκές

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/11/2012 9:00 πμ - 12:00 μμ Export event


7η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  

«Θέατρο & Εκπαίδευση: δεσμοί αλληλεγγύης»

Μαζί ανακαλύπτουμε το Θεατρικό Παιχνίδι

Στέλιος Βγαγκές

δάσκαλος, εμψυχωτής Θεατρικού Παιχνιδιού

Εργαστήριο 3ωρών

Τι κάνει το Θεατρικό Παιχνίδι

1. Εμψυχώνει

2. Απελευθερώνει τα εκφραστικά μέσα παιδιών και ενηλίκων

3. Προτείνει τρόπους δημιουργικής μάθησης

4. Συνομιλεί και συνδυάζει όλες τις τέχνες (καλλιτεχνικά μαθήματα)

5. Βοηθά στην ομαλή ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη

6. Αποκαλύπτει κα διευρύνει ατομικές και ομαδικές δυνατότητες

7. Απενοχοποιεί το παιχνίδι, τη χαρά, το συναίσθημα…

8. Ενισχύει την επικοινωνία, την συνεργασία και την ομαδικότητα

9. Θεωρεί ότι «θέατρο» δεν είναι μόνο «η παράσταση»

10. Καθιστά κάτι ευαίσθητο  μέσα μας και γύρω μας…

Τι δεν κάνει το Θεατρικό Παιχνίδι

1. Δεν επιβάλλει…

2. Δεν ενισχύει τον ανταγωνισμό

3. Δεν έχει ως αυτοσκοπό την παράσταση

4. Δεν ψυχαναγκάζει τους συμμετέχοντες να κάνουν «τέχνη»

5. Δεν συμπαθεί το πολύπλοκο

6. Δεν προσπαθεί να περιγράψει το ορατό αλλά να ζωγραφίσει το «αόρατο»

7. Δεν συμπεριφέρεται στα παιδιά σαν να είναι ενήλικες και στους ενήλικες σαν να είναι παιδιά…

8. Δεν προσπαθεί να πείσει αλλά να εμπνεύσει…

Άρα ΤΙ ΕΙΝΑΙ θεατρικό παιχνίδι; Θα το ανακαλύψουμε μαζί παίζοντας!

Ο Στέλιος Βγαγκές είναι δάσκαλος και εμψυχωτής Θεατρικού παιχνιδιού. Είναι απόφοιτος της Μαρασλείου Παιδαγωγικής Ακαδημίας, κάτοχος μετεκπαιδευτικού τίτλου του ΜΔΔΕ, και απόφοιτος του 3ετούς Εργαστηρίου Παιδαγωγικής Θεάτρου και Θεατρικού Παιχνιδιού του «ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ». Έχει παρακολουθήσει προγράμματα εργαστηρίων Ρυθμικής και Κινητικής Αγωγής, Μουσικοκινητικής Αγωγής και Δραματοσοφίας. Υπηρετεί στο 15οΔημ.Σχ. Καλλιθέας και εφαρμόζει το Θεατρικό Παιχνίδι στη καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία εντάσσοντάς το στο Αναλυτικό Πρόγραμμα. Συμμετέχει ως επιμορφωτής σε σεμινάρια και ημερίδες που οργανώνουν Πανεπιστήμια, Σχολικοί σύμβουλοι, Σύλλογοι Εκπαιδευτικών, Π.Ε.Κ του Υπουργείου Παιδείας, Δημοτικοί και Πολιτιστικοί φορείς. Υπήρξε συνεργάτης στην επιμόρφωση δασκάλων καθώς και στο σχεδιασμό προγραμμάτων και δράσεων στο πλαίσιο εφαρμογής του προγράμματος «ΜΕΛΙΝΑ» (1995 – 2003). Είναι μέλος του «Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση» και συμμετέχει ως εισηγητής και εμψυχωτής σε σεμινάρια, ημερίδες και συνέδρια που οργανώνει ο παραπάνω φορέας. Ως μέλος της ομάδας των βασικών συνεργατών του Λάκη Κουρετζή, δίδαξε επί σειρά ετών στο 3ετές Εργαστήρι Παιδαγωγικής Θεάτρου και Θεατρικού Παιχνιδιού του «Θεάτρου της Ημέρας» το αντικείμενο σπουδών « Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία». Έχει συγγραφικό έργο με συμμετοχές σε εκπαιδευτικά περιοδικά και βιβλία εκπαιδευτικού υλικού. Είναι ιδρυτικό στέλεχος του Εργαστηρίου Πολιτιστικής Εκπαίδευσης «Σχολείο Παιχνιδιού» στο οποίο λειτουργεί ομάδες έκφρασης παιδιών, εφήβων και ενηλίκων και στο οποίο συνεχίζει να διδάσκει το παραπάνω αντικείμενο. Από τον Αύγουστο του 2010 έως τον Οκτώβριο του 2010 ήταν μέλος της συντονιστικής ομάδας σχεδιασμού της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών αισθητικής αγωγής στα «800 Δημοτικά Σχολεία με ενιαίο πρόγραμμα» του Υπουργείου Παιδείας που υλοποιήθηκε από τον ΟΕΠΕΚ. Στο πρόγραμμα αυτό είχε εκτός από το σχεδιασμό και την ευθύνη του εισαγωγικού σεμιναρίου επιμορφωτών της Θεατρικής Αγωγής. Επίσης είναι Συντονιστής της Δράσης ''Θεατρικό Παιχνίδι και Γλώσσα'' στο Πρόγραμμα: «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» του Πανεπιστημίου Αθηνών.


 

Print

Number of views (1228)/Σχόλια (0)