Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

(ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ) Το Εργαστήρι Δράσης: Διδάσκοντας Υποκριτική μέσω Νοητικών Πειραμάτων

(ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ) Το Εργαστήρι Δράσης: Διδάσκοντας Υποκριτική μέσω Νοητικών Πειραμάτων

Αθήνα, 24/11/2018, Εργαστήριο, Brendon Burns

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2018 3:00 μμ - 5:30 μμ Export event

Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

Το Εργαστήρι Δράσης: Διδάσκοντας Υποκριτική μέσω Νοητικών Πειραμάτων

Αθήνα, 24/11/2018

Brendon Burns, διευθυντής στο Τμήμα Εφαρμοσμένου Θεάτρου και Θεάτρου για τη Κοινότητα στο Liverpool Institute for Performing Arts (LIPA), Ηνωμένο Βασίλειο

Εργαστήριο 2,5 ωρών
Συμμετοχή στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Γλώσσα: αγγλικά

Αξιοποιώντας τον εγγενή αγωνισμό της μεθόδου υποκριτικής και επιτέλεσης των Uta Hagen και Doreen Cannon, το εργαστήριο χρησιμοποιεί την διερεύνηση νατουραλιστικών τεχνικών υποκριτικής ως βάσης για τη διεξαγωγή φιλοσοφικών και πολιτικών νοητικών πειραμάτων. Έννοιες όπως ο ωφελιμισμός, η θετική και η αρνητική ελευθερία και η κοινωνική δικαιοσύνη ανακαλύπτονται, αντιμετωπίζονται, αναπαριστούνται και συζητούνται μέσα από μια σειρά συναρπαστικών αλλά ταυτόχρονα νοητικά προσπελάσιμων σεναρίων. Καθώς οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να εφαρμόζουν ολοένα  και πιο περίπλοκες τεχνικές υποκριτικής στις σκηνές που δουλεύουν, το επίπεδο της φιλοσοφικής πολυπλοκότητας εντείνεται. Ένα ιδιαίτερο πλεονέκτημα της τεχνικής  αυτής είναι η ιδιαιτέρα αναστοχαστική της διάσταση, καθώς μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε καταστάσεις όπου ένας εμψυχωτής επιθυμεί να εμπλέξει όσους ενδιαφέρονται για την αξιοποίηση του Θεάτρου/ Δράματος  στη  διερεύνηση κοινωνικών/ φιλοσοφικών θεμάτων, όσο και αντιστρόφως όταν επιθυμεί να ενθαρρύνει εκείνους που ενδιαφέρονται για τέτοιου είδους ζητήματα να τα αποδώσουν/εκφράσουν μέσω μιας παράστασης.Αυτό το σεμινάριο διάρκειας 2,5 ωρών απευθύνεται κυρίως σε όσους εργάζονται με νέους ανθρώπους στην τυπική και μη τυπική εκπαίδευση, αν και το υλικό είναι εύκολα προσαρμόσιμο σε παιδιά ή ενήλικες συμμετέχοντες.Αριθμός  συμμετεχόντων: Ιδανικά 18 ή 21 (λειτουργεί καλύτερα αν οι συμμετέχοντες μπορούν να χωριστούν σε ομάδες των τριών).

Image

Ο Brendon Burns είναι σκηνοθέτης και εμψυχωτής. Έχει οργανώσει και εμψυχώσει πολλά εκπαιδευτικά και συμμετοχικά θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα μεγάλης εμβέλειας στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ευρώπη και τη Δυτική Αφρική. Σήμερα είναι διευθυντής στο Τμήμα Εφαρμοσμένου Θεάτρου και Θεάτρου για τη Κοινότητα στο Liverpool Institute for Performing Arts (LIPA). Έχει εργαστεί ως καλλιτεχνικός διευθυντής στο Solent Peoples Theatre, το Indefinite Article and First Draft Theatre και ως βοηθός καλλιτεχνικός διευθυντής στο Proteus Theatre and The Haymarket στο Basingstoke.  Έχει γράψει πολυάριθμα πρωτότυπα θεατρικά έργα και έχει κάνει διασκευές, στις οποίες περιλαμβάνονται και η  πρώτη σύγχρονη θεατρική μεταφορά του έργου της Margaret Atwood The Handmaid’s Tale  και του Aldous Huxley Θαυμαστός καινούργιος κόσμος. Εκπαιδεύτηκε ως ηθοποιός στο Arts Educational School στο Λονδίνο και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στο University of Middlesex και στη Ρητορική στο Royal Holloway University of London.