Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Ναύπλιο, 11-12/3/2017, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ12), Σόνια Μολογούση, Νάσια Χολέβα

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 11/3/2017 9:30 πμ - 12/3/2017 2:30 μμ Export event


«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες»

Σεμινάριο εκπαιδευτικών Σ12


 

Ναύπλιο, 11-12 Μαρτίου 2017
2ο Γυμνάσιο Ναυπλίου, Δημ. Κώστα & Σκούμπη

Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών
www.TheatroEdu.gr

Εκαναν αίτηση: 39
Συμμετείχαν: 26



Tο Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους "Κι αν ήσουν εσύ; - ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος” διοργανώνουν επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο υποστήριξης εκπαιδευτικών που υλοποιούν ή που ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα. 

Το πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Το εργαστήριο πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας δια μέσου των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων, κας Μάρα Ελένης και κου Γιατράκου Ιωάννη.

Το σεμινάριο γίνεται με βάση το εκπαιδευτικό υλικό της Υ.Α. το οποίο είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας («Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, «Δεν είναι μόνο αριθμοί», «Σκληρό καρύδι») καθώς και το εκπαιδευτικό υλικό του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση («Εσύ όπως κι Εγώ», «Μονόλογοι από το Αιγαίο», κ.ά) 

Συμμετέχοντες: Το σεμινάριο μπορούν να το παρακολουθήσουν 15 εκπαιδευτικοί από την Πρωτοβάθμια και 15 από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Αργολίδας  και ακόμα 10 άτομα όπως στελέχη εκπαίδευσης (Υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων, Σχολικοί Σύμβουλοι κλπ), εμψυχωτές νεανικών ομάδων ή ανθρωπιστικών οργανώσεων, φοιτητές κ.ά. Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότερες αιτήσεις συμμετοχής θα γίνει κλήρωση.Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Τόπος: 2ο Γυμνάσιο Ναυπλίου, Δημ. Κώστα & Σκούμπη

Ώρες: 
Σάββατο 09:30 – 18:30
Κυριακή 09:30 – 14:30

Επιμορφωτές/Εμψυχωτές: οι θεατροπαιδαγωγοί  Μολογούση Σόνια και Χολέβα Νάσια

Σύντομη περιγραφή: Το σεμινάριο στοχεύει
α) στην ευαισθητοποίηση σε ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων γενικότερα και δικαιωμάτων των προσφύγων ειδικότερα, 
β) στην εξοικείωση με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος, που μπορούν να αξιοποιηθούν στο σχεδιασμό προγραμμάτων ή μαθημάτων με ανάλογη θεματολογία, 
γ) στην παρουσίαση εκπαιδευτικού υλικού διαφόρων φορέων που ασχολούνται με τα ανθρώπινα δικαιώματα,
δ) στην ενημέρωση για τις εκπαιδευτικές και γενικότερες δράσεις της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και των άλλων συνεργαζόμενων φορέων.

Προσοχή: Το σεμινάριο είναι βιωματικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου, περιλαμβάνει ασκήσεις, παιχνίδια, αυτοσχεδιασμούς, παιχνίδια ρόλων και άλλες δραστηριότητες, και χτίζεται βήμα-βήμα. Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο:
- να παρακολουθήσουν το σύνολο του σεμιναρίου,
- να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κινητικές ασκήσεις στο χώρο
- να φέρουν μαζί τους … κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!
 

Συνεργασία: Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print

Number of views (1082)/Σχόλια (0)