Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Το Θέατρο/Δράμα ως μέσο για προσωπική, συλλογική και κοινωνική ανάπτυξη: «Το Αστερόπαιδο» του Oscar Wilde

Το Θέατρο/Δράμα ως μέσο για προσωπική, συλλογική και κοινωνική ανάπτυξη: «Το Αστερόπαιδο» του Oscar Wilde

Αθήνα, 24/11/2018, Εργαστήριο, Νάντια Τομασίδου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2018 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event

Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

Το Θέατρο/Δράμα ως μέσο για προσωπική, συλλογική και κοινωνική ανάπτυξη: «Το Αστερόπαιδο» του Oscar Wilde

Αθήνα, 24/11/2018

Νάντια Τομασίδου, θεατροπαιδαγωγός, Κύπρος

Εργαστήριο 2,5 ωρών
Συμμετοχή στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Γλώσσα: αγγλικά

Στόχος αυτού του εργαστηρίου είναι να υπογραμμίσει τη σημασία του θεάτρου/δράματος και των παραστατικών τεχνών στην προσωπική, κοινωνική και συλλογική ανάπτυξη των μαθητών. Μέσω της χρήσης και αξιοποίησης πρακτικών τεχνικών, οι συμμετέχοντες θα εξετάσουν την κοινωνική και παιδαγωγική λειτουργία των τεχνών καθώς και τη δυνατότητά τους να χρησιμοποιηθούν ως μέσα βιωματικής μάθησης και κοινωνικής παρέμβασης. Σε αυτό το πρακτικό εργαστήριο, θα διερευνήσουμε την ιστορία του OscarWilde «Το Αστερόπαιδο» μέσα από μια σειρά θεατρικών συμβάσεων και παιχνιδιών. Το «Αστερόπαιδο» γράφτηκε από τον OscarWilde το 1891 και αναφέρεται στην ιστορία ενός παιδιού που έπεσε από τα αστέρια και ως εκ τούτου ήταν διαφορετικό από τους άλλους. Θα ακολουθήσουμε το Αστερόπαιδο στο ταξίδι του για να βρει την πραγματική του προέλευση, να μάθει να είναι ευγενικό με τους άλλους και να αποδεχθεί τον εαυτό του. Οι συμμετέχοντες θα ζωντανέψουν την ιστορία αναλαμβάνοντας διάφορους ρόλους, θα ψιθυρίσουν συμβουλές στο Αστερόπαιδο για το πώς να αποδεχτεί την πραγματική του φύση, και θα αποφασίσουν πώς θα ήθελαν να τελειώσει η ιστορία μέσα από αυτοσχεδιασμούς σε μικρές ομάδες. Το εργαστήριο θα προσφέρει στους συμμετέχοντες τεχνικές Θεάτρου/Δράματος και παιχνίδια που μπορούν αργότερα να χρησιμοποιήσουν με τους μαθητές τους, για να ενισχύσουν την ολιστική τους ανάπτυξη, την ενεργή ιδιότητα τους ως πολίτες, τις διαπολιτισμικές τους ικανότητες και να οδηγηθούν σε ουσιαστικές κοινωνικές αλλαγές.

Image

Η Δρ Νάντια Τομασίδου αποφοίτησε από το τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου. Στη συνέχεια παρακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στον κλάδο DramaandTheatreEducation του Πανεπιστημίου του Warwick, από όπου και αποφοίτησε με άριστα. Είναι κάτοχος διδακτορικού στην Εκπαίδευση από το ίδιο πανεπιστήμιο. Η διδακτορική της διατριβή επικεντρώθηκε στη συμβολή των τεχνών και ιδιαίτερα του Θεάτρου, στην προαγωγή της συναισθηματικής, κοινωνικής και εκπαιδευτικής ευημερίας των παιδιών. Έχει διδάξει στο UniversityofWarwick, στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου και στο GlobalCollege. Έχει παρουσιάσει τις ερευνητικές της εργασίες σε διεθνή συνέδρια, και έχει δημοσιεύσει τμήματα της διατριβής της σε ακαδημαϊκά περιοδικά. Συμμετείχε στην ομάδα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών ως προς τη Θεατρική Αγωγή που οργάνωσε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο το Μάρτιο του 2014. Έχει δώσει επιμορφωτικά σεμινάρια για εκπαιδευτικούς σε Πανεπιστήμια στην Κύπρο και το εξωτερικό, καθώς και στο Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου. Έχει επίσης σχεδιάσει και οργανώσει το θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για το Μουσείο Παραμυθιού. Διευθύνει Θεατρικό Εργαστήρι για παιδιά και εφήβους. Κατά τις σχολικές χρονιές 2015-16 και 2016-17 σχεδίασε και εκπόνησε θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα για μαθητές δημοτικών σχολείων με θέματα «Το Θέατρο ως δημιουργική παρέμβαση για την αντιμετώπιση του ρατσισμού και την αποδοχή της διαφορετικότητας στην Εκπαίδευση» και «Πάφος 2017: Θεατροπαιδαγωγικές προσεγγίσεις». Τα προγράμματα εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού και έλαβαν εξαιρετικές αξιολογήσεις από τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν σε αυτά. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη διαδικασία δημοσίευσης ενός βιβλίου με βάση τη διδακτορική της διατριβή με τίτλο «Η συμβολή του θεάτρου/δράματος και των τεχνών στην ευημερία των μαθητών».