Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Αρχές Συλλογικότητας και Επικοινωνίας στο θέατρο

Αρχές Συλλογικότητας και Επικοινωνίας στο θέατρο

Αθήνα, 18/3/2006, Εργαστήριο, Θωμάς Μοσχόπουλος

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/3/2006 3:00 μμ - 5:30 μμ Export event


5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

Θωμάς Μοσχόπουλος, σκηνοθέτης

«Αρχές Συλλογικότητας και Επικοινωνίας στο θέατρο»

 

 

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: Ελληνικά

 

Μια πρακτική προσέγγιση της λειτουργίας του θεάτρου ως όργανο επικοινωνίας και κοινωνικής ενεργοποίησης, μέσα από ασκήσεις και παιχνίδια που έχουν σκοπό τη συνειδητοποίηση του ρόλου της μονάδας μέσα στην ομάδα καθώς και την αναγκαιότητα, τα όρια και τις υποχρεώσεις της έννοιας ρόλος.

 

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος γεννήθηκε στην Mπίτολα της Γιουγκοσλαβίας. Σπούδασε Φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Θέατρο στη Δραματική Σχολή του Κρατικού Θεάτρου Bόρειας Ελλάδας και Κινηματογράφο στο Διεθνές Εργαστήριο Eπικοινωνίας του Oύντινε (Iταλία). Έχει σκηνοθετήσει, μεταξύ άλλων, τη Βενετσιάνα, τον Έρωτατης Λ. Πετρουσέγσκαγια, τις Υπηρέτριες του Γκολντόνι, το Shopping and Fucking του Μ. Ρέϊβενχιλ, το Closer του Π. Μάρμπερ, τον Βυσσινόκηπο του Τσέχωφ, το Στρίψιμο της βίδαςτου Χ. Τζέϊμς (διασκευή Τζ. Χάτσερ), το Πολύ κακό για το τίποτα του Σαίξπηρ, την Διπλή απιστία του Μαριβώ, το Mainstream του Ντ. Γκρεγκ, το H ζωή είναι ένα όνειρο του Kαλντερόν και το Με το ίδιο μέτρο του Σαίξπηρ. Θέατρο για παιδιά: μεταξύ άλλων το Παραμύθι για δυο του Φ. Ρίντλεϋ, Μια ιστορία με ιστορίες του Τζ. Ροντάρι, Η Πεντάμορφη και το ΤέραςΟικογένεια Νώε των Ξ.Καλογεροπούλου - Θ. Μοσχόπουλου, Το σκλαβί της Ξ. Καλογεροπούλου, Το αγόρι με τη βαλίτσα του Μάικ Κένι (Θέατρο ΠOPTA). Όπερα: Έτσι κάνουν όλες του Μότσαρτ, Το στρίψιμο της βίδας του Μπ. Μπρίτεν, Ο Βασιλιάς ακούει του Νίκου Κυπουργού (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών), Μάκβεθ του Βέρντι (στο φεστιβάλ του Σπολέτο, το 2002) για το οποίο απέσπασε το βραβείο Abbiati για τη σκηνοθεσία 2003, Η Στέψη της Ποππαίας του Μοντεβέρντι (στο φεστιβάλ της  Κρεμόνα, το 2005). Έχει ασχοληθεί επίσης με τον κινηματογράφο. Η ταινία του Μερί Αμέν (1995) τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Ποιότητος Ντοκιμαντέρ και βραβεύτηκε και σε διεθνή φεστιβάλ. Από το 2000 συνεργάζεται με το Γιάννη Χουβαρδά στην καλλιτεχνική διεύθυνση του Θεάτρου του Νότου, όπου διευθύνει και το Εργαστήρι Νέων Θεατρικών Συγγραφέων. Το 2004 σκηνοθέτησε το καλλιτεχνικό μέρος της Τελετής Λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας.