Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Όταν δεν πάει ο μαθητής στο Σοφοκλή

"Όταν δεν πάει ο μαθητής στο Σοφοκλή"
Το αρχαίο δράμα του Σοφοκλή συναντά την παραδοσιακή μουσική 
-ένα Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα
Ραφήνα Αττικής, 2007-2008

Σκοποί-Στόχοι
Το πρόγραμμα στοχεύει κυρίως στους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και σε άλλους νέους που συμμετέχουν σε φορείς πολιτιστικής καλλιτεχνικής κληρονομιάς (Θεατρικές ομάδες, ωδεία, συλλόγους παραδοσιακής μουσικής κ.α). 

Με αφετηρία2008_SophoklisRafina επιλεγμένα κομμάτια από το πρωτότυπο κείμενο της «Αντιγόνη» του Σοφοκλή και τη σύνδεσή τους με τη μετρική και το ρυθμό της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής, επιχειρείται η βιωματική επαφή των συμμετεχόντων με τη γλώσσα, την Τέχνη (Θέατρο, Μουσική) και τον Πολιτισμό. 

Στόχος του προγράμματος είναι η γόνιμη εξοικείωσή τους με τον πλούτο και τη μουσικότητα της αρχαίας γλώσσας, μέσα από βιωματικά εργαστήρια θεατρικής έκφρασης. Με το ερέθισμα αρχικά της παράστασης και την καθοδήγηση, κατόπιν, έμπειρων καθηγητών στο εκπαιδευτικό δράμα, οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά σε ασκήσεις ρυθμού, μέτρου, κίνησης και προσωπικής έκφρασης προκειμένου να δραματοποιήσουν οι ίδιοι χορικό από την Αντιγόνη με τη μέθοδο της θεατρικής σύνθεσης. 

Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος θα πραγματοποιηθούν: 
Α) Συναντήσεις με τα σχολεία και φορείς ΟΤΑ, 
Β) δικτύωση, επισκέψεις στους τοπικούς παράγοντες στους χώρους τους, 
Γ) ενημερωτικές συναντήσεις-ημερίδες με φορείς εκπαίδευσης, τοπικής αυτοδιοίκησης, άλλων τοπικών φορέων. 

Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει: 
Α) Υποστήριξη των μαθημάτων ή των σχολικών δραστηριοτήτων των σχολείων, ειδικά εκείνων της Β’ και Γ’ Λυκείου, με καλλιτέχνες θεατροπαιδαγωγούς. 
Β) Φεστιβάλ παρουσίασης δράσεων μαθητικής δημιουργίας 
Γ) δράσεις διάχυσης αποτελεσμάτων 

Διάρκεια Προγράμματος: 
Από 1 Ιουνίου 2007 έως 30 Μαΐου 2008 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο εκπ/κων Για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 
Συνεργαζόμενοι Φορείς: Δήμος Ραφήνας, Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής. 

LogoDiktyo_Gr_small

Print

Number of views (335)/Σχόλια (0)