Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

2009 8η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Σπέτσες

2009 8η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Σπέτσες

Σπέτσες, 21-27/7/2009

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/7/2009 12:00 πμ - 27/7/2009 12:30 πμ Export event

Σπέτσες, 21-27 Ιουλίου 2009 
8η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Σπέτσες 2009

& 3η Κατασκήνωση Νέων "Νεανικές Θεατρικές Φωνές 2009"
"Σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία: απεικονίσεις και συνθέσεις"
Βrendon BurnsΜένης ΘεοδωρίδηςΜαρία ΛεωνίδαΚωστής ΚαπελώνηςΑριστείδης ΠαπανικολάουΜαρία ΧανιωτάκηΤζωρτζίνα Κακουδάκη
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


8η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Σπέτσες 2009
«Σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία: απεικονίσεις και συνθέσεις»
Σπέτσες 21-27 Ιουλίου 2009
& «Νεανικές Θεατρικές Φωνές 2009»
για εκπαιδευτικούς, ηθοποιούς, θεατρολόγους, φοιτητές, εμψυχωτές και νέους

 
 
Στις 21-27 Ιουλίου 2009 το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση διοργανώνει στις Σπέτσες για όγδοη συνεχή χρονιά Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση-Σεμινάριο με τίτλο: «Σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία: απεικονίσεις και συνθέσεις».  Στο χώρο της Αναργυρείου σχολής, δίπλα στη θάλασσα, με την καθοδήγηση έμπειρων καλλιτεχνών-δασκάλων, εκπαιδευτικοί, ηθοποιοί, θεατρολόγοι, φοιτητές και νέοι θα έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν σημαντικά θέματα και πλευρές της σύγχρονης ζωής με όχημα τεχνικές θεάτρου και άλλων παραστατικών τεχνών. Τα βιωματικά εργαστήρια θα προσεγγίσουν το θεατρικό λόγο, τη σκηνογραφία, την οπτικοακουστική έκφραση, τη μουσική και το ρυθμό, τη σχέση δημοκρατίας και συλλογικής θεατρικής δημιουργίας. Η Κατασκήνωση περιλαμβάνει 5 βιωματικά εργαστήρια, ένα εκ των οποίων με τίτλο «Νεανικές Θεατρικές Φωνές» είναι ειδικά σχεδιασμένο για νέους 17-22 χρονών (με την υποστήριξη της ΓΓΝΓ). Περιλαμβάνει επίσης προβολές ταινιών και συζητήσεις κάτω από τα πεύκα της αυλής, άσκηση, μπάνιο, ξεκούραση και, φυσικά, διασκέδαση. Το τελευταίο απόγευμα θα γίνουν οι παρουσιάσεις της δουλειάς των εργαστηρίων και θα ακολουθήσει αποχαιρετιστήριο γλέντι. 

ΕΜΨΥΧΩΤΕΣ-ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: Βrendon Burns, σκηνοθέτης, καλλιτεχνικός διευθυντής του Ιδρύματος Citizen Arts (Ίδρυμα για τις Τέχνες και τον Ενεργό Πολίτη), Μένης Θεοδωρίδης, σκηνοθέτης, παιδαγωγός, Μαρία Λεωνίδα, σκηνοθέτης κινηματογράφου, Κωστής Καπελώνης, σκηνοθέτης θεάτρου, Αριστείδης Παπανικολάου, μουσικός, κοινωνιολόγος,  Μαρία Χανιωτάκη, σκηνογράφος ΜΑ, εικαστικός

Εισήγηση, προβολή ταινιών: «Μέσα στο σχολείο- πέρα από το θρανίο: μια επιλεκτική κινηματογραφική αναδρομή στα εκπαιδευτικά συστήματα όπως πα-ρουσιάζονται στον κινηματογράφο» - Τζωρτζίνα Κακουδάκη, θεατρολόγος, ηθοποιός

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Άφιξη-εγγραφή-τακτοποίηση: Τρίτη 21/7/2009, 12.00-16.30 Αναχώρηση: Δευτέρα 27/7/2009, μέχρι τις 11.00

ΩΡΑΡΙΟ 08.00-09.00 Πρωινό 09.00-12.00 Εργαστήρια 12.00-13.30 Ελεύθερος χρόνος για μπάνιο, ξεκούραση κ.α. 13.30-14.30 Γεύμα 14.30-17.00 Ελεύθερος χρόνος για μπάνιο, ξεκούραση κ.α. 17.00-17.30 Απογευματινός καφές 17.30-20.30 Εργαστήρια 20.30- ... άλλες δραστηριότητες

ΤΟΠΟΣ Αναργύρειος Σχολή Σπετσών, 1χλμ από το λιμάνι


ΔΙΑΜΟΝΗ 6 διανυκτερεύσεις σε δωμάτια της Σχολής και ημιδιατροφή στο εστιατόριό της (προτεινόμενη) ή σε ξενοδοχεία/δωμάτια εκτός Σχολής.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: Μπέττυ Γιαννούλη ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ: Διονυσία Ασπρογέρακα, Πασχαλιά Μιχαλοπούλου, Ηρώ Ποταμούση, Ιωάννα Τότσιου, Ντίνα Τσολάκη

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1: «Δημοκρατία και Συλλογική Θεατρική Δημιουργία: Οράματα για το Μέλλον» Burns Brendon, σκηνοθέτης, καλλιτεχνικός διευθυντής του Ιδρύματος Citizen Arts (Ίδρυμα για τις Τέχνες και τον Ενεργό Πολίτη)

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2: «Δραστηριότητες και τρόποι εξοικείωσης εκπαιδευτικών και μαθητών γύρω από τις βασικές έννοιες της οπτικοακουστικής έκφρασης», Μένης Θεοδωρίδης, σκηνοθέτης, παιδαγωγός, Μαρία Λεωνίδα, σκηνοθέτης κινηματογράφου

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3: «Από το μηδέν στον ποιητικό μονόλογο» Κωστής Καπελώνης, σκηνοθέτης θεάτρου.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: «Η γλώσσα του Ρυθμού» Αριστείδης Παπανικολάου, μουσικός, κοινωνιολόγος

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5: «Η Σκηνογραφία στο Θέατρο-ένα πολύτιμο πεδίο συνεργασίας με την ομάδα» Μαρία Χανιωτάκη, Σκηνογράφος ΜΑ- Εικαστικός
 
Print

Number of views (2621)/Σχόλια (0)