Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Δράση «Μαζί» - «Παντομίμα και γλώσσα του Σώματος»

Δράση «Μαζί» - «Παντομίμα και γλώσσα του Σώματος»

Ιωάννινα, 20/12/2021, Δράση «Μαζί», 21ο ΔΣ Ιωαννίνων (Α) & Τάξεις Υποδοχής

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 20/12/2021 9:30 πμ - 11:30 πμ Export event


Δράση «Μαζί»
«ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ»

Εργαστήριο για εφήβους

Ιωάννινα, 20/12/2021

21ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων  -Ομαδα Α & Τάξεις Υποδοχής

Διάρκεια: 2 ώρες

Εμψύχωση: Φλώρος Γιώργος

Συνεργασία: Δημήτρης Κονετάς

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί:  Κωνσταντίνα Μπούλια, Μαρία Σκανδάλη, Χρήστος Γριμπαδιώτης, Όλγα Μάτζιου

Παίρνουν μέρος: 25  μαθήτριες/ές (15 ντόπιοι και10 πρόσφυγες)

Το εργαστήριο "παντομίμα και γλώσσα του Σώματος" εντάσσεται το πλαίσιο της δράσης «Μαζί» του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες. Πρόκειται για δράση που υποστηρίζει δραστηριότητες συνεργασίας τοπικού και προσφυγικού πληθυσμού με έμφαση στα παιδιά και νέους. Απευθύνεται σε μεικτή ομάδα μαθητών (ντόπιοι και πρόσφυγες)  και επιδιώκει να προσελκύσει και να δημιουργήσει το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων για τη γλώσσα του σώματος και την "μυστική" της ερμηνεία. Η μη λεκτική επικοινωνία η οποία χρησιμοποιείται καθιστά στη συγκεκριμένη δράση είναι κατάλληλη για πολυπολιτισμικό κοινό το οποίο μιλά διαφορετικές γλώσσες. Ξεκινά με παράσταση παντομίμας, η οποία δίνεται για όλους τους μαθητές  σε χώρο του σχολείου ή θέατρο. Μετά την παράσταση ακολουθεί εργαστήρι/workshop με μαθητές στην τάξη τους  με θέμα την παντομίμα  και την γλώσσα του σώματος.

Το εργαστήρι περιλαμβάνει: 1. Παρουσίαση της τέχνης της παντομίμας.2. Πρακτικές ασκήσεις .3. Χαρακτήρες/ ρόλοι, διάφοροι χαιρετισμοί, επικοινωνία. 4. Πολιτιστικές διαφορές. 5. Έκφραση μέσω διαφορετικών στάσεων. 6. Επιβολή, σεβασμός, επαφή με το βλέμμα, σωματική επαφή κ.λπ. Το project τελειώνει με ένα εργαστήρι/διάλεξη για το προσωπικό του σχολείου.

Ο Γιώργος Φλώρος σπούδασε παντομίμα στη Γερμανία με τους Elie Levi, TadachiEndo και Harald Lutz. Στα χρόνια που ακολούθησαν περιόδευσε κυρίως στην Ελλάδα, αλλά και αργότερα στην πρώην Γιουγκοσλαβία, Αυστρία, Γερμανία, Ολλανδία και Γαλλία. Συμμετέχει επίσης σε παραστάσεις με σκηνοθέτη τον Ruben Fraga και κάνει τηλεοπτικές εκπομπές σε διάφορες χώρες. Διδάσκει παντομίμα και αυτοσχεδιασμό σε εργαστήρια και θεατρικές σχολές. Το 1989 μετακομίζει στη Σουηδία και συνεχίζει την καριέρα σαν μίμος, σκηνοθέτης και παιδαγωγός. Στο διάστημα αυτό σπουδάζει psykodrama and bioenergetics. Για τη δουλειά του σαν σκηνοθέτης και παιδαγωγός ο Γιώργος Φλώρος έχει πάρει πολλές διακρίσεις και βραβεία. Το 2009 επιστρέφει μόνιμα στα Ιωάννινα και συμμετέχει με παραστάσεις, εργαστήρια παντομίμας, ζογκλέρ τσίρκου σε διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις, happenings, σχολεία, παιδικά πάρτι καθώς και πάρτι ενηλίκων. Κατά διαστήματα επισκέπτεται τις παιδικές πτέρυγες στα νοσοκομεία σαν νοσοκομειακός κλόουν. Το 2016 βραβεύτηκε από το Ευρωκοινοβούλιο για τη δράση του στην υποδοχή προσφύγων με "Το Καραβάνι της Χαράς". Πραγματοποιεί εργαστήρια και σεμινάρια για τη «Γλώσσα του σώματος» για θεατρικές ομάδες, σχολεία και διάφορους χώρους δουλειάς, καθώς και για άτομα με  ειδικές ανάγκες. 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / info@theatroedu.gr

Στο πλαίσιο της δράσης «Μαζί» του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Πρόκειται για δράση που υποστηρίζει δραστηριότητες συνεργασίας τοπικού και προσφυγικού πληθυσμού με έμφαση στα παιδιά και νέους.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Εντυπώσεις εκπαιδευτικών:

- Στα διαλείμματα που ακολούθησαν μετά τη δράση είδα πως παρέμειναν τα ζευγάρια ντόπιων και προσφύγων μαθητών. Μου έκανε φοβερή εντύπωση!

- Είδαμε παιδιά, ντόπια και προσφυγάκια, που δεν εκφράζονταν ως τώρα στο χώρο του σχολείου να «κυλιούνται» στο πάτωμα  παίζοντας μαζί.