Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Ημερίδα - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2016

Ημερίδα - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2016

Αθήνα, 26/11/2016, Το πρόγραμμα της ημερίδας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/11/2016 9:00 πμ - 7:30 μμ Export event


2008_11_27Afisa-pagkosmia-iΠαγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2016

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2016»
Θέατρο - Εκπαίδευση - Κοινωνική Παρέμβαση

ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΘΗΝΑΣ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016

 στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας (οδ. Τσόχα, ΜΕΤΡΟ "ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ")

 είσοδος ελεύθερη

Για άλλη μια χρονιά φέτος το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Αθήνας γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα για το Θέατρο στην Εκπαίδευση που έχει οριστεί διεθνώς στις 27 Νοεμβρίου. Στο πλαίσιο του εορτασμού, το Δίκτυο διοργανώνει σειρά εκδηλώσεων σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και άλλους φορείς.

Στην Αθήνα διοργανώνεται ΗΜΕΡΙΔΑ με Εισηγήσεις και βιωματικά Εργαστήρια το Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016 με τίτλο: ''Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2016: Θέατρο-Εκπαίδευση-Κοινωνική Παρέμβαση". Η συμμετοχή στις εργασίες της ημερίδας (εργαστήρια και ολομέλεια) είναι δωρεάν, αλλά στα εργαστήρια θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

9.00-9.30: προσέλευση – εγγραφές στα εργαστήρια
9.30-12.30Εργαστήρια -πρωινός κύκλος (σε διάφορες αίθουσες, βλ παρακάτω αναλυτικά)
12.30-13.15: διάλειμμα
13.15-15.15Ολομέλεια «Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2016: Θέατρο – Εκπαίδευση - Κοινωνική Παρέμβαση»

Συντονίζει: Δημήτρης Μαυρέας, Γενικός Γραμματέας του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
-Γιώργος Μόσχος, Βοηθός Συνήγορος του Πολίτη για τα Δικαιώματα του Παιδιού

«Η άσκηση του δικαιώματος στην εκπαίδευση από τα παιδιά που μετακινούνται: Σκέψεις και προκλήσεις, λίγο μετά το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς»

-Έλενα Καραγιάννη, Εικαστικός-εκπαιδευτικός εικαστικής αγωγής, Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων Σχιστού
«
Εκπαίδευση προσφυγοπαίδων: Ο Εκπαιδευτικός- Καλλιτέχνης ως Ακτιβιστής»

-Νάσια Χολέβα, Σύμβουλος και επιμορφώτρια Προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»
Το Πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» . Οι Δράσεις και οι δυνατότητες για τα σχολεία

-Χαρά Τσουκαλά, Συντονίστρια Δράσης «Μονόλογοι από το Αιγαίο»
«Μονόλογοι από το Αιγαίο»: Μια δράση με παγκόσμια εμβέλεια
15.15-15.45: διάλειμμα
15.45-18.45Εργαστήρια-απογευματινός κύκλος (σε διάφορες αίθουσες, βλ παρακάτω αναλυτικά)
18.45-19.15: Κλείσιμο εργασιών – βεβαιώσεις


ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 26/11/2015

ΠΡΩΙΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: 9.30πμ-12.30μμ
 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1: 9.30πμ-12.30μμ «Από την πόλη έρχομαι»

Στέλιος Βγαγκές, εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού, δάσκαλος

Με αποσκευές τις αναμνήσεις μέσα στη «βαλίτσα» του μυαλού και της ψυχής έρχομαι από την πατρίδα που αφήνω και αναζητώ μια νέα. Κουβαλώ όλα εκείνα που κανείς δεν μπορεί να μου τα πάρει γιατί είναι βαθειά φυλαγμένα. Είναι αυτά που έχω νιώσει, που έχω δει, που έχω μάθει. Τα διδάχτηκα από εμπειρίες που απέκτησα, από ανθρώπους που σχετίστηκα, από τόπους που επισκέφτηκα, από στιγμές που έζησα. Όλα αυτά με έκαναν ό,τι είμαι και ό,τι με χαρακτηρίζει. Μ΄ αυτά θα πορευτώ από εδώ και πέρα για να συνεχίσω σ΄ αυτό που καλούμαι να υπερασπιστώ. Τη ζωή.  Ό,τι  φέρω θέλω να τα μοιραστώ με τους ανθρώπους που θα  συναντήσω στους καινούργιους τόπους που επέλεξα να πάω ή η ανάγκη με οδήγησε σ’ αυτούς. Να πάρω και να δώσω, να αγαπήσω και ν αγαπηθώ, να συμπορευτώ στις δυσκολίες και στις ευκολίες, στα καλά και στα δυσάρεστα. Ένα θεατρικό παιχνίδι που χρησιμοποιεί συμβολισμούς  μέσω του παιχνιδιού των ρόλων και στόχο έχει την ευαισθητοποίηση των παικτών σε θέματα που αφορούν στις πανανθρώπινες ανάγκες  της εγκατάστασης, της διαβίωσης, της επικοινωνίας, της αποδοχής, του σεβασμού της ταυτότητας και της προσωπικής μας ιστορίας.


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2: 9.30πμ-12.30μμ «Μονόλογοι από το Αιγαίο»

Βέρα Λάρδη, ηθοποιός, εκπαιδεύτρια ενηλίκων, Ηρώ Ποταμούση, κοινωνιολόγος, θεατροπαιδαγωγός
Tον Μάιο –Ιούλιο 2016 το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και την ΜΚΟ Πράξις πραγματοποίησαν τη δράση «Μονόλογοι από το Αιγαίο», με στόχο την καταγραφή των ιστοριών ασυνόδευτων εφήβων. Το εργαστήρι, αξιοποιώντας το υλικό που προέκυψε από την παραπάνω δράση στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων σε ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων γενικότερα και των δικαιωμάτων των προσφύγων ειδικότερα και στην εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος, που μπορούν να αξιοποιηθούν στο σχεδιασμό προγραμμάτων ή μαθημάτων με ανάλογη θεματολογία.  Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, θεατρολόγους, θεατροπαιδαγωγούς και συντονιστές ομάδων νέων. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια (ιδανικά φόρμα και αθλητικά παπούτσια), ώστε να μπορούν να κινηθούν άνετα στο χώρο και το πάτωμα.

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3: 9.30πμ-12.30μμ “εγώ – εσύ – εμείς  …μαζί” - Απόπειρες προσέγγισης του «Άλλου»
Μαρίνος Παρασκευόπουλος, παιδαγωγός-εμψυχωτής Θ.Π, Μαριλένα Μπεκρή, ψυχολόγος- εμψυχώτρια Θ.Π 
Το εργαστήριο αυτό θεατρικού παιχνιδιού υλοποιείται σε μαθητές νηπιαγωγείου και δημοτικού με βασικούς στόχους οι μαθητές να διευρύνουν τους κώδικες επικοινωνίας τους, να παίξουν, να εκφραστούν και να ψυχαγωγηθούν  με το  θεατρικό παιχνίδι, να  προβληματιστούν, να διαδράσουν και να πάρουν θέση σε θέματα  «μετανάστευσης», να παρουσιάσουν τις δικές τους  «ιστορίες» με τη μορφή σκηνικών δρώμενων που θα προκύψουν από την  προσπάθεια να συντονιστούν  περισσότερα “εγώ” από κοινού να φέρουν ένα αποτέλεσμα μέσω μιας διαδικασίας σύνθεσης που εξελίσσεται στο “εμείς”. Το εργαστήριο διαπραγματεύεται θέματα ενότητας, επικοινωνίας, αποδοχής όπου το θέμα δίνεται συμβολικά.Έτσι επιλέγουμε το Ουράνιο Τόξο ως ένα φαινόμενο αρμονικής σύνθεσης των χρωμάτων που «αγκαλιάζει» το τοπίο μετά την βροχή. Αρχικά, στήνουμε ένα μύθο για τις «χώρες» των χρωμάτων. Το παιχνίδι ξεκινά με αυτοσχεδιασμό από τους θεατροπαιδαγωγούς. Εμφανίζονται τα τρία βασικά χρώματα και είναι βυθισμένα στο «εγώ» τους αφού το καθένα θεωρεί τον εαυτό του σπουδαιότερο από τους άλλους. Η δράση εξελίσσεται καθώς τυχαία συγκρούονται και από αυτή την «επαφή» τους προκύπτουν κάθε φορά νέα χρώματα (τα συμπληρωματικά τους). Καταλαβαίνουν τότε ότι δεν υπάρχει μόνο το «Εγώ». Το παιχνίδι αρχίζει …Το εργαστήριο σχεδιάστηκε από τη Μαντώ Κουρετζή και το Στέλιο Βγαγκέ. 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: 9.30πμ-12.30μμ. «κι αν ήσουν εσύ; Τι θα ‘κανα εγώ;»

Νάσια Χολέβα, θεατροπαιδαγωγός

Πώς εισάγω το θέμα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην ομάδα μου βιωματικά;

Πώς διατηρώ το ενδιαφέρον των μαθητών μου στις δραστηριότητες;

Πώς αντιμετωπίζω μια τάξη με πολυπολιτισμικό προφίλ;

Στο εργαστήρι αυτό θα δοκιμάσουμε μια σειρά από παιχνίδια και δραστηριότητες που αποτελούν μέρος της επιμόρφωσης του «κι αν ήσουν εσύ; - ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος» (το πρόγραμμα αυτό υλοποιείται σε πολλές πόλεις της Ελλάδας από το Πανελλήνιο  Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση με τη συνεργασία και συγχρηματοδότηση της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, από το Φεβρουάριο του 2015). Στόχος του εργαστηρίου είναι να δώσει στους συμμετέχοντες μια σειρά από χρήσιμες προτάσεις για υλοποίηση μέσα στην τάξη ή την ομάδα τους. Παράλληλα, θα εξετάσουμε τα όρια του κάθε εργαλείου, τις πιθανές τροποποιήσεις ή παραλλαγές του, θα εντοπίσουμε πιθανούς κινδύνους στην εμψύχωση και θα αναζητήσουμε λύσεις και σε θέματα συντονισμού μιας ομάδας. Το εργαστήριο είναι φυσικά βιωματικό, Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κινητικές ασκήσεις στο χώρο και να φέρουν μαζί τους …κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5: 9.30πμ-12.30μμ. «Πάρτε τα παιδιά σας απ’ τα σχολεία!»: ένα βιωματικό εργαστήριο για την εξερεύνηση των εννοιών του ρατσισμού και της ξενοφοβίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Βασίλης Ψυλλάς, θεατροπαιδαγωγός, ηθοποιός, φιλόλογος, Ευθύμης Χρήστου, σκηνοθέτης, perfomer, θεατροπαιδαγωγός

Στο συγκεκριμένο εργαστήριο, με πυρήνα το θεατρικό μονόλογο «Βρομιά» του Ρ.Σνάιντερ, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να διερευνήσουν έννοιες όπως ρατσισμός, διαφορετικότητα, ταυτότητα, επιλογή, μέσω της σωματικής έκφρασης και πιο συγκεκριμένα μέσω των τεχνικών που χρησιμοποιούνται στα εργαστήρια Corpus.Vox.Drama. Τα εργαστήρια Corpus.Vox.Drama. (Σώμα, Φωνή, Θεατρική Έκφραση) μετά τη συνεχή εφαρμογή τους σε εφήβους και ενήλικες, στοχεύουν στη μεταφορά του υλικού τους σε εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι συμμετέχοντες μέσω καθοδηγούμενων αυτοσχεδιασμών θα συνθέσουν τη δική τους πρόταση – θέση, χρησιμοποιώντας δοσμένα στοιχεία performance.Το εργαστήριο απευθύνεται σε καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, θεατρολόγους, θεατροπαιδαγωγούς και φοιτητές. Οι συμμετέχοντες θα χρειαστούν άνετα στην κίνηση ρούχα και παπούτσια.

 

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ 3.45μμ -6.45μμ
 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 6: 3.45μμ -6.45μμ «Τεχνικές δημιουργίας βίντεο με αφορμή το πρόγραμμα YouthDocs»

Κατερίνα Αλεξιάδη, φιλόλογος,  Μαίρη Καλδή, φιλόλογος

Στόχος του εργαστηρίου είναι οι συμμετέχοντες  να μάθουν κάποιες τεχνικές για τη δημιουργία μικρών ταινιών ντοκιμαντέρ με ομάδες παιδιών.

Αρχικά, θα δούμε κάποιες ταινίες του προγράμματος «Youthdocs» και θα μιλήσουμε για τις φάσεις δημιουργίας ενός βίντεο ντοκουμέντου.

Στη συνέχεια, θα εξασκηθούμε σε κάποιες τεχνικές, όπως η συνέντευξη, η χρήση ντοκουμέντων και τα storyboards.


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 7: 3.45μμ -6.45μμ. «Dropout»_ ένα θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο για τη σχολική διαρροή
Νικολέτα Δημοπούλου, θεατροπαιδαγωγός, δραματολόγος, Γιώλικα Πουλοπούλου,   θεατροπαιδαγωγός, περφόμερ, βοηθός σκηνοθέτη, δραματουργός, Ιωάννα Κυρίτση είναι ηθοποιός-δασκάλα θεατρικού παιχνιδιού

Έχεις σκεφτεί να παρατήσεις το σχολείο; Και αν ναι, γιατί; Και μετά; Πρόκειται για ένα τρίωρο θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο που απευθύνεται καταρχάς σε μαθητές και ασχολείται με το φαινόμενο της σχολικής διαρροής. Προσεγγίζουμε το λεπτό αυτό ζήτημα μέσω θεατρικών τεχνικών- εργαλείων για να ανιχνεύσουμε τις αιτίες του και να αναδείξουμε πιθανούς τρόπους που θα συμβάλλουν στον περιορισμό του. Το εργαστήρι θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου στην Εκπαίδευση σε εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν βαθύτερα αυτό το ζήτημα, από την πλευρά των μαθητών τους και να εξερευνήσουν περισσότερες παραμέτρους. Ταυτόχρονα, οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με θεατρικά εργαλεία που μπορούν να εφαρμόσουν οι ίδιοι προσαρμοσμένα στα πλαίσια του μαθήματός τους.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 8: 3.45μμ -6.45μμ “Προσεγγίζοντας μέσω του Θεάτρου στην Εκπαίδευση ευαίσθητα κοινωνικά θέματα: θρησκευτική ετερότητα”

Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης, λέκτορας Πανεπιστήμιο Αθήνας

Στο εργαστήριο θα ασχοληθούμε με την προσέγγιση της διαφορετικότητας και ειδικά της πολιτισμικής – θρησκευτικής διαφορετικότητας μέσω των τεχνικών του δράματος/θεάτρου. Στη διάρκεια του εργαστηρίου θα επιχειρήσουμε να διεισδύσουμε στη ζωή ενός άλλου, να γνωρίσουμε αυτόν και τα προβλήματά του, να αναζητήσουμε τις αιτίες αυτών και τις πιθανές λύσεις τους και οπωσδήποτε να τοποθετηθούμε απέναντι στην πραγματικότητα του ήρωα, αλλά και τη δική μας, στην οποία η θρησκεία έχει τον δικό της ρόλο. Στον αναστοχασμό θα αναζητήσουμε τρόπους για το πώς προσεγγίζουμε ευαίσθητα κοινωνικά θέματα ώστε να συμβάλλουμε στην κοινωνική μάθηση και ευαισθητοποίηση των νέων ανθρώπων. 


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 9: 3.45μμ -6.45μμ «Ένα παιδί, ένας δάσκαλος, ένα βιβλίο και ένα στυλό»

Δέσποινα Μιτσιάλη, θεατροπαιδαγωγός, ηθοποιός, φιλόλογος, Μαριλία Μερσινιάδη, δασκάλα θεατρικού παιχνιδιού, ηθοποιός, ψυχολόγος

Μέσα από θεατρικές τεχνικές και τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος, το εργαστήριο αυτό προσεγγίζει και διερευνά το δικαίωμα στην εκπαίδευση. Αξιοποιεί πραγματικές αφηγήσεις και γεγονότα από διαφορετικές χώρες, παιδιών που στερήθηκαν ή που κινδύνεψαν να στερηθούν το δικαίωμα πρόσβασης στο σχολείο. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, δίνονται εργαλεία και τεχνικές, καθώς και σχετικές πηγές, χρήσιμα στους εκπαιδευτικούς ή εμψυχωτές ομάδων, ώστε να προσεγγίσουν το θέμα αυτό βιωματικά με τις ομάδες τους.

 


ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ & ΕΜΨΥΧΩΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ (αλφαβητικά)

Η Κατερίνα Αλεξιάδη είναι πτυχιούχος του Τομέα Φιλοσοφικών και Παιδαγωγικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Παρακολούθησε μεταπτυχιακές Σπουδές στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Φιλοσοφία – Παιδαγωγικά – Κοινωνιολογία). Είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών (κατεύθυνση Θεατρολογία – Μουσικολογία) και του Μεταπτυχιακού της Πολιτιστικής Διαχείρισης του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Είναι απόφοιτος του Διετούς Επαγγελματικού Κύκλου Σπουδών Μουσικοκινητικής Αγωγής C. ORFF της Σχολής Μωραΐτη. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα κλασικού τραγουδιού, αρμονίας της μουσικής και κλασικού και σύγχρονου χορού. Έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις εμπνευσμένες από τις τραγωδίες του Ευριπίδη Τρωάδες, Βάκχες, Μήδεια, με την ομάδα Θεάτρου Οψ της Κατερίνας Παπαϊακώβου (1ο Φεστιβάλ Τρίπολης, Πειραματική Σκηνή Εθνικού Θεάτρου κ.α.) και σε παραστάσεις χορού. Έχει εργαστεί με θεατρικές ομάδες παιδιών και έχει διοργανώσει παραστάσεις. Συμμετείχε ως μέλος της οργανωτικής επιτροπής σε διεθνή συνέδρια για το θέατρο και τη μουσική στην εκπαίδευση. Έχει οργανική θέση ως φιλόλογος στο Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης. Από τον Σεπτέμβριο του 2014 εργάζεται στη ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων. Είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του περιοδικού Εκπαίδευση & Θέατρο και της ομάδας που γράφει το μηνιαίο Ενημερωτικό Δελτίο του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Από τον Σεπτέμβριο του 2009 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2013 διετέλεσε πρόεδρος του Ελληνικού Συλλόγου Μουσικοκινητικής Αγωγής Carl Orff. (ΕΣΜΑ Carl Orff).

Ο Στέλιος Βγαγκές είναι δάσκαλος και εμψυχωτής Θεατρικού παιχνιδιού. Υπηρετεί στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας εφαρμόζοντας το Θεατρικό Παιχνίδι στη εκπαιδευτική διαδικασία. Συμμετέχει ως επιμορφωτής σε σεμινάρια που οργανώνουν Σχολικοί σύμβουλοι, Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Δημοτικοί και Πολιτιστικοί φορείς. Συμμετείχε στην επιμόρφωση δασκάλων και στο σχεδιασμό προγραμμάτων και δράσεων του προγράμματος «Μελίνα - Εκπαίδευση και Πολιτισμός» (1995 – 2003). Είναι μέλος του «Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση»» και εισηγητής σε διοργανώσεις του  φορέα. Έχει συγγραφικό έργο σε εκπαιδευτικά περιοδικά και βιβλία. Ήταν μέλος της ομάδας σχεδιασμού επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών αισθητικής αγωγής στα 800 Δημοτικά Σχολεία με ενιαίο πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας  (ΟΕΠΕΚ)- Στο πρόγραμμα αυτό, ήταν επίσης και ο βασικός εισηγητής  του εισαγωγικού σεμιναρίου επιμορφωτών της Θεατρικής Αγωγής. Ως εξωτερικός επιστημονικός συνεργάτης του Κέντρου Διαπολιτισμικής Αγωγής (ΚΕ.Δ.Α) της Φιλοσοφικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α υπήρξε Επιμορφωτής της Θεατρικής Αγωγής στα προγράμματα «Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο – για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση» και «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά». Είναι ιδρυτικό στέλεχος του Εργαστηρίου Πολιτιστικής Εκπαίδευσης «Σχολείο Παιχνιδιού».

Η Νικολέττα Δημοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Θεάτρου της σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ. και του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Master of Arts in International Performance Research (Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ και Σχολή Καλών Τεχνών του Βελιγραδίου). Έχει εργαστεί ως δραματολόγος σε παραστάσεις και θεατροπαιδαγωγός στην προσχολική αγωγή, Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σε προγράμματα στήριξης μεταναστών ενώ παράλληλα έχει σχεδιάσει το πρόγραμμα μη τυπικής εκπαίδευσης  “Europe On Stage” στη Γερμανία, με στόχο τη διαχείριση κοινωνικών διακρίσεων και την κατάρριψη διεθνών στερεοτύπων μέσω θεατρικών εργαλείων. Έχει σχεδιάσει για το British Council Athens το Summer School in Performing Arts για εφήβους και αυτή τη στιγμή εργάζεται ως εκπαιδεύτρια του προγράμματος Shakespeare Lives. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Μαίρη Καλδή είναι φιλόλογος, πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Από το 1983 είναι διορισμένη στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και από το 1997 εργάζεται στο 3ο Γυμνάσιο Αχαρνών. Μελέτησε μουσική στο Ελληνικό Ωδείο και έφθασε μέχρι την Ανωτέρα Σχολή του Πιάνου. Συνεργάστηκε παίζοντας πιάνο σε συναυλίες με το συγκρότημα Εναπομείναντες του Νικόλα Άσιμου (1983-1986). Έχει παρακολουθήσει μαθήματα  Σημειολογίας του θεάτρου, Ιστορίας της τέχνης καθώς και σεμινάρια για το θέατρο στην εκπαίδευση και τον κινηματογράφο και έχει λάβει μέρος σε Διεθνείς Συνδιασκέψεις, ημερίδες και σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για το θέατρο στην εκπαίδευση ως μέλος Οργανωτικής Επιτροπής. Διατέλεσε αντιπρόεδρος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του περιοδικού Εκπαίδευση & Θέατρο και της ομάδας που επιμελείται το μηνιαίο Ενημερωτικό Δελτίο του Δικτύου. Εμψυχώνει θεατρικά και κινηματογραφικά εργαστήρια με μαθητές, έχει διοργανώσει παραστάσεις. Συμμετέχει ενεργά στα προγράμματα «Λογοτεχνικό Εργαστήριο», «ΒιντεοΜουσεία» (2009-2015) και “Youthdocs” Erasmus+ (2014-2106)  της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής – Πολιτιστικά Θέματα, στα πλαίσια των οποίων δημιούργησε με τους μαθητές της 7 μικρές ταινίες. Από το 2004 βιντεοσκοπεί και επεξεργάζεται ψηφιακά οπτικοακουστικό υλικό από εργαστήρια και συνδιασκέψεις του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Ηλεκτρονική διεύθυνση: makaldi@sch.gr 

Η Έλενα Καραγιάννη είναι Εικαστικός - Εκπαιδευτικός εικαστικής αγωγής. Έχει σπουδάσει στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών ζωγραφική, χαρακτική, παιδαγωγικά  και οι μεταπτυχιακές σπουδές της  έγιναν στην Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών /Σπουδές στην Εκπαίδευση/ΕΑΠ  στις εξής κατευθύνσεις: Η  Σπουδαιότητα της Τέχνης στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, Εκπαιδευτική έρευνα στην Πράξη, Διαπολιτισμική εκπαίδευση, Ανάπτυξη του παιδιού στο σχολικό περιβάλλον και Εκπαίδευση ενηλίκων. Εργάζεται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το 1998. Από τον Οκτώβριο είναι Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων στο κέντρο φιλοξενίας στο  Σχιστό. Είναι ιδρύτρια του Δικτύου Τέχνης και Δράσης (οι άνθρωποι με τα μπαλόνια).  Συντονίζει και συμμετέχει σε εικαστικά εργαστήρια  ενδυνάμωσης  ευπαθών ομάδων μέσα από την Τέχνη (πρόσφυγες,  οροθετικούς φυλακισμένους, sex workers στο δρόμο, κ.ά.). Παράλληλα με την εκπαιδευτική της σταδιοδρομία ασκεί το καλλιτεχνικό της έργο.

Ο Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης σπούδασε Θεολογία  (ΒΑ, ΜΑ, PhD) και Ελλ. Φιλολογία (BA). Διδάσκει από το 2013 Παιδαγωγική και Διδακτική στο Τμήμα Θεολογίας του ΕΚΠΑ. Δίδαξε 10 χρόνια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και εργάστηκε στον τύπο και το ραδιόφωνο. Ασχολείται με τα θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα και έχει συνεργαστεί με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς στον σχεδιασμό και εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων για σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Συνεργάζεται με το UCL-Institute of Education. Ερευνά τη διδακτική μεθοδολογία της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης, τα Αναλυτικά Προγράμματα, την κονστρουκτιβιστική προσέγγιση μάθησης, την πολυτροπική διδακτική και τη διαπολιτισμική εκπαίδευση. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε διεθνή περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων. Έχει κυκλοφορήσει τέσσερα βιβλία για την εκπαίδευση στις εκδόσεις, Ακρίτα, Γρηγόρη και Gutenberg.

Η Ιωάννα Κυρίτση είναι ηθοποιός-δασκάλα θεατρικού παιχνιδιού. Απόφοιτος του θεατρικού εργαστηρίου Άκης Δαβής και του εργαστηριού 2τους φοίτησης εκπαιδευτικού δράματος «Μικρή Πόρτα - Ξένια Καλογεροπούλου». Παρακολούθησε σεμινάρια Παιδαγωγικής του θεάτρου και Υποκριτικής με τους Chris Cooper, Lilo Bauer, Joe Winston, Γεωργία Μαυραγάνη, Ελένη Σκότη, Μάρθα Κλουκίνα, Αργύρη Ξάφη, Αγγελική Παπαθεμελή, Γιάννη Τσορτέκη. Από το 2011 μέχρι σήμερα έχει δουλέψει με ομάδες παιδιών, εφήβων και ενηλίκων στο εικαστικό εργαστήρι Μerso, Σχολή χορού Μαρία Γιαουντζή, σχολή χορού Xoρότεχνο τμήμα ενηλίκων, τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια ΜΑΝΕΣΗ, στο Φεστιβάλ Δήμου ΤΗΝΟΥ, στο Μουσείο ΥΔΡΟΚΙΝΗΣΗΣ ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ, στο Kέντρο Εναλλακτικής Θεραπείας ΠΕΛΙΑΣ Τήνος, στο Μουσείο Μπενάκη, με αφορμή τη φιλοξενία της αναδρομικής έκθεσης Γ. Τσαρούχη. Έχει πάρει μέρος στις παραστάσεις «ΙΡΑΚ 9 τόποι επιθυμίας» σκην. Μ. Τσαρουχά, Theresienstadt» ομάδα Gras, «Who is Next?» σκην. Janez Jansa, performance Δ. Αληθεινού, ΕΜΣΤ Μουσείο Μοντέρνας τέχνης, Κεκλεισμένων των θυρών», «Ανάθεση», «Εμείς και ο χρόνος» σκην. Άκης Δαβής, «Ο Θάνατος του Αντονέλο» σκην. Λ. Σπετσιέρης. 

Η Βέρα Λάρδη γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε θεατρολογία και ιστορία τέχνης στην Αγγλίας και υποκριτική στην Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου. Εκπαιδεύεται στο ψυχόδραμα.  Ασχολείται με το θέατρο Playback και την εκπαίδευση ενηλίκων συντονίζοντας  θεατροπαιδαγωγικά εργαστήρια. Έχει συνεργαστεί με φορείς όπως τις ΠΔΕ Αθηνών και Βορείου Αιγαίου, το ΚΕΘΕΑ, το Station Athens, το περιοδικό δρόμου “Σχεδία”,  το Θεατροδρόμιο Ναυπλίου, την ΕΣΗΕΑ κ.α. Είναι συνδημιουργός  του project “GR Refugees” όπου έχει σαν στόχο την κατανόηση του σύμπλοκου θέματος της προσφυγικής κρίσης και την επαφή με όσο το δυνατό περισσότερους εμπλεκόμενους ρόλους. Το Project συμπεριλαμβάνει έρευνα πεδίου στη Λέσβο (συνεντεύξεις με κατοίκους, πρόσφυγες, τοπικούς φορείς, ΜΚΟ, δημοσιογράφους κ.α.), εθελοντική εργασία στην πρώτη υποδοχή προσφύγων, συμμετοχή σε καλλιτεχνικές δράσεις (Το ταξίδι του πρόσφυγα-Φεστιβάλ Αθηνών, The Dome Experience- Biennale Αθήνας, Μεσάζοντες- Station Athens), εργαστήρια με εκπαιδευτικούς (ΠΔΕ Λέσβος, ΠΔΘΕ) κ.α.  Συνεργάστηκε στη δράση «Μονόλογοι από το Αιγαίο» του προγράμματος “κι αν ήσουν εσύ” του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση  σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για του πρόσφυγες. Εργάζεται στην ΜΚΟ Αρσις ως φροντίστρια στο relocation scheme της Αθήνας συνεχίζοντας το ταξίδι της κατανόησης του ακατανόητου.

Η Μαριλία Μερσινιάδη είναι πτυχιούχος της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν και του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και Ένταξη στο Institute of Education, University of London. Έχει εργαστεί ως ψυχολόγος και δασκάλα θεατρικού παιχνιδιού σε νηπιαγωγεία, δημοτικά σχολεία, συλλόγους ΑΜΕΑ και κατασκηνώσεις. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.  

Η Δέσποινα Μιτσιάλη έχει σπουδάσει Φιλολογία στην Αθήνα και Ηθοποιός στη Δραματική σχολή «Αρχή» της Νέλλης Καρρά. Είναι απόφοιτος  του μεταπτυχιακού του Παιδαγωγικού Τμήματος  Αθηνών με τίτλο «Το Θέατρο στην Εκπαίδευση».  Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Εκπαιδευτικού Δράματος, Εμψύχωσης Θεατρικού Παιχνιδιού και  Τεχνικών Υποκριτικής. Τα τελευταία χρόνια δουλεύει ως  Θεατροπαιδαγωγός σε νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και πολιτιστικούς χώρους. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.  

Ο Γιώργος Μόσχος, γεννήθηκε στην Αθήνα (1957) και σπούδασε Νομικά στην Αθήνα και Εγκληματολογία στο Λονδίνο (L.S.E.). Εξειδικεύτηκε και εργάστηκε στους τομείς της υπεράσπισης των δικαιωμάτων του παιδιού, της εμψύχωσης και της υποστήριξης παιδιών και εφήβων, ιδίως αυτών που απειλούνται από κοινωνικό αποκλεισμό, και της εκπαίδευσης ενηλίκων. Ανέλαβε τα καθήκοντα του Βοηθού Συνηγόρου του Πολίτη για τα Δικαιώματα του Παιδιού αμέσως μόλις δημιουργήθηκε ο Συνήγορος του Παιδιού (2003). Με αυτή την ιδιότητα έχει έρθει σε άμεση επαφή και επικοινωνία με μεγάλο αριθμό παιδιών και επαγγελματιών που εργάζονται μαζί τους σε πολλές περιοχές της Ελλάδας. Συμμετείχε ενεργά στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Συνηγόρων του Παιδιού του οποίου διατέλεσε και Πρόεδρος. Είναι πατέρας δύο παιδιών, από τα οποία διδάσκεται διαρκώς.  

H  Μαριλένα Μπεκρή είναι ψυχολόγος - εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού. Απόφοιτη του Προγράμματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχοντας παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας, αποφάσισε να εκπαιδευτεί στην αξιολόγηση και υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Επίσης, έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο Θεατρικό Παιχνίδι και Παιδαγωγική Θεάτρου στο εργαστήρι πολιτιστικής εκπαίδευσης «Σχολείο Παιχνιδιού», με το οποίο συνεργάζεται επαγγελματικά τα τελευταία χρόνια ως βασική εμψυχώτρια, στα εκπαιδευτικά προγράμματα για σχολεία και στα εργαστήρια παιδιών και εφήβων. Από το 2012 συντονίζει ομάδες παιδιών, σε ηλικιακές ομάδες από 3 ετών – 17 ετών, μέσα από το θεατρικό παιχνίδι. Συνεργάζεται με το δημόσιο ΙΕΚ Γαλατσίου, διδάσκοντας εκεί θεατρικό παιχνίδι στην ειδικότητα «Βρεφονηπιοκόμων» και είναι επόπτρια καθηγήτρια σε παιδικούς σταθμούς της Αθήνας, στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης των φοιτητριών.  

Ο Μαρίνος Παρασκευόπουλος είναι τελειόφοιτος του τμήματος οικονομικών επιστημών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Απόφοιτος του εργαστηρίου σωματικού θεάτρου και μιμικής «Πλέυσις».  Εργάστηκε για δέκα χρόνια στην εταιρεία παραγωγής πολιτιστικών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων PRO4. To 2013 ολοκλήρωσε το τριετές πρόγραμμα σπουδών του Εργαστηρίου Θεατρικού Παιχνιδιού-Παιδαγωγικής Θεάτρου του «Σχολείου Παιχνιδιού». Από τότε είναι ένας από τους μόνιμους και βασικούς συνεργάτες του. Συμμετέχει στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για σχολικές ομάδες και για εργαστήρια παιδιών. Την διετία 2013-2014 συνεργάστηκε με την Ορνιθολογική Εταιρεία για την υλοποίηση περιβαλλοντικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο Πάρκο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «Α. Τρίτσης». Συνεργάζεται συστηματικά με παιδικούς σταθμούς και άλλους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς ως εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού.  

Η Ηρώ Ποταμούση είναι απόφοιτη του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και του Κέντρου Καλλιτεχνικής και του Εργαστηρίου Δημιουργικής Εκπαίδευσης «ΑΝΙΜΑ». Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στο University of Warwick της Μ. Βρετανίας, όπου και ασχολήθηκε ερευνητικά με τα θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα (TiE programmes). Έχει παρακολουθήσει και έχει εκπαιδευτεί στα εκπαιδευτικά προγράμματα της ΜΚΟ Synergy Group στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε θεματικές ενότητες Δυναμικής και λειτουργίας ομάδας, Επικοινωνία, Ηγεσία και Παρακίνηση. Υπήρξε μέλος του Δ.Σ. του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (2008-2011). Εργάζεται ως Κοινωνιολόγος σε σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το 2015. Από το 2008 ασχολείται με τη δημιουργία και την εμψύχωση εκπαιδευτικού συνοδευτικού υλικού σε παιδικές και εφηβικές παραστάσεις (ΔΗΠΕΘΕ Βορείου Αιγαίου/Δ.Αβδελιώδης, Θέατρο Επί Κολωνώ/Μ.Παπαδημητρίου, Θέατρο του Νέου Κόσμου/Τζ. Κακουδάκη κα.) Ως επιμορφώτρια και θεατροπαιδαγωγός έχει εμψυχώσει εργαστήρια παιδιών, εφήβων και εκπαιδευτικών και έχει συμμετάσχει σε θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα που προσεγγίζουν κοινωνικά ζητήματα μέσω του θεάτρου σε συνεργασία με οργανισμούς όπως το Πανεπιστήμιο Αθηνών/Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα «Στον Κόσμο του», την ΜΚΟ Ance /«Talk about my generation: Φεστιβάλ Μεταναστών 2ης Γενιάς», το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση /«Παίζοντας τις ιστορίες του κόσμου για να αλλάξουμε τον κόσμο: ένα πρόγραμμα για τα δικαιώματα του παιδιού και την οικολογική συνείδηση», το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες /«Κι αν ήσουν εσύ; Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες», «Μονόλογοι από το Αιγαίο».

Η Γιώλικα Πουλοπούλου γεννήθηκε το 1989 στην Καλαμάτα, σπούδασε στο παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου  Θεσσαλονίκης και συνέχισε στο Βερολίνο με μεταπτυχιακές σπουδές στην Παιδαγωγική του Θεάτρου στη σχολή Καλών Τεχνών (Universität der Künste Berlin). Κατά την διάρκεια των σπουδών της στην Γερμανία διετέλεσε υπότροφος του ιδρύματος Ρόζα Λούξεμπουργκ (Rosa Luxemburg Stiftung) και πραγματοποίησε δύο θεατροπαιδαγωγικά πρότζεκτ (<<Μην κλείνεις το φως!>>, Θεσσαλονίκη 2013, „People are strange_“, Βερολίνο 2014). Μετά το τέλος των σπουδών, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται καλλιτεχνικά σαν θεατροπαιδαγωγός, περφόρμερ και βοηθός σκηνοθέτη. Στην μέχρι τώρα πορεία της  έχει συνεργαστεί με διακεκριμένους καλλιτέχνες, όπως είναι οι Nature Theater of Oklahoma,  Malte Schlösser, Alexandra Pirici,Tanja Krone, Thomas Matschoß, Sandra Man και Moritz Majce, Anna Klimesova, Γιάννης Καλαβριανός. Σήμερα ζει μεταξύ Αθήνας και Βερολίνου, είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και εργάζεται σαν θεατροπαιδαγωγός, περφόρμερ, βοηθός σκηνοθέτη και δραματουργός.

Η Χαρά Τσουκαλά είναι απόφοιτος της ΑΣΟΕΕ (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), τμήμα Οικονομικής Επιστήμης, του Deree College, BA in Economics και του Univercity of Kent (UK), Master of Arts in Economics. Επίσης έχει τίτλο σπουδών στα Παιδαγωγικά από την σχολή ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ. Μέχρι τον Ιούνιο του 2014 υπηρέτησε στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ως καθηγήτρια σε Δημόσια Γενικά Λύκεια. Υπήρξε Ιδρυτικό μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (1998) και συμμετείχε σε δεκάδες βιωματικά θεατρικά εργαστήρια, στις Διεθνείς Συνδιασκέψεις και στις Καλοκαιρινές Κατασκηνώσεις που αυτό οργάνωσε. Συμμετείχε στο Πρόγραμμα «Τεχνικές Θεάτρου και το διαπολιτισμικό σχολικό περιβάλλον»» Αθήνα-Λονδίνο (1999) με εργαστήρια (drama education, theatre training) στο Central School of Speech and Drama (Λονδίνο). Υπήρξε εμψυχώτρια της θεατρικής ομάδας του Γενικού Λυκείου Βουλιαγμένης(1997- 2014): σκηνοθεσία/παραγωγή 16 θεατρικών παραστάσεων, συμμετοχή στους Πανελλήνιους Καλλιτεχνικούς Μαθητικούς Αγώνες με δύο πρώτα βραβεία (2005, 2006), οργάνωση/εμψύχωση εργαστηρίων (2003- 2014) και δρώμενου «Ο φόβος για τον Άλλο» με συμμετοχή μαθητών από Ελλάδα και Σουηδία (παρουσίαση το 2008, στην 6η Διεθνή Συνδιάσκεψη του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση) και σκηνοθεσία δρώμενου «Μονόλογοι από τη Γάζα» (Θέατρο του Νέου Κόσμου, 17/10/2010). Επίσης, εμψύχωσε θεατρικό εργαστήριο στο σχολείο των φυλακών Κορυδαλλού (2010) και από το 2003 έως το 2014, εμψύχωσε καλοκαιρινά θεατρικά εργαστήρια, σκηνοθέτησε παραστάσεις με παιδιά από 5-14 ετών και οργάνωσε ανάγνωση παραμυθιών στο χωριό Κορυφή στην Δυτική Μακεδονία. Συμμετείχε στα εργαστήρια Social ARTpreneurship for Innovative Solutions (Ιούνιος 2015, Βαρκελώνη). Από τον Σεπτέμβριο του 2015 είναι συντονίστρια του Γραφείου Αθήνας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, ενώ επίσης συντονίζει τη δράση «Μονόλογοι από το Αιγαίο» του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.

Η Νάσια Χολέβα είναι απόφοιτος του τμήματος Θεάτρου του Α.Π.Θ. με ειδίκευση στην υποκριτική, και κάτοχος master στην Εφαρμοσμένη Δραματική Τέχνη (Θέατρο-Εκπαίδευση-Κοινωνική Παρέμβαση). Δουλεύει με ομάδες που έχουν διαφορετικές ηλικιακές, μαθησιακές, κοινωνικές, σωματικές και άλλες ιδιαιτερότητες, στα πλαίσια διαφορετικών δομών τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης. Εργάζεται επίσης ως επιμορφώτρια εκπαιδευτικών γύρω από τη βιωματική μάθηση και τις δυνατότητες χρήσης του θεάτρου στη διδασκαλία. Επιμορφώνεται τακτικά στη θεατροπαιδαγωγική και έχει παρουσιάσει τη δουλειά της με ανακοινώσεις και εργαστήρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Ηνωμένο Βασίλειο, Κίνα, Βραζιλία).  Ως μέλος της ομάδας προγραμμάτων του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, έχει συμμετάσχει στη δημιουργία ή/και υλοποίηση των: «Εσύ όπως κι Εγώ – εξερευνώντας τη διαφορετικότητα», “YouthDOCs”, «κι αν ήσουν εσύ; Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων»Έχει συγγράψει σε ατομικές και συλλογικές εκδόσεις εκπαιδευτικό υλικό Εσύ όπως κι ΕγώΣτείλε το φίλο μου σχολείο: υπόθεση ΡουάνταΣΥΜΒΙΩΣΗ, για το Δίκτυο, την ActionAid Hellas & την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, αντίστοιχα.              Έχει διατελέσει Γενική Γραμματέας και μέλος Δ.Σ. του Δικτύου μεταξύ 2006-2011, ενώ είναι μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού ‘εκπαίδευση & θέατρο’ από το 2004.

Ο Ευθύμης Χρήστου είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής Αθηνών "Γ.Θεοδοσιάδης".To 2013 παρακολούθησε με υποτροφία, το τμήμα Performing Arts στο English Theater Berlin- The International Performing Arts Center με κύριο άξονα το σώμα και εργάζεται ενεργά στο Θέατρο, τον κινηματογράφο και την εκπαίδευση. Τα τελευταία πέντε χρόνια συνεργάστηκε με τη χορογράφο Λία Τσολάκη, για τις παραγωγές "Parking" (Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, Arc for Dance-Βυρσοδεψείο) 2012-2013 , "Sunday" A Work In Progress Project (Goethe Institut Athen με την υποστήριξη του Duncan Cultural Center) 2014, "aROUND" (Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών) 2015 και “FLUX” (Φεστιβάλ Αθηνών-Πειραιώς 260) 2016. Την Άσπα Τομπούλη για τις Θεατρικές παραστάσεις “Δεσποινίς Δυστυχία” – Θεατρικά Αναλόγια (Θέατρο Τέχνης) 2014,  "Αυτό που εγώ ονομάζω λήθη" (ΚΕΤ) 2015 και "Δέρμα στις Φλόγες" (OLVIO) 2015-2016. Εργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτη για τα γυρίσματα της ταινίας-ντοκιμαντέρ "aPolis"(σκην.Κατερίνας Τζόβα) , έλαβε μέρος στις ταινίες "Promakhos" των Βρετανών CoerteVoorhees και JohnVoorhees (2014) , καθώς και “USSAK” των Κυριάκου Κατζουράκη και Κάτιας Γέρου (2016) . Σε δική του σύλληψη και σκηνοθεσία το μικρού μήκους video art “SIN-THESIS”. Στη θεατρική ομάδα του Ολυμπιακού Ωδείου Αθηνών, του ανατέθηκε η σκηνοθεσία στις μουσικοθεατρικές παραστάσεις του Πρόδρομου Μακρίδη ‘’Λάθος Στιγμή’’ (Θέατρο Παραμυθίας) 2012, ‘’Όταν Τα Πουλιά Κελαηδούν’’(Θέατρο Εν Αθήναις και Πνευματικό Κέντρο Δήμου Μοσχάτου) 2013-2014. Υπέγραψε τη σκηνοθεσία στην παράσταση "Σαν Το Μικρό Πρίγκηπα" (Ιανός) 2014. Τη σκηνοθετική επιμέλεια ανέλαβε στη "Σονάτα του Σεληνόφωτος" για την θεατρική ομάδα του Πρότυπου Λυκείου Πλάκας (Γεννάδειο) 2015. Οι παραστάσεις σε δική του σύλληψη και σκηνοθεσία: "Απέναντι" (Τεχνόπολις Αθηνών) 2013, "ΜΟΝΑΞίΑ" (Θέατρο Βικτώρια) 2014 και “ΜΟΝΑΞίΑ RELOAD” (Χώρος Τέχνης art63) 2015. Εισήγαγε το εργαστήριο “Performance σε 20’ ”για εφήβους στην παιδική κατασκήνωση «Διόνυσος» του ΤΥΠΕΤ. Υπό την καθοδήγησή του λειτουργούν τα εργαστήρια: “Ε-κίνηση” σωματικές έρευνες για μικρούς και μεγάλους,  “Η Στιγμή Πρίν” σωματικές έρευνες για ηθοποιούς. Από το 2015 εργάζεται στη Δραματική σχολή Αθηνών «Γ.Θεοδοσιάδης» και το Χώρο Τέχνης “art63”.

Ο Βασίλης Ψυλλάς σπούδασε στο τμήμα Φιλολογίας Αθηνών, καθώς και στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών. Παρακολούθησε σεμινάρια Υποκριτικής, αλλά και Παιδαγωγικής του Θεάτρου (Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση κ.α.). Ως φιλόλογος διδάσκει 10 χρόνια μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Ως ηθοποιός έχει πάρει μέρος σε αρκετές παραστάσεις: «Νεφέλες» σκην. Τζ. Κακουδάκη, «Μήδεια» σκην. Δ. Γεωργαλάς, «Ταρτούφος» σκην. Κ. Μάρκελλος, «Παιχνιδομαγέματα» σκην. Σ. Παπαδοπούλου, «Αναζητώντας το χαμένο χρόνο» σκην. Κ. Αρβανιτάκης, «Κιβώτιο» σκην. Α. Καραζήσης, «Γλάρος» σκην. Δ. Ήμελλος, «Νεκρή φύση σε χαντάκι»  σκην. Γ. Ζαμπουλάκης, «Δεν βρήκε τίτλο 2», σκην. Χ.Βάρφης. Έχει συμμετάσχει στις τελετές Αφής και Παράδοσης της Ολυμπιακής φλόγας (2012-16). Ως θεατροπαιδαγωγός, συμμετέχει σε διαδραστικές παραστάσεις και βιωματικά εκπαιδευτικά προγράμματα για νηπιαγωγεία και δημοτικά. Μετέφρασε την «Αντιγόνη» σκην. Τζ. Κακουδάκη που συνοδεύεται από θεατροπαιδαγωγικό υλικό στα σχολεία. Είναι συνεργάτης του προγράμματος που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες «Κι αν ήσουν εσύ;» και πιο συγκεκριμένα ως εμψυχωτής στη δράση «Σκληρό Καρύδι». Το 2013 ίδρυσε και πραγματοποιεί τα εργαστήρια «Corpus.Vox.Drama.»  που αφορούν στην γνωριμία και την αφύπνιση των εκφραστικών μέσων έχοντας ως βασικό άξονα το σώμα. Τα εργαστήρια πραγματοποιούνται για εφήβους και ενήλικες, εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και σπουδαστές δραματικών σχολών.