Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Κατάδυση στη λίμνη της ομορφιάς. Αξιοποιώντας το Εκπαιδευτικό Δράμα στη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης

Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 9:30 πμ - 1:00 μμ Export event


5ο   Σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Θεατρικό εργαστήρι στο σχολείο: συλλογική δημιουργία και συνεργατική μάθηση

Θεσσαλονίκη 23, 24 και 25 Φεβρουαρίου 2007

Εργαστήρια: 105ο  Δημοτικό Σχολείο, Αλεξίου Σπανού 4, Άνω Τούμπα

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007

09.30-11.00 Α' κύκλος εργαστηρίων

11.15–12.45 Συνέχεια εργαστηρίων Α' κύκλου

Κατάδυση στη λίμνη της ομορφιάς. Αξιοποιώντας το Εκπαιδευτικό Δράμα στη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης

Άβρα Αυδή, φιλόλογος, εκπαιδευτικός δράματος/θεάτρου
Μελίνα Χατζηγεωργίου, δασκάλα, εκπαιδευτικός δράματος/θεάτρου

Στο εργαστήριο αξιοποιείται το Εκπαιδευτικό Δράμα (Ε.Δ.), για να διερευνηθεί, μέσω της διαθεματικής προσέγγισης, το θέμα της ομορφιάς. Οι συμμετέχοντες καλούνται να κάνουν «μια κατάδυση στη λίμνη της ομορφιάς» διερευνώντας, μέσα από ποικίλες θεατρικές τεχνικές, διάφορα ερωτήματα: Πώς αντιλαμβανόμαστε τη γυναικεία ομορφιά; Ποιοι παράγοντες συντελούν στη διαμόρφωση των προτύπων της ομορφιάς; Πώς συνδέεται η ομορφιά με τη γυναικεία υπόσταση; Πώς επηρεάζει η ομορφιά  τη σχέση των ανθρώπων; Ποια είναι η σχέση της  ομορφιάς με τον εσωτερικό κόσμο του ανθρώπου; Γιατί δεν υπάρχει συμφωνία όσο αφορά την εκτίμηση της ομορφιάς ενός προσώπου; Τι μπορεί να μας βοηθήσει στην αποδοχή της εξωτερικής μας εμφάνισης; Υπάρχουν τρόποι για να αναδυθεί η ομορφιά του κάθε ανθρώπου; Κατά τη διερεύνηση των παραπάνω ερωτημάτων δίνεται η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να προσεγγίσουν βιωματικά, μέσω του Ε.Δ., διάφορα γνωστικά αντικείμενα, όπως π.χ. τη Γλωσσική Διδασκαλία, τη Λογοτεχνία, τα Εικαστικά, την Ιστορία της Τέχνης, την Κοινωνιολογία, την Πληροφορική κ.ά. Το Δράμα μπορεί, εξάλλου, να συνδεθεί με την εκπόνηση ενός σχετικού Πολιτιστικού προγράμματος ή ενός Προγράμματος Αγωγής Υγείας.          

Print

Number of views (628)/Σχόλια (0)