Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

«Νεφέλες»

«Νεφέλες»

Αθήνα, 22/2/2018, παράσταση και θεατροπαιδαγωγικό βιωματικό εργαστήριο, στο Επίκεντρο

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 22/2/2018 10:30 πμ - 12:30 μμ Export event


«Νεφέλες»

Παράσταση και θεατροπαιδαγωγικό βιωματικό εργαστήριο

Αθήνα, Πέμπτη 22/2/2018
στο Επίκεντρο, Πέτρας 93, Κολωνός

Πληροφορίες της παράστασης
Παράσταση που απευθύνεται σε εφήβους Γυμνασίου και Λυκείου. 
Πλήθος μαθητών: έως 50 (δύο τμήματα)
Διάρκεια παράστασης: 60 λεπτά και θεατροπαιδαγωγικό βιωματικό εργαστήριο 45 λεπτών.
Ώρες: 10:30 – 12:15


ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ – ΕΦΗΒΙΚΗ ΣΚΗΝΗ 
Ν Ε Φ Ε Λ Ε Σ

Παράσταση βασισμένη στην ομώνυμη κωμωδία του Αριστοφάνη

Μετά την «Τριλογία της Ουτοπίας» (Όρνιθες, Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας, Φάουστ) και το πρώτο μέρος της «Τριλογίας της Πραγματικότητας» (Αντιγόνη του Σοφοκλή), η Τζωρτζίνα Κακουδάκη παρουσιάζει τις Νεφέλες του Αριστοφάνη. 
Τι θέλει ένας νέος να μάθει; Τι θεωρεί ένας «μεγάλος» ότι πρέπει ένας νέος να ξέρει; Ποιο εκπαιδευτικό σύστημα καλύπτει και τις δύο ανάγκες; Μια επί σκηνής φιλοσοφική και πολιτειακή συζήτηση για το δίκαιο και το άδικο, το απαραίτητο και το άχρηστο, για τον συντηρητισμό και την προοδευτικότητα, μέσα από την ιστορία ενός πατέρα, ενός γιου και δύο συστημάτων εκπαίδευσης. Μια παράσταση για την παιδεία, για την ανάγκη ανάπτυξης των δεξιοτήτων, της οξυδέρκειας, της κριτικής ικανότητας, της κοινωνικής χειραφέτησης. 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ 
Διασκευή ‐ Σκηνοθεσία: Τζωρτζίνα Κακουδάκη, Κοστούμια: Νίκη Ψυχογιού, Μουσική σύνθεση: Ανάργυρος Δενιόζος, Μουσική διδασκαλία: Πυθαγόρας Κωτσούλας, Επιμέλεια κίνησης: Πατρίσια Απέργη, Στέλλα Σπύρου, Σχεδιασμός φωτισμών: Σάκης Μπιρμπίλης, Θεατροπαιδαγωγικό υλικό: Ηρώ Ποταμούση, Βοηθοί σκηνοθέτη: Κατερίνα Λούβαρη‐Φασόη, Αθηνά Μπαλτά. 
Παίζουν οι ηθοποιοί: Κυριάκος Σαλής, Νατάσα Σφενδυλάκη, Κατερίνα Λούβαρη‐ Φασόη, Ουσίκ Χανικιάν, Βασίλης Ψυλλάς


Υλοποίηση: Εφηβικό Θέατρο του Νέου Κόσμου σε συνεργασία με το «Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση»

Σε συνεργασία με την ActionAid Hellas

 

Print

Number of views (1294)/Σχόλια (0)