Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 29/11/2022 (Αττική), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/11/2022 7:30 μμ - 9:30 μμ Export event


Παιδαγωγική-οργανωτική συνάντηση:
«Κι αν ήσουν εσύ;» Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης, για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά,  Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2022, Ώρες: 19:30 - 21:30.   ΑΤΤΙΚΗ

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους "Κι αν ήσουν εσύ; προσκαλεί σε διαδικτυακή παιδαγωγική οργανωτική συνάντηση εκπαιδευτικών που συνεργάζονται με το πρόγραμμα σε ΑΤΤΙΚΗ 

Συντονισμός συνάντησης:
Κατερίνα Αλεξιάδη, Νάντια Κατή Τοπικές συντονιστριες 

*19.30: εισέρχονται στη συνάντηση όσες/όσοι θα συμμετέχουν για πρώτη φόρα ή όσες/οι έχουν ανάγκη να ενημερωθούν ξανά για το πρόγραμμα ή το sutra.

*20.00: εισέρχονται στη συνάντηση όσες/όσοι έχουν συμμετάσχει ξανά σε αντίστοιχη συνάντηση και δεν έχουν ανάγκη να ενημερωθούν. 

 -Στόχος αυτής της διαδικτυακής συνάντησης είναι να ανταλλάξουμε ανάγκες, σκέψεις, ιδέες, προβληματισμούς και σχέδια για βιωματικές εφαρμογές σε ομάδες ή σχολικές τάξεις σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα θέματα προσφύγων.

 -Επίσης, όσες και όσοι βρεθούν για πρώτη φορά σε μια τέτοια συνάντηση, θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το φετινό πρόγραμμα επιμορφώσεων του «Κι αν ήσουν εσύ;», τις δυνατότητες που προσφέρει, τη βοηθητική πλατφόρμα (sutra) και τους τρόπους που όλα αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν.

  

Η συνάντηση θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / info@theatroedu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print

Number of views (234)/Σχόλια (0)