Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

Αθήνα εργαστήρια Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων


Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

εργαστήριο στο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων

   

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση στο πλαίσιο του προγράμματος Sustain Art-βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη, οργανώνει καλλιτεχνικά εργαστήρια στο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων

Καλλιτέχνις: Σκέμπη Δήμητρα

Εκπαιδευτικός: Κολάση Δήμητρα

Αριθμός παιδιών: 24

Αριθμός συναντήσεων – εργαστηρίων: 6

 

Στόχοι συναντήσεων:

  • Οι μαθητές/τριες να εξοικειωθούν με τις τεχνικές του θεάτρου της επινόησης και με τους τρόπους που μπορούν να δημιουργήσουν μία σκηνική πράξη με τα δικά τους μέσα,
  • να εξερευνήσουν τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες,
  • να καλλιεργήσουν συνεργατικές δεξιότητες,
  • να αναπτύξουν τη δημιουργική τους σκέψη,
  • να καλλιεργήσουν δεξιότητες αποτελεσματικής επικοινωνίας,
  • να εμβαθύνουν σε περιβαλλοντικά ζητήματα μέσα από το μάθημα των θρησκευτικών,
  • να δημιουργήσουν ένα σκηνικό δρώμενο με αφορμή περιβαλλοντικά ζητήματα, χρησιμοποιώντας τεχνικές του θεάτρου της επινόησης μέσα από το μάθημα των θρησκευτικών.

Τα Καλλιτεχνικά μέσα που χρησιμοποιήθηκαν:

- τεχνικές θεάτρου της επινόησης
- τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Στα εργαστήρια τα παιδιά:

  • Ήρθαν σε επαφή με το θέατρο της επινόησης,
  • Πήραν μέρος σε βιωματικά παιχνίδια γνωριμίας, ενεργοποίησης και συντονισμού ομάδας,
  • Εξερεύνησαν σκηνικές τεχνικές με κινησιολογικά μοτίβα στο χώρο, έκαναν ηχητικούς αυτοσχεδιασμούς, ασκήσεις ρυθμού,  δούλεψαν με παγωμένες εικόνες,
  • Προβληματίστηκαν πάνω σε περιβαλλοντικά ζητήματα,
  • Χρησιμοποίησαν το μάθημα των θρησκευτικών ως όχημα και έκαναν συνδέσεις με περιβαλλοντικά ζητήματα,
  • Έκαναν συνδέσεις με τις θρησκείες του κόσμου και την οικολογία,
  • Δούλεψαν πάνω στο θέμα: «Ο κήπος της Εδέμ, ως ο παράδεισος που ήταν όλα τέλεια. Το πριν και το μετά»,
  • Δούλεψαν το θέμα σε μικρότερες ομάδες πάνω σε πέντε άξονες. Κάθε ομάδα επιλέγει ένα χρώμα, ένα όνομα, ένα ποίημα, ένα κινησιολογικό μοτίβο / χειρονομία  και ένα τραγούδι,
  • Έγραψαν ποιήματα που εντάξανε στα δρώμενα που δημιούργησαν,
  • Χρησιμοποίησαν τον αναστοχασμό ως μέσο δημιουργίας. Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τους αυτοσχεδιασμούς μου για να δημιουργήσω μικρές σκηνικές πράξεις; Τι κρατάω και τι πετάω, τι είδους φόρμα χρησιμοποιώ για να συνθέσω μια μικρή σκηνική πράξη,
  • Δημιουργήσαν ένα συλλογικό δρώμενο που εμπεριείχε τις μικρότερες συνθέσεις τους. 



Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση / 2106541600 / info@theatroedu.gr
Συντονίστρια: Δέσποινα Μιτσιάλη

Το πρόγραμμα τελείται υπό τη χορηγία του Υπουργείου Πολιτισμού