Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων: Βιωματικές δραστηριότητες που αξιοποιούν το υλικό του Προγράμματος DETALKS

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων: Βιωματικές δραστηριότητες που αξιοποιούν το υλικό του Προγράμματος DETALKS

Λιβαδειά, 10/3/2020, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Αντονέλλα Χήρα, Γιάννης Φλούλης

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/3/2020 10:00 πμ - 2:00 μμ Export event


«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4)

Βιωματικές δραστηριότητες που αξιοποιούν το υλικό του Προγράμματος DETALKS

«Μέθοδοι μη λεκτικής επικοινωνίας για τη γλωσσική εκπαίδευση νέων προσφύγων και μεταναστών»
 

Λιβαδειά, Τρίτη 10 Μαρτίου 2020, 10.00-14.00

Τόπος: ΕΠΑΛ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Δωρεάν για εκπαιδευτικούς
Στο πλαίσιο του Προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, οργανώνουν βιωματικό επιμορφωτικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς με βιωματικές δραστηριότητες που αξιοποιουν υλικά του «Κι αν ήσουν εσύ;» και της UNHCR-Greece (το υλικό του Προγράμματος DETALKS)

Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Συμμετέχοντες: 12 άτομα.

Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, καθώς και εκπαιδευτικοί των σχολείων που συνεργάζονται με το Πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» στον Ν. Βοιωτίας.

Οι συμμετέχοντες πρέπει να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κίνηση και ασκήσεις στον χώρο.

Επιμορφωτές: Αντονέλλα Χήρα, Γιάννης Φλούλης


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Πληροφορίες: Αθανασίου Ασημίνα, asiathana@gmail.com , τοπική συντονίστρια «Κι αν ήσουν εσύ;» Ν. Βοιωτίας

Γραμματεία/Πληρ. Γιάννα Παπαδοπούλου humanrights@theatroedu.gr / 2106541600


 

Print

Number of views (1919)/Σχόλια (0)