Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Τεύχος 11 (2010)

Τεύχος 11 (2010)

Γράφουν οι Μαρία Κλαδάκη, Σοφία Παντουβάκη, Mark Crossley, Andy Kempe, Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης, Αντιγόνη Παρούση, Βασίλης Τσελφές, Νάγια Μποέμη, Χριστίνα Ζώνιου, Χρύσα Πιπιλή, Alex Mavrocordatos, Μπέττυ Γιαννούλη, Ντίνα Τσολάκη, Koldo Vio, Ιωάννα Τότσιου, Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση


"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 11, 2010

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Εισαγωγικό σημείωμα

100 Χρόνια Παιδικό Θέατρο: Μια ιστορική αναδρομή του θεάτρου για παιδιά στην Ελλάδα από το 1900 ως το 2000
Μαρία Κλαδάκη

«Τώρα μπορώ να χορέψω μαζί σου βαλς» -  Η εκπαιδευτική επίδραση της θεατρικής δημιουργίας στο γκέτο του Τερέζιενσταντ (1941- 1945) στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών που επέζησαν
Σοφία Παντουβάκη

Το ποτάμι ρέει αδιάκοπα - ενασχόληση φοιτητών-ερμηνευτών με τα κείμενα και τη μεθοδολογία του Robert Lepage
Mark Crossley

Αυτά που μας έμαθε η Λόρεν για το θέατρο και τις ειδικές ανάγκες
Andy Kempe

«Αν ήταν έτσι το σχολείο, θα ήθελα να πηγαίνω όλη την ημέρα» - θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα: η πρόταση για το νέο σχολείο
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης

Το κουκλοθέατρο στην εκπαίδευση Νηπιαγωγών - η καλλιτεχνική έκφραση και η παιδαγωγική αξιοποίησή της
Αντιγόνη Παρούση & Βασίλης Τσελφές

Ανιχνεύοντας τη θεατρικότητα: περιγραφικές διαστάσεις του Θεάτρου του Καταπιεσμένου - το παράδειγμα της Βαρκελόνης
Νάγια Μποέμη

Augusto Boal 1931-2009
Χριστίνα Ζώνιου

Ευγένιος Σπαθάρης 1924-2009: ο δάσκαλος του ελληνικού θεάτρου σκιών
Χρύσα Πιπιλή

mPPACT: Μεθοδολογία για μια παιδαγωγική με κέντρο το μαθητή και τις παραστατικές τέχνες
•    Αναστοχασμός πάνω σε ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα για τη διδακτική με κέντρο τις τέχνες
Alex Mavrocordatos

•    Η εμπειρία της Ελλάδας και η πορεία και εξέλιξη του προγράμματος 
Μπέττυ Γιαννούλη

“Διαπολιτισμικός διάλογος και θεατρική γλώσσα στην Ευρώπη” - Παρουσίαση ενός ευρωπαϊκού προγράμματος
Ντίνα Τσολάκη, Koldo Vio & Ιωάννα Τότσιου

«Το μέλλον της Έρευνας στη Θεατρική Εκπαίδευση: Εξετάζουμε το παρελθόν, αναλύουμε το παρόν, φανταζόμαστε το μέλλον» Ανταπόκριση από το 6ο συνέδριο του International Drama in Education Research Institute [IDIERI], Σύδνεϋ, 14-19 Ιουλίου 2009 
Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση