Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 27 Νοεμβρίου 2021


Από το 2008 ο Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο στην Εκπαίδευση IDEA (International Drama/Theatre & Education Association) έχει ορίσει την 27η Νοεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση (IDEA Day) και καλεί τα μέλη του αλλά και όλους όσοι εμπλέκονται με το θέατρο, το εκπαιδευτικό δράμα, το θεατρικό παιγνίδι σε οποιαδήποτε διαδικασία τυπικής ή μη τυπικής εκπαίδευσης να το γιορτάζουν με εκδηλώσεις, παραστάσεις, επιμορφωτικές συναντήσεις, παρεμβάσεις σε σχολεία κάθε βαθμίδας κά.. 
Στην Ελλάδα τις κεντρικές εκδηλώσεις συντονίζει και προωθεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (τακτικό μέλος του IDEA και από τους πρωτεργάτες της καθιέρωσης της Παγκόσμιας Ημέρας). Στο "χρήσιμο υλικό" της ιστοσελίδας μας υπάρχουν προτάσεις και ιδέες για αναλογες εκδηλώσεις. 
Στην Ελλάδα η Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση-27 Νοεμβρίου είναι από το 2008 η συνέχεια και εξέλιξη της ετήσιας ημερίδας "Μπροστά στις Νέες Προκλήσεις" που από το 1999  οργάνωνε το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση κάθε Φθινόπωρο καθώς και της "Ημέρας για το Θέατρο στην Εκπαίδευση" που γίορταζε στις 28/3 από το 2005 μέχρι και το 2007.
 

 


 

Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2021

Ημερίδα Αθήνας - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2021

Ημερίδα Αθήνας - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2021

Διαδικτυακά, 28/11/2021, το πρόγραμμα της ημερίδας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 28/11/2021 11:00 πμ - 7:00 μμ Export event


Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2021

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2021:  Πανδημία και Δημοκρατία. Γεφυρώνονται οι αποστάσεις;»

ΑΘΗΝΑ, Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021 ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ

Εργαστήρια- Ομιλίες- Ανοιχτές συζητήσεις
Όλες οι εκδηλώσεις είναι δωρεάν και θα γίνουν διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ΖΟΟΜ
Απαραίτητες δηλώσεις συμμετοχής

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, όπως αυτή έχει οριστεί διεθνώς για τις 27 Νοεμβρίου. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος σε μια ιδιαίτερη χρονιά μεταβολών και αλλαγών, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση διοργανώνει μία σειρά εκδηλώσεων, εργαστηρίων, εισηγήσεων και συζητήσεων υπογραμμίζοντας τη σημαντική θέση του θεάτρου στην Εκπαίδευση για τη δημιουργική, συναισθηματική, κοινωνική και καλλιτεχνική ανάπτυξη παιδιών, νέων και ενηλίκων.

Στις 28 Νοεμβρίου 2021 το Γραφείο Αττικής του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση μας προσκαλεί σε μια διαδικτυακή ημερίδα, επιδιώκοντας την καλλιέργεια μιας γόνιμης ανταλλαγής με θέμα «Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2021: Πανδημία και Δημοκρατία. Γεφυρώνονται οι αποστάσεις;». Η φετινή ημερίδα επιδιώκει να διερευνήσει και να αναστοχαστεί πάνω στους τρόπους με τους οποίους το Θέατρο συνέβαλλε στη διατήρηση της καλλιτεχνικής έκφρασης κατά την περίοδο της πανδημίας. Πώς τα εργαλεία που μας προσφέρει το θέατρο χρησιμοποιήθηκαν με διαφορετικό τρόπο και συνέβαλλαν ουσιαστικά στην διατήρηση της καλλιτεχνικής ανταλλαγής και επικοινωνίας, θέτοντας γόνιμους προβληματισμούς για την περίοδο που διανύουμε; Όλα τα παραπάνω διερευνώνται μέσα από εργαστήρια, εισηγήσεις - παρουσιάσεις και κριτικό διάλογο με τη συμμετοχή δημιουργών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.  

 

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021 - Το πρόγραμμα της ημερίδας

11.00-13.30: Εργαστήριο 1 : Θέατρο της ΄Ερευνας: Η Ζωή των Αντικειμένων

Εμψύχωση: Φάνης Κατέχος, Θεατροπαιδαγωγός, Ηθοποιός, Σκηνοθέτης

11.30- 13.30: Εργαστήριο 2 : Η σωματική Επικοινωνία του Δασκάλου

Εμψύχωση: Σοφία Πάσχου, Σκηνοθέτις

Στα εργαστήρια οι θέσεις είναι περιορισμένες. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μόνο σε ένα εργαστήριο.

17.00-19.00: Εισηγήσεις- Διαδικτυακή Συζήτηση: Τα εργαλεία του Devised Theatre και της Performance. Νέες προσεγγίσεις στην εποχή της πανδημίας.

Εισηγήτριες:17.10-17.30: Άννα Τσίχλη, Σκηνοθέτις, μέλος Ε.Ε.Π. Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - Από το πραγματικό στη διαδικτυακή «δυναμική πραγματικότητα». Επινοώντας νέες μεθόδους για να ξεπεράσουμε τα εμπόδια και τις προκλήσεις.

17.30-17.50: Ιωάννα Κατσαρού, Σκηνοθέτις - Shelter in Love (Καταφύγιο στην αγάπη) - Πώς μια κολεκτίβα καλλιτεχνών μετατρέπει μια αρνητική συνθήκη σε συνθήκη καλλιτεχνικής δημιουργίας.

17.50-18.10: Μαρία-Μάρω Γαλάνη (Phd), Χορογράφος, Ερευνήτρια της Performance, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό Πανεπιστημίου Πάτρας - Νέες προσεγγίσεις στην εποχή της πανδημίας. Αντιγόνη: Ώθηση διαδράσεων δημόσιου χαρακτήρα - performances σε τόπους ιστορικής, κοινωνικής, πολιτικής, πολιτιστικής, αρχιτεκτονικής και αρχαιολογικής σημασίας. 

18.10-18.30: Sanja Krsmanović Tasić, Σκηνοθέτις θεάτρου - Η τέχνη του Devising 

 


ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ- ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Εργαστήριο 1: «Θέατρο της ΄Ερευνας: Η Ζωή των Αντικειμένων».

Φάνης Κατέχος, Θεατροπαιδαγωγός, Ηθοποιός, Σκηνοθέτης

Διαδικτυακά, Κυριακή 28 Νοεμβρίου, Ώρες: 11.00-13.30

Σύντομη περιγραφή 

Στο συγκεκριμένο εργαστήριο οι εκπαιδευόμενοι θα ανακαλύψουν την ουσία και την απουσία των αντικειμένων. Θα ψάξουν τις πληροφορίες που μπορεί να τους δώσει ένα αντικείμενο για τον εαυτό τους αλλά και για τους γύρω τους. Επίσης θα ταξιδέψουν μέσω αυτού και θα διευρύνουν τον ορίζοντα της φαντασίας τους. Μέσω του πειραματισμού με τα αντικείμενα θα μάθουν πως να δίνουν σκηνική ζωή σε αυτά. Αυτοσχεδιάζοντας θα ανακαλύψουν καινούργιες δυνατότητες τους και τη πολυ-χρηστικότητά τους.

Απευθύνεται σε: Εκπαιδευτικούς, εμψυχωτές ομάδων, ηθοποιούς
Διάρκεια: 2,5 ώρες 
Αριθμός συμμετεχόντων: 25

Δηλώσεις συμμετοχής: Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Προτεραιότητα θα δοθεί επίσης στα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Eκπαίδευση.

Για να συμπληρώσετε την αίτηση συμμετοχής πατήστε εδώ: 

https://forms.gle/4uCuYtHd3Ry4woC86

 

Εργαστήριο 2: «Η σωματική Επικοινωνία του Δασκάλου».

Σοφία Πάσχου - Σκηνοθέτις

Διαδικτυακά, Κυριακή 28 Νοεμβρίου, Ώρες: 11.30-13.30

«Μόνο μέσα από το παιχνίδι και την απόλαυση μπορούμε να ανοίξουμε την πόρτα της φαντασίας» Φιλίπ Γκολιέ

Στη διδασκαλία και ειδικότερα στη διδασκαλία θεάτρου ή θεατρικού παιχνιδιού, ο ρυθμός  και η αίσθησή, είναι από τα πιο σημαντικά εργαλεία. Όταν διδάσκει κάποιος, το σώμα του πρέπει να είναι ενεργό, ζωντανό, για να “περάσει” η πληροφορία ή η άσκηση. Θα επικεντρωθούμε σ’ αυτό ακριβώς το σημείο. Πριν μιλήσουμε για παιχνίδια, ασκήσεις η για τον σχεδιασμό του μαθήματος, το πιο σημαντικό είναι η αυτοπεποίθηση του δασκάλου, αλλιώς το σώμα είναι αμήχανο και το παιδί δεν ακολουθεί. Ο δάσκαλος είναι σημαντικό να μάθει να γίνεται παιδί, να μάθει να παίζει, χωρίς να κρίνει και να μπλοκάρει τον εαυτό του. Αυτό προκαλεί ασφάλεια στο παιδί και έτσι σταδιακά ανοίγεται και ακολουθεί τη διαδικασία. Στόχος είναι ο δάσκαλος να ανοίξει το σώμα του και έτσι να επιτευχθεί η επικοινωνία του με τα παιδιά. Πώς να ξαναγίνει ο ίδιος παιδί. 

Ήδη έχουμε τα εργαλεία που χρειαζόμαστε: το σώμα, τη φωνή, τη φαντασία.

Θα μάθουμε να τα αξιοποιούμε, και να καταλάβουμε πώς αυτά τα εργαλεία είναι τα μόνα που χρειαζόμαστε για να δημιουργήσουμε αυτό που εμείς θέλουμε.

Απευθύνεται σε: Εκπαιδευτικούς, εμψυχωτές ομάδων
Διάρκεια: 2 ώρες 
Αριθμός συμμετεχόντων: 25

Δηλώσεις συμμετοχής: Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Προτεραιότητα θα δοθεί επίσης στα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Για να συμπληρώσετε την αίτηση συμμετοχής πατήστε εδώ:

https://forms.gle/et5SHZ5GZSnkttmP8


EΙΣΗΓΗΣΕΙΣ- ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

«Τα εργαλεία του Devised Theatre και της Performance. Νέες προσεγγίσεις στην εποχή της πανδημίας».

Διαδικτυακά, Κυριακή 28 Νοεμβρίου, Ώρες: 17.00-19.00

17.10-17.30:«Από το πραγματικό στη διαδικτυακή “δυναμική πραγματικότητα”. Επινοώντας νέες μεθόδους για να ξεπεράσουμε τα εμπόδια και τις προκλήσεις».

Άννα Τσίχλη- Σκηνοθέτις, μέλος Ε.Ε.Π. Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

Μια σύντομη εισήγηση για το ταξίδι του τελευταίου ενάμιση χρόνου μέσα από διαδικτυακές συναντήσεις, πρόβες, μαθήματα, παραστάσεις και ταινίες. Μια περιπέτεια σε παράλληλα σύμπαντα, με ανταλλαγές, νέες δεξιότητες, τεχνικές και εμπειρίες, μέσα από εμπόδια, απαιτήσεις και προκλήσεις. Από την περιστασιακή χρήση στη συστηματική γνωριμία, εξοικείωση και ανάπτυξη των μέσων, των εργαλείων και των τρόπων επικοινωνίας και επιτέλεσης.

17.30-17.50: «Shelter in Love (Καταφύγιο στην αγάπη) - Πώς μια κολεκτίβα καλλιτεχνών μετατρέπει μια αρνητική συνθήκη σε συνθήκη καλλιτεχνικής δημιουργίας».

Ιωάννα Κατσαρού- Σκηνοθέτις

Από τον Μάιο του 2020, εν μέσω της πανδημίας, μια ομάδα καλλιτεχνών από διαφορετικές χώρες, πολιτισμούς και καλλιτεχνικό υπόβαθρο έχει βρει καταφύγιο στην αγάπη και τη δημιουργικότητα. Δημιουργήσαμε μια καλλιτεχνική κοινότητα που μέσα από τακτικές, διαδικτυακές συναντήσεις ανταλλάσσει ιδέες, αλληλεπιδρά και αντιστέκεται στην αρνητική συνθήκη της κοινωνικής και καλλιτεχνικής απομόνωσης που επέβαλε η πανδημία.

Δουλέψαμε με περιορισμένα μέσα -χωρίς επαγγελματικά στούντιο ηχογράφησης, ακριβές κάμερες, πλούσια κοστούμια, φανταχτερές τοποθεσίες γυρισμάτων και ούτω καθεξής- αλλά με άφθονη εμπιστοσύνη στη δύναμη της καλλιτεχνικής δημιουργικότητας για να ξεπεραστούν τα εμπόδια.

Αυτό που παρουσιάσαμε διαδικτυακά  το Φεβρουάριο του 2021 είναι ένα πρότζεκτ σε εξέλιξη - οι καλλιτεχνικοί καρποί περισσότερων από 10.000 ωρών συλλογικής εργασίας σε διάστημα 10 μηνών- οργανωμένη σε έξι θεματικές ομάδες. Τον Ιανουάριο του 2022 θα παρουσιαστεί η τελική μορφή του πρότζεκτ στο LaGuardia Performing Arts Center.

17.50-18.10: «Νέες προσεγγίσεις στην εποχή της πανδημίας. Αντιγόνη: Ώθηση διαδράσεων δημόσιου χαρακτήρα- performances σε τόπους ιστορικής, κοινωνικής, πολιτικής, πολιτιστικής, αρχιτεκτονικής και αρχαιολογικής σημασίας».

Μαρία – Μάρω Γαλάνη (Phd), Χορογράφος, Ερευνήτρια της Performance, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό Πανεπιστημίου Πάτρας

Η εισήγηση εστιάζει σε χωρικές πρακτικές παιδευτικής πράξης και παρέμβασης στη δημόσια σφαίρα με στόχο τη διαπραγμάτευση και τη δημιουργία νέων και εναλλακτικών παραδοχών της κοινότητας. Με άξονα το αρχαίο ελληνικό δράμα,  πολιτισμικό προϊόν, που πραγματεύεται το μέγεθος μεγάλων συγκρούσεων και επισημαίνει την αξία του προσώπου ως ύπαρξη που φέρει την πολυπρόσωπη δυναμική της κοινωνίας, προσεγγίζουμε τη δημιουργία performances στη δημόσια σφαίρα ως συγγένειες με τις κατασκευές της μνήμης και της γνώσης, ως πρακτικές τέχνης που παράγουν ερμηνείες, αφηγήσεις και προβληματισμό δημοκρατίας, συμμετοχικότητας και ετερότητας. Σε αυτές τις επιτελέσεις -για την κατασκευή μνήμης εκ του παρελθόντος και γνώσης για συνείδηση του μέλλοντος- εστιάζουμε εμφατικά στο σώμα.

18.10-18.30: «The Art of Devising» 

Sanja Krsmanović Tasić- Σκηνοθέτις θεάτρου

Η παρουσίαση θα εστιάσει στη εμπειρία της χρήσης τεχνικών επινόησης (devising) ως μια επαληθευμένη - επί πολλές δεκαετίες- παιδαγωγική και καλλιτεχνική πρακτική, τόσο στο πεδίο του θεάτρου/ δράματος, όσο και στο πεδίο του χορού. 

Από τη χρήση του devising σε συνεργασία με χορευτές με αναπηρία, ως και  την δημιουργική πρακτική των τεχνικών της επινόησης στην εργασία με παιδιά, νέους καθώς και επαγγελματίες ηθοποιούς ή χορευτές για τη δημιουργία αξιόλογων performances ως συλλογικές δράσεις. Η πιο πρόσφατη εμπειρία μου περιλαμβάνει την online συνεργασία με συμμετέχοντες από τη Τσεχία σ’ ένα διαδικτυακό εργαστήριο devised σωματικού θεάτρου, κατά τη διάρκεια της πανδημίας. 

18.30-19.00: Συζήτηση

Δηλώσεις συμμετοχής: Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Για να συμπληρώσετε την αίτηση συμμετοχής πατήστε εδώ:

https://forms.gle/pAxrc37MntftGyAZ7

Registration form - For English press here:
https://forms.gle/QUeuGHkHByehi9VH8


Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση – Γραφείο Αττικής

Οργανωτική επιτροπή: Δήμητρα Σκέμπη, Χριστίνα Στουραΐτη, Κατερίνα Αλεξάκη,  Δήμητρα Νικολοπούλου, Αναστασία Κουλαλόγλου

ΠΛΗΡ .http://theatroedu.gr/

Η σύνδεση στις εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας “Zoom” και ο σύνδεσμος θα σας σταλεί στο email που δηλώσατε στη φόρμα. Παρακαλούμε να ελέγχετε και τα spam. 

Παρακαλούμε να εισέλθετε 10 λεπτά πριν την έναρξη, για να υπάρχει χρόνος να αντιμετωπισθούν πιθανά προβλήματα σύνδεσης.

Σε περίπτωση καθυστερημένης εισόδου, παρακαλούμε να εισέλθετε με απενεργοποιημένο το μικρόφωνο και την κάμερα του υπολογιστή/ κινητού σας, καθώς μπορεί να βρίσκεται σε εξέλιξη κάποια δράση ή συζήτηση.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΕΜΨΥΧΩΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΩΝ (αλφαβητική σειρά)

Η Μαρία – Μάρω Γαλάνη είναι χορογράφος, Ερευνήτρια της Performance, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό με γνωστικό αντικείμενο: «Διδακτική του χορού, ρυθμικού και θεατρικού παιχνιδιού» στο ΤΕπΕΚΕ του Πανεπιστημίου Πατρών. Διδάκτορας του National Academy of Sports (NSA) and National Academy for Theatre & Film Arts (NATFIZ) Sofia, Bulgaria, κατέχει Master στη Δημιουργική Γραφή, κατεύθυνση Συγγραφή στο «Performance writing» του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Έχει διδάξει στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Visiting Professor στο Academy for TV, Cinema and Internet Communications, Sofia, Bulgaria και στο New Bulgarian University, Theatre Department, Sofia, Bulgaria, στο ΤΕΕΑΠΗ Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Πατρών και στην Ανώτατη Δραματική Σχολή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας. Τα επιστημονικά – ερευνητικά ενδιαφέροντά της εστιάζουν στα θέματα: «Παραστατικές Τέχνες και εκπαίδευση/ Χοροθέατρο» και «Performance/ Performance Writing». Έχει συγγράψει δυο βιβλία για το Χορό στην Εκπαίδευση και τη Δημιουργική Μέθοδο του Θεατρικού Παιχνιδιού. Έχει επιμεληθεί δύο συλλογικούς τόμους κι έχει κάνει συνεπιμέλεια στο «Theatre: Choice in Action» της Arden Fingerhut. Είναι μέλος του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων. Ιδρυτικό μέλος της Ένωσης Χοροθεραπευτών Ελλάδος. Έχει εκδώσει λογοτεχνία και θέατρο κι έχει βραβευτεί για το διήγημα «Φιλί να φυλάγεσαι». Έχει εργασθεί σε περισσότερες από 30 παραστάσεις ως χορεύτρια, χορογράφος και σκηνοθέτης στην Ελλάδα, Belgium, Bulgaria, Great Britain. Έχει συνεργαστεί στο Ελληνικό θέατρο με: Γιάννη Βόγλη, Κώστα Καζάκο, Πάνο Παπαϊωάννου, Θοδωρή Αμπαζή κ.ά.

Ο Φάνης Κατέχος αποφοίτησε τη Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης του Δήμου Αγ. Βαρβάρας «Ιάκωβος Καμπανέλλης», ενώ συνέχισε την εκπαίδευσή του στο εξωτερικό (Ιταλία, Ιαπωνία, Ρωσία, Πολωνία, Αγγλία, Δανία). Έχει μαθητεύσει δίπλα στους Gilles Forman (Center for Acting), Eugenio Barba / Roberta Carreri / Else Marie Lawkvik/ Tage Larsen / Donald Kitt (Odin Theater), Raul Laiza / Mario Barzaghi / Matej Matejka (Grotowski Institute) και Kitt Johnson (X- act). Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων συμπεριλαμβανομένων του «Territory Festival – School», του «International Noh Institute Summer Intensive Program» και εργαστήρια από εκπαιδευτές του «Astragali Teatro». Ως εκπαιδευτής θεάτρου συνεργάζεται με τον Στάθη Γράψα στο «Πρόγραμμα Προσωπικής Ανάπτυξης με βάση το Θέατρο» το οποίο λαμβάνει χώρα σε σωφρονιστικά ιδρύματα της Ελλάδας, την Nazim Hitmek Akademi Korosu (Κωνσταντινούπολη), το Τμήμα Αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Alicante (Ισπανία), τον οργανισμό Mostar Friedensprojekt (Γερμανία - Βοσνία), τον οργανισμό Asociacion Juvenil Inter- A.J. Inter (Ισπανία) και την Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης του Δήμου Αγ. Βαρβάρας «Ιάκωβος Καμπανέλλης». Πραγματοποιεί κύκλους σεμιναρίων και διδάσκει σε Ευρωπαϊκά Εκπαιδευτικά Προγράμματα, Προγράμματα Ανταλλαγής Νέων και Προγράμματα Erasmus+ σε Ελλάδα και εξωτερικό. Έχει συμμετάσχει σε μεγάλο αριθμό παραστάσεων, με τελευταίες την θεατρική παράσταση «Αγάπης Αγώνας Άγονος» ως ηθοποιός και στην performance «Ξανθή» ως σκηνοθέτης. Στη Τέχνη του Circo εισήγαγε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Bubble Performing με τη δημιουργία της τσιρκοθεατρικής παράστασης με σαπουνόφουσκεςς (Bubble Show) «Mr and Mrs Bubble – The Show». Αποτελεί ιδρυτικό μέλος της Πολυδραστικής Ομάδας Τέχνης «Fabrica Athens» και του «Τεχνοχώρος Φάμπρικα», εμπνευστής και διοργανωτής του «Handmade and Recycled Theater Festival».

Η Ιωάννα Κατσαρού είναι σκηνοθέτης, ηθοποιός και δασκάλα θεάτρου. Είναι καλλιτεχνική συνδιευθύντρια του Eclipses Group Theater New York, και υπήρξε ιδρυτικό και ενεργό μέλος του θεάτρου Τέχνης Ακτίς Αελίου (Βραβείο Καλύτερου Περιφερειακού θεάτρου της Ελλάδας, Ένωση Κριτικών Ελλάδας, 2006). Είναι μέλος του Εργαστηρίου Σκηνοθετών του Lincoln Center (2017) ενώ συνεργάζεται τα τελευταία τρία χρόνια ως σκηνοθέτης με τη διάσημη σχολή American Academy of Dramatic Arts (AADA) στη ΝΥ. Ως σκηνοθέτης έχει βραβευτεί πολλές φορές από το Queens Council on the Arts (Hercules: In Search  of a hero, In Chorus, Shelter In Love.), από το New York Foundation for the Arts (Perspectives of War) και από το Solo festival της ΝΥ (Αποχαιρετισμός-Γιάννης Ρίτσος). Ως ηθοποιός έχει παίξει κορυφαίους ρόλους όπως, Κλυταιμνήστρα (Classis Stage Company-off Broadway), Κασσάνδρα (La MaMa-off Broadway), Άτοσσα ( La MaMa-off Broadway, Μοντρεάλ Καναδάς), Θεά Δήμητρα (The Cell theater, off-Broadway), Φαίδρα (Ευρωπαϊκό φεστιβάλ Δελφών) ανάμεσα σε άλλους. Δουλειά της έχει παρουσιαστεί στην Ελλάδα, Αμερική (Νέα Υόρκη, Σικάγο, Νιου Τζέρσεϊ), Καναδά, Αίγυπτο. (www.egtny.com). Είναι απόφοιτη της δραματικής σχολής του ΚΘΒΕ.

Η Sanja Krsmanović Tasić είναι Πρόεδρος του International Drama/Theatre and Education Association-IDEA. Είναι επίσης σκηνοθέτης θεάτρου, χορογράφος, ηθοποιός, παιδαγωγός θεάτρου και χορού. Ως δημιουργός μα και ως παραγωγός, έχει υλοποιήσει πολυάριθμα projects και προγράμματα καλλιτεχνικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα. Έχει αναπτύξει καινοτόμες μεθοδολογίες και έννοιες στη δουλειά της, όπως η προσέγγιση της τέχνης και της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης ως η «οικολογία της ψυχής» ή η θεατρική προσέγγιση «essay in movement». Με την ομάδα της Hleb Teatar από το Βελιγράδι, ένα ensemble καλλιτεχνών που συνδυάζει θέατρο, χορό και ζωντανή μουσική, συνεργάζoνται με το TIE, το οποίο δημιουργεί και περιοδεύει παραστάσεις. Παράλληλα, η ίδια διεξάγει εργαστήρια και master classes σε διεθνές επίπεδο, συνδυάζοντας την εμπειρία της από το χορό και το laboratory theatre σε μια αυθεντική και πρωτότυπη προσέγγιση και μεθοδολογία. Είναι Πρόεδρος του CEDEUM και καλλιτεχνική διευθύντρια του Association Artistic Utopia και Children's an Youth Theatre Mater Terra Festival. Τέλος, είναι συγγραφέας δοκιμίων, κριτικών χορού και άρθρων σχετικά με τις παραστατικές τέχνες και την εκπαίδευση, το θέατρο, το εκπαιδευτικό δράμα κ.α. 

Η Σοφία Πάσχου σπούδασε στη Δραματική Σχολή «Αρχή» και στη LISPA (London International School Of Performing Arts) στο Λονδίνο. Ολοκλήρωσε με υποτροφία το Pedagogical Training Program στη LISPA. Στη συνέχεια εντάχθηκε ως καθηγήτρια στο δυναμικό της σχολής και δίδαξε στο Λονδίνο και στο Βερολίνο. Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Patari Project», με την οποία έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις «10cm Up», «Οδύσσεια», «Ο Μπαλ στον Αέρα», «Πιάνω Παπούτσι Πάνω στο Πιάνο», «Μύτη», «Χιονάνοι», «Θεογονία, Ένα Μεγάλο Γλέντι» (μικρό θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου) και «Τέσσερις Εποχές» (Εναλλακτική Σκηνή Εθνική Λυρικής Σκηνής). Έχει επίσης σκηνοθετήσει τις παραστάσεις «Τραμπάλα» (Εθνικό Θέατρο), «Σκλαβί» (θέατρο Πόρτα, σε συν-σκηνοθεσία με τον Θ. Μοσχόπουλο) ,«Mute» (θέατρο του Νέου Κόσμου, σε συν-σκηνοθεσία με τον Γιώργο Χρυσοστόμου) και «Ποιος ανακάλυψε την Αμερική» (Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος). Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με τους Lilo Baur, Helen Chadwick στο Royal Opera House στο Λονδίνο, Dessislava Stefanova, με τις ομάδες Out of Chaos, Βabakas κ.α. Έχει επιμεληθεί την κίνηση στις παραστάσεις «Ιφιγένεια εν Ταύροις» (σκην. Θ. Μοσχόπουλος, ΚΘΒΕ), «Η Δίκη του Κ» (σκην. Θ. Μοσχόπουλος, θέατρο Πόρτα), «Άφιξις» (σκην. Ι. Βουλγαράκη, μικρό θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου), «Καντίντ ή η Αισιοδοξία» (σκην. Θ. Μοσχόπουλος, θέατρο Πόρτα), «Φάρεναιτ 451» (σκην. Θ. Μοσχόπουλος, Φεστιβάλ Αθηνών), «Βάτραχοι», (σκην. Κ. Φιλίππογλου, αρχαίο θέατρο Επιδαύρου), «Μανόν» (σκην. Θ. Μοχόπουλος, Εθνική Λυρική Σκηνή), «Επιστροφή» (μουσικοθεατρική παράσταση, σύνθεση Ν. Γαλενιανός, Εναλλακτική Σκηνή Εθνικής Λυρικής Σκηνής) κ.α. Η εκπαιδευτική της δραστηριότητα περιλαμβάνει μαθήματα και σεμινάρια σε παιδιά, εφήβους και ηθοποιούς. Διδάσκει υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών, είναι εξωτερική συνεργάτης του Εργαστηρίου θεάτρου  Ξένια Καλογεροπούλου, ενώ από την τρέχουσα χρονιά είναι υπεύθυνη για την εφηβική ομάδα του εργαστηρίου. Επίσης είναι εξωτερική συνεργάτης του London Bubble και του BE-Festival. Έχει διδάξει στις σχολές BSA (Birmingham School of Acting) και στο National Theatre της Αγγλίας.

Η Άννα Τσίχλη Μπουασσοννά είναι κάτοχος πτυχίου του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και μεταπτυχιακού τίτλου στις Παραστασιακές Σπουδές του The Royal Central School of Speech and Drama. Εκπόνησε διδακτορική διατριβή στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Το ακαδημαϊκό έτος 2017-18 παρακολούθησε το πρόγραμμα CAS in Dance and Performing Arts με αντικείμενο τον Χορό και τις Παραστασιακές Τέχνες στο Ινστιτούτο Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Βέρνης.Έχει σκηνοθετήσει θεατρικές παραστάσεις, performances, ταινίες και happenings, ενώ έχει εργαστεί και ως σύμβουλος δραματουργίας σε παραστάσεις χορού και σωματικού θεάτρου. Έργα της έχουν παρουσιαστεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει συμμετάσχει σε φεστιβάλ, συνέδρια και ευρωπαϊκά ερευνητικά και εργαστηριακά προγράμματα, σε επιτροπές αξιολόγησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό και διαθέτει δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, συλλογικούς τόμους, πρακτικά συνεδρίων. Από το 2005 διδάσκει στο Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με γνωστικό αντικείμενο «Σκηνοθεσία και Θεατρική Πρακτική» και από το 2014 και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Δραματική Τέχνη και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και στη Δια Βίου Μάθηση». Δίδαξε επίσης στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Παραστασιακών Σπουδών του The Royal Central School of Speech and Drama και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Θεατρικών Σπουδών της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου, σε δραματικές σχολές στην Αθήνα, σε κέντρα θεραπείας και απεξάρτησης, σε σχολεία και σε θεατρικά εργαστήρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.