Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 17/3/2007 9:30 πμ - 5:30 μμ Export event
«Οι σύγχρονοι Λωτοφάγοι»

«Οι σύγχρονοι Λωτοφάγοι»

Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή

ΔΙΗΜΕΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Λάρισα, 16-17 Μαρτίου 2007

«Το θέατρο, μέσο επικοινωνίας, απελευθέρωσης και μάθησης»

 

Εργαστήριο 1

«Οι σύγχρονοι Λωτοφάγοι»

Άβρα Αυδή, φιλόλογος, εκπαιδευτικός Δράματος/ θεάτρου

Το εργαστήριο επιχειρεί να δείξει τρόπους με τους οποίους μπορεί να αξιοποιηθεί ο Εκπαιδευτικό Δράμα ως μέσο μάθησης. Οι συμμετέχοντες καλούνται να διερευνήσουν με διάφορες θεατρικές τεχνικές το θέμα της μνήμης. Τι κερδίζω και τι χάνω, όταν αποφασίζω να ξεχάσω; Ποιοι είναι οι σύγχρονοι Λωτοφάγοι; Γύρω από αυτά τα ερωτήματα οργανώνεται, μέσω του Εκπαιδευτικού Δράματος, η μαθησιακή διαδικασία, και επιχειρείται η προώθηση της βιωματικής, ενεργητικής και συνεργατική μάθησης.     

Η Άβρα Αυδή είναι φιλόλογος (δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών στο αρχαίο θέατρο) και εκπαιδευτικός του Δράματος. Από το 1982 που διορίστηκε στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το ενδιαφέρον της στράφηκε κυρίως στους εξής τομείς: α) στη γλωσσική διδασκαλία (συμμετοχή στη συγγραφή των σχολικών εγχειριδίων "Έκφραση-Έκθεση για το λύκειο", στην αναθεώρηση των ίδιων βιβλίων και στη σύνταξη Προγράμματος Σπουδών για τη γλωσσική διδασκαλία), β) στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα (υπεύθυνη για τη συμμετοχή του 2ου Λυκείου Καλαμαριάς στα προγράμματα "Εκπαίδευση χωρίς σύνορα" (1990-2003) και Κομένιους (1996-2002), γ) στο Εκπαιδευτικό Δράμα/θέατρο με το οποίο ασχολείται πρακτικά και θεωρητικά (στο πλαίσιο διδακτορικής διατριβής) εφαρμόζοντας τις γνώσεις και την εμπειρία που αποκόμισε από σχετικές σπουδές (φοίτηση στη Δραματική Σχολή της Ρ.Πατεράκη, παρακολούθηση τριετούς προγράμματος Θεατρικής Παιδείας της Σ.Ε.Λ.Μ.Ε. Θεσσαλονίκης και θερινά τμήματα για το Εκπαιδευτικό Δράμα στο U.C.E. (Αγγλία), συμμετοχή σε σχετικά σεμινάρια και συνέδρια. Δίδαξε "Γλωσσικές ασκήσεις" στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. του Α.Π.Θ., καθώς επίσης και στο 1ο Π.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης σε επιμορφωτικά σεμινάρια σχετικά με τη γλωσσική διδασκαλία και τη θεατρική παιδεία. Από το ακαδημαϊκό έτος 2001-02 κ.ε. διδάσκει τα μαθήματα "Δραματοποίηση" και το "Θέατρο στο σχολείο" στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. Πρόσφατα ανέλαβε τη θέση Υπεύθυνου για τα Πολιτιστικά Θέματα και τους Καλλιτεχνικούς Αγώνες στη Δ/νση Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Εργασίες της έχουν δημοσιευτεί στα περιοδικά "Φιλόλογος", "Λόγος και Πράξη", "Επίλογος", και σε πρακτικά συνεδρίων.

 

 

 

Print