Περιφερειακή Συνδιάσκεψη Πελοποννήσου 2007

Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με τo
Πανεπιστήμιο Πατρών/Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η, τα Αρσάκεια σχολεία Πατρών,
την Ένωση Φιλολόγων Πάτρας, την Πολυφωνική Χορωδία Πάτρας
και τον Σύλλογο Αποφοίτων Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πατρών


 

Όλα τα εργαστήρια

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

 

Σάββατο 24/2/2007
09.30  13.00

Σάββατο 24/2/2007
14.30 – 17.30

Κυριακή 25/2/2007
09.45  13.00

ΑΙΘΟΥΣΑ 1  Γιάννης Βλάχος

Αναστασία Κυριακοπύλου,
Βασιλική Μαντζουράτου,
Ολυμπία Μπαγούρη,
Δήμητρα Παναγιωτοπούλου,
Αφροδίτη Παρζακώνη

Τζωρτζίνα Κακουδάκη

ΑΙΘΟΥΣΑ 2

Δημήτρης Σιούντας

Γιώργος Μπινιάρης,
Νίκος Γκόβας

 

Γιώργος Μπινιάρης,
Νίκος Γκόβας

ΑΙΘΟΥΣΑ 3

Νάσια Χολέβα

Γιάννα Ροϊλού

Γιάννης Βλάχος

ΑΙΘΟΥΣΑ 4

Μάρω Γαλάνη

Γιούλη Δούβου,
Ζωή Λυμπεροπούλου

Μάρω Γαλάνη

ΑΙΘΟΥΣΑ 5

Νάντια Τσενέ

Νάσια Χολέβα

Νάντια Τσενέ

 


 

Ανακαλύπτω την εικόνα του σώματός μου

Ανακαλύπτω την εικόνα του σώματός μου

Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Δημήτρης Σιούντας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 9:30 πμ - 1:00 μμ Export event


Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Δημήτρης Σιούντας, ηθοποιός, σκηνοθέτης

"Ανακαλύπτω την εικόνα του σώματός μου"

(Εργαστήριο 2)

Όταν βρισκόμαστε «επί σκηνής», δεν μπορούμε να δούμε την εικόνα μας «από κάτω». Μέσα από μια σειρά ασκήσεων και παιχνιδιών, προσπαθούμε να ανακαλύψουμε αυτή την εικόνα.

Πειραματιζόμαστε και παρατηρούμε διάφορους τρόπους βαδίσματος καθώς και άλλα σημεία του κώδικα χειρονομιών (στάσεις του σώματος, των χεριών κλπ). Διερευνούμε τη σχέση του σώματός μας με το χώρο, τα αντικείμενα που βρίσκονται μέσα σ’ αυτόν και, φυσικά, με τα άλλα μέλη της ομάδας. Βρίσκουμε τη θέση μας μέσα στην ομάδα και προχωρούμε από την ελεύθερη στη συντονισμένη κίνηση. Τέλος, μέσα από την τεχνική των δυναμικών εικόνων συγκεκριμενοποιούμε ακόμη περισσότερο τα παραπάνω, αποκτώντας ένα πολύτιμο εργαλείο για τη σκηνική πρακτική.