Περιφερειακή Συνδιάσκεψη Πελοποννήσου 2007

Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με τo
Πανεπιστήμιο Πατρών/Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η, τα Αρσάκεια σχολεία Πατρών,
την Ένωση Φιλολόγων Πάτρας, την Πολυφωνική Χορωδία Πάτρας
και τον Σύλλογο Αποφοίτων Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πατρών


 

Όλα τα εργαστήρια

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

 

Σάββατο 24/2/2007
09.30  13.00

Σάββατο 24/2/2007
14.30 – 17.30

Κυριακή 25/2/2007
09.45  13.00

ΑΙΘΟΥΣΑ 1  Γιάννης Βλάχος

Αναστασία Κυριακοπύλου,
Βασιλική Μαντζουράτου,
Ολυμπία Μπαγούρη,
Δήμητρα Παναγιωτοπούλου,
Αφροδίτη Παρζακώνη

Τζωρτζίνα Κακουδάκη

ΑΙΘΟΥΣΑ 2

Δημήτρης Σιούντας

Γιώργος Μπινιάρης,
Νίκος Γκόβας

 

Γιώργος Μπινιάρης,
Νίκος Γκόβας

ΑΙΘΟΥΣΑ 3

Νάσια Χολέβα

Γιάννα Ροϊλού

Γιάννης Βλάχος

ΑΙΘΟΥΣΑ 4

Μάρω Γαλάνη

Γιούλη Δούβου,
Ζωή Λυμπεροπούλου

Μάρω Γαλάνη

ΑΙΘΟΥΣΑ 5

Νάντια Τσενέ

Νάσια Χολέβα

Νάντια Τσενέ

 


 

Σε αναζήτηση του μύθου: δραματοποίηση λογοτεχνικών κειμένων από τα σχολικά βιβλία

Σε αναζήτηση του μύθου: δραματοποίηση λογοτεχνικών κειμένων από τα σχολικά βιβλία

Πάτρα, 24-25/2/2007, Εργαστήριο, Γιώργος Μπινιάρης, Νίκος Γκόβας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 2:30 μμ - 25/2/2007 1:00 μμ Export event


Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Γιώργος Μπινιάρης, ηθοποιός, σκηνοθέτης

Νίκος Γκόβας, εκπαιδευτικός θεάτρου

"Σε αναζήτηση του μύθου: δραματοποίηση λογοτεχνικών κειμένων από τα σχολικά βιβλία"

(Εργαστήρια 7 & 12)

Ένα βιωματικό θεατρικό εργαστήριο δημιουργεί ένα χώρο για το παιχνίδι και τον αυτοσχεδιασμό· είναι ένας τρόπος έρευνας για τη θεατρικότητα του μύθου και θέτει το ερώτημα πώς αναπτύσσεται το θεατρικό γεγονός στο χώρο του Σχολείου. Με αφορμή την ποίηση του Οδ. Ελύτη προσεγγίζουμε στοιχεία του ρυθμού, της κίνησης και του αυτοσχεδιασμού.

Το εργαστήριο αναπτύσσεται σε τρία στάδια:

  • Παιχνίδια ήχου, ρυθμού και επικοινωνίας

  • Η προφορικότητα του λόγου και ο αυτοσχεδιασμός

  • Η δραματοποίηση και η σκηνική απόδοση

Σημείωση: Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να προσέλθουν με παιγνιώδη διάθεση και άνετα ρούχα.