Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

«Μονόλογοι σε καραντίνα: αναζητώντας τη δική μου φωνή» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Μονόλογοι σε καραντίνα: αναζητώντας τη δική μου φωνή» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 12/11/2020 (Βόρεια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Άβρα Αυδή

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 12/11/2020 5:00 μμ - 8:00 μμ Export event


«Μονόλογοι σε καραντίνα: αναζητώντας τη δική μου φωνή»

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4)

Διαδικτυακά, 12/11/2020
Ώρες: 17.00-20.00
​​Επιμορφώτρια: Άβρα Αυδή

Σχεδιασμός: Άβρα Αυδή, Τζένη Καραβίτου
Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.), στο πλαίσιο του προγράμματός τους «Κι αν ήσουν εσύ;», πραγματοποιούν διαδικτυακό – συμμετοχικό θεατρικό σεμινάριο διάρκειας 3 ωρών με τίτλο: «Μονόλογοι σε καραντίνα: αναζητώντας τη δική μου φωνή».
Σύντομη περιγραφή:  Το σεμινάριο  περιλαμβάνει προτάσεις  για δημιουργικές δραστηριότητες  στην τάξη, που αξιοποιούν το υλικό του βιβλίου «Μονόλογοι σε καραντίνα».  Για τη δράση «Μονόλογοι σε καραντίνα» δείτε εδώ.

Μέσα από ασκήσεις  δημιουργικής γραφής και θεατρικές τεχνικές,  οι συμμετέχουσες και οι συμμετέχοντες  δημιουργούν πρωτότυπο, δικό τους υλικό.  Το σεμινάριο προτείνει, επίσης, τρόπους  με τους οποίους μπορούν να παρουσιαστούν οι μαθητικές δημιουργίες  σε κοινό, για παράδειγμα,  στην Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση,  27 Νοεμβρίου 2020.  Στόχος του σεμιναρίου είναι να  δώσει στις συμμετέχουσες και στους συμμετέχοντες ιδέες και εργαλεία για δημιουργικές δραστηριότητες με τα παιδιά, οι οποίες αντλούν από το προσωπικό βίωμα και  αποκαλύπτουν τα νήματα που μας συνδέουν με τους άλλους. 

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας και μεγάλων τάξεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ή σχεδιάζουν να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα.

Το σεμινάριο θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM

Αιτήσεις συμμετοχής: Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μέχρι την Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020 στη ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ εδώ και θα ειδοποιηθούν μέχρι την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020, όταν και θα τους σταλεί η ηλεκτρονική διεύθυνση συμμετοχής στην πλατφόρμα ZOOM.

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υ.ΠΑΙ.Θ. και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Προσοχή: Το σεμινάριο είναι διαδικτυακό και συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου και περιλαμβάνει παιχνίδια και αυτοσχεδιασμούς
Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο:
- να παρακολουθήσουν το σύνολο του σεμιναρίου
- να έχουν διασφαλίσει έναν ελεύθερο χώρο, στον οποίο θα μπορούν να συγκεντρωθούν
- να έχουν μαζί τους....κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Βιογραφικά Σημειώματα
Η Άβρα Αυδή είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Υπηρέτησε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγήτρια και ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων. Δίδαξε, επί 15 έτη (2001-2016), στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. τα μαθήματα «Δραματοποίηση» και «Το Θέατρο στο σχολείο». Συνέγραψε με τη Μελίνα Χατζηγεωργίου το βιβλίο «Η τέχνη του Δράματος στην εκπαίδευση. 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής» (Μεταίχμιο 2007) και το βιβλίο «Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο. 50 προτάσεις για θεατρικά εργαστήρια με Δάσκαλο σε Ρόλο»  (Μεταίχμιο 2018). Συμμετείχε στη συγγραφή των παρακάτω ομαδικών έργων: Εγχειρίδια «Έκφραση-Έκθεση» για το λύκειο (1985-89),  Πρόγραμμα Σπουδών για τη Νεοελληνική Γλώσσα (1998), ψηφιακό έργο ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΓΛΩΣΣΑ (2017). Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Η Τζένη Καραβίτου είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός, με μεταπτυχιακές σπουδές  στο Θέατρο  στο University of Essex και στο Royal Holloway University of London.  Ιδρυτικό και ενεργό μέλος του  Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.  Στο πλαίσιο της συμμετοχής της στον σχεδιασμό  και την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων του,  συμμετείχε από το 2015 στο «κι αν ήσουν εσύ;»: ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων», ως εμψυχώτρια μαθητικών ομάδων, επιμορφώτρια, περιφερειακή συντονίστρια Β. Ελλάδος  και  σύμβουλος επιμορφωτικών δράσεων. Μέλος της Ομάδας Δημιουργικής Έκφρασης,  η οποία δημιούργησε εθελοντικά  το ψηφιακό έργο  «Πολύτροπη Γλώσσα»,  για τη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2011 –σήμερα). Έχει  γράψει μεταξύ άλλων: Young Theatre Voices 2007: Ancient myths and contemporary life, Το Πορτοκάλι με την Περόνη-Θεατρικές ασκήσεις και δημιουργικές δραστηριότητες (μέλος της συγγραφικής ομάδας), «… κι εμείς καλύτερα: 33 «Καλλιτεχνικά» παραμύθια» (επιμέλεια) . Μεταφράσεις:  Καφέ Σωκράτης: Νέα Γεύση φιλοσοφίας του Κρίστοφερ Φίλιπς (Κέδρος), Να σκέφτεσαι τους άλλους: δώδεκα ποιήματα του Παλαιστίνιου ποιητή Μαχμούντ Νταρουίς (Νήσος και ΠΔΘΕ) κ.ά.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Περιφερειακός Συντονισμός Βόρειας Ελλάδας: Αντιγόνη Τσαρμποπούλου antitsarb@gmail.com & Αφροδίτη Ρίζου afroditi.gr@gmail.com
Τοπικές Συντονίστριες Κέρκυρας: Φωτεινή Δημουλή, Ευγενία Ζάγουρα

Γραμματεία/Πληρ.: humanrights@theatroedu.gr / 2106541600


 

Print

Number of views (1831)/Σχόλια (0)