ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μαθητικά Καλλιτεχνικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης


Κατά το διάστημα 2015-2023 οργανώθηκαν 138 Μαθητικά Φεστιβάλ-Ημέρες Δράσεις με τη συμμετοχή 18967 μαθητών/μαθητριών, 1750 εκπαιδευτικών από 777 σχολεία σε πάνω από 25 πόλεις
 


 


ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ-ΗΜΕΡΕΣ ΔΡΑΣΗΣ 2024

Δελτίο Τύπου

ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ - ΗΜΕΡΕΣ ΔΡΑΣΗΣ 2023

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


 

Απολογισμός 2023:
 
16 φεστιβάλ, 2862 μαθητές/μαθήτριες, 343 εκπαιδευτικοί,
142 σχολεία, 68 συνεργαζόμενοι φορείς, 14 πόλεις & διαδικτυακά

 

Όλα τα βίντεο των φεστιβάλ του 2023 σε playlist

Όλα τα βίντεο των φεστιβάλ του 2022 σε playlist


2022

12 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ & 6 Ημέρες Δράσης 
130 σχολεία, 2921 μαθητές-μαθήτριες, 388 εκπαιδευτικοί




2021

7 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης 
74 σχολεία & δομές εκπαίδευσης, 1111 μαθητές/μαθήτριες, 115 εκπαιδευτικοί σε 17 πόλεις διαδικτυακά



2020

7 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης 
19 σχολεία, 585 μαθητές/μαθήτριες, 65 εκπαιδευτικοί σε 4 πόλεις & διαδικτυακά



2019

22 μαθητικά καλλιτεχνικά-θεατρικά φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης,
135 σχολεία, 18 πόλεις, 4613 μαθητές/μαθήτριες, 394 εκπαιδευτικοί, 1807 γονείς



2018

19 μαθητικά φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης
130 σχολεία, 18 πόλεις, 2563 μαθητές/μαθήτριες, 246 εκπαιδευτικοί, 5200 γονείς, μέλη τοπικών κοινωνιών



2017

20 μαθητικά καλλιτεχνικά-θεατρικά φεστιβάλ & 17 Ημέρες Δράσης
2544 μαθητές/μαθήτριες,  170 εκπαιδευτικοί, 110 σχολεία

 



2016

Ημέρες Δράσης
12 σχολεία, 563 μαθητές/μαθήτριες, 25 εκπαιδευτικοί
Αθήνα, Πάτρα Τρίκαλα




2015

22 Ημέρες Δράσης,
26 σχολεία, 1235 μαθητές, 55 εκπαιδευτικοί




Όλα τα ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ & ΗΜΕΡΕΣ ΔΡΑΣΗΣ

Ημέρα Δράσης 2024, 7ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας

Ημέρα Δράσης 2024, 7ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας

Νάουσα 19/3/2024 Ημέρα Δράσης 2024 7ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 19/3/2024 9:30 πμ - 11:30 πμ Export event


ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ 2024 
7ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Ημαθίας
19 /3/2024
Τίτλος: 
«Το χαρούμενο λιβάδι της Φυλλιώς, δοσμένο μ’ ένα ποίημα αλλιώς»

Σχολ. Έτος: 2023-2024

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπιλιούρη Άννα

Tάξη: Γ΄ Δημοτικού  (10 μαθητές)

Παρακολούθησαν : 70 μαθητές του σχολείου, οι εκ/κοί και οι γονείς της τάξης

Στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας  και στο πλαισιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" πραγματοποιήθηκε Ημέρα Δράσης στις 19/3/2024 με αφορμή την Πάγκόσμια Ημέρα ενάντια στις φυλετικές διακρίσεις

Θέμα:Σεβασμός και αποδοχή του διαφορετικού.

Ερέθισμα και αφετηρία της εργασίας μας αποτέλεσε το βιβλίο «Το χαρούμενο λιβάδι» της Φυλλιώς Νικολούδη, που απόσπασμά του υπάρχει στο βιβλίο της Γλώσσας της Γ΄ τάξης. Η εργασία μας θα παρουσιαζόταν στο σχολείο με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού και των Φυλετικών Διακρίσεων στις 21 Μαρτίου.

Τα στάδια του projectμας ήταν τα εξής:

  • Διαβάσαμε το βιβλίο «Το χαρούμενο λιβάδι» και συζητήσαμε για το πώς νιώθει κάποιος όταν τον αντιμετωπίζουμε ως «διαφορετικό» και πόσο όμορφο είναι να συνυπάρχουμε όλοι μαζί αρμονικά παρά τις διαφορές μας.
  • Μετατρέψαμε το κείμενο σε ποίημα.
  • Κάθε μαθητής διάλεξε τις στροφές του ποιήματος που του άρεσαν και τις εικονογράφησε.
  • Χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα ToonyTool, οι μαθητές έβαλαν στις ζωγραφιές τους «συννεφάκια» με τα λόγια των στροφών τους.
  • Δημιουργήσαμε ένα Powerpoint με το ποίημά μας και ηχογραφήθηκαν τα παιδιά να το διαβάζουν.
  • Κάναμε Videoτην εργασία μας και της βάλαμε ως μουσικό υπόβαθρο τη μελωδία « Arrivalofthebirds».

Έτσι, στις 14 Μαρτίου 2024 παρουσιάσαμε το videoμας στους γονείς της τάξης και στις 19 Μαρτίου 2024 σε όλους τους συμμαθητές/τριες του σχολείου καθώς και στους εκ/κούς. Ακολούθησε συζήτηση αναφορικά με την αποδοχή του διαφορετικού.

Το θετικό στο όλο εγχείρημα ήταν ότι τα παιδιά συνειδητοποίησαν μέσα από τη συζήτηση και την μεταξύ τους αλληλεπίδραση ότι το διαφορετικό δεν πρέπει να το φοβάμαι, ούτε να το αποφεύγω, ούτε να το υποτιμώ ή να το χλευάζω. Το διαφορετικό είναι και μοναδικό όπως μοναδικός είναι ο καθένας μας και κάνει την καθημερινότητά μας πιο όμορφη και πλούσια σε συναισθήματα και εμπειρίες. 

 

 

 

Print

Number of views (649)/Σχόλια (0)