Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Οι δράσεις του "Κι αν ήσουν εσύ;"

 


 


Σεμινάρια εκπαιδευτικών

Διάλογοι σε καραντίνα

Δράσεις για μαθητές

Διαδραστικές παραστάσεις

Μονόλογοι σε καραντίνα

Μαθητικά φεστιβάλ

Μονόλογοι από το Αιγαίο

Πώς μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να πάρουν μέρος​

  1. Για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών και των άλλων επιμορφούμενων στα σεμινάρια οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να βλέπουν τις κατά περίπτωση οδηγίες-ανακοινώσεις στις επιμέρους σελίδες των δράσεων καθώς σε διαφορετικές πόλεις η διαδικασία εγγραφής και συμμετοχής ενδέχεται να διαφέρει.
     
  2. Η επιλογή σχολείων για τα Δίκτυα Σχολείων «κι αν ήσουν εσύ;» γίνεται με τη συνεργασία των Περιφερειακών και των Τοπικών ανά πόλη Συντονιστών του προγράμματος με τα κατά τόπους στελέχη της Εκπαίδευσης (Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Διευθύνσεις Πρωτοβάθμας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων, Πολιτιστικών Θεμάτων, Περιβαλλοντικής, Αγωγής Υγείας, Συντονιστές Εκπαίδευσης στα ΠΕΚΕΣ, Υπεύθυνους ΚΠΕ κ.ά.). Τα ενδιαφερόμενα σχολεία υποβάλουν αίτημα ένταξης στο πρόγραμμα.
     
  3. Για τα αυτοτελή εργαστήρια σε μαθητές, το ενδιαφερόμενο σχολείο θα πρέπει να συμπληρώνει τη σχετική φόρμα αίτησης.
     
  4. Οι δράσεις «Μαζί» είναι ανοιχτές στην εκπαιδευτική αλλά και την ευρύτερη τοπική κοινότητα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται με σχετικές ανακοινώσεις για τον τρόπο συμμετοχής και επικοινωνίας από την ιστοσελίδα του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

     

 

Χρονολογική λίστα των δράσεων του "Κι αν ήσουν εσύ;"

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 15/12/2022 (Αχαΐα), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 15/12/2022 7:30 μμ - 9:00 μμ Export event

Παιδαγωγική-οργανωτική συνάντηση:
«Κι αν ήσουν εσύ;» Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης, για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022, 19.00- 20.30 Αχαία

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους "Κι αν ήσουν εσύ; σας προσκαλεί σε διαδικτυακή παιδαγωγική οργανωτική συνάντηση εκπαιδευτικών που συνεργάζονται με το πρόγραμμα.

Απευθύνεται:

α. σε εκπαιδευτικούς εγγεγραμμένους/ες στην «επιμόρφωση 100 ωρών» του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;»

β. σε εκπαιδευτικούς που έχουν παρακολουθήσει τα τελευταία σχολικά έτη επιμορφωτικά σεμινάρια του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» κι έχουν υλοποιήσει σχετικές δραστηριότητες με τους μαθητές τους

γ. σε κάθε άλλο ενδιαφερόμενο

Συντονισμός συνάντησης: 
Γιώργος Μπεκιάρης, Περιφερειακός συντονιστής του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» στη Δυτική Ελλάδας 
Γιούλη Δούβου- Άρτεμις Παπακωνσταντινοπούλου,  Τοπικές συνεργάτιδες του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» στην Αχαΐα.

Στη συνάντηση:         

  • θα γνωριστούν τα μέλη της ομάδας (παλαιοί κα νέοι στο «Κι αν ήσουν εσύ»)
  • θα συζητηθούν ιδέες για υλοποίηση δραστηριοτήτων του προγράμματος στην τάξη.  
  •  Θα διερευνηθούν δυνατότητες διασύνδεσης και συνεργασίας ανάμεσα στις σχολικές μονάδες.
  • Θα γίνει συζήτηση για τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε σχολείου, για επιπλέον επιμορφωτικές ανάγκες καθώς και ανταλλαγή εμπειριών, σκέψεων, αποριών, δυσκολιών.  

Η συνάντηση θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM:

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ.: humanrights@theatroedu.gr / 2106541600

 

Κατηγορία Δράσης
  • Παιδαγωγικές - Συντονιστικές Συναντήσεις
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Έτος
  • 2022 δ΄τρίμηνο
Πόλεις
  • Διαδικτυακά
  • Αχαϊα
Print

Number of views (947)/Σχόλια (0)