Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Οι δράσεις του "Κι αν ήσουν εσύ;"

 


 


Σεμινάρια εκπαιδευτικών

Διάλογοι σε καραντίνα

Δράσεις για μαθητές

Διαδραστικές παραστάσεις

Μονόλογοι σε καραντίνα

Μαθητικά φεστιβάλ

Μονόλογοι από το Αιγαίο

Πώς μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να πάρουν μέρος​

  1. Για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών και των άλλων επιμορφούμενων στα σεμινάρια οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να βλέπουν τις κατά περίπτωση οδηγίες-ανακοινώσεις στις επιμέρους σελίδες των δράσεων καθώς σε διαφορετικές πόλεις η διαδικασία εγγραφής και συμμετοχής ενδέχεται να διαφέρει.
     
  2. Η επιλογή σχολείων για τα Δίκτυα Σχολείων «κι αν ήσουν εσύ;» γίνεται με τη συνεργασία των Περιφερειακών και των Τοπικών ανά πόλη Συντονιστών του προγράμματος με τα κατά τόπους στελέχη της Εκπαίδευσης (Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Διευθύνσεις Πρωτοβάθμας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων, Πολιτιστικών Θεμάτων, Περιβαλλοντικής, Αγωγής Υγείας, Συντονιστές Εκπαίδευσης στα ΠΕΚΕΣ, Υπεύθυνους ΚΠΕ κ.ά.). Τα ενδιαφερόμενα σχολεία υποβάλουν αίτημα ένταξης στο πρόγραμμα.
     
  3. Για τα αυτοτελή εργαστήρια σε μαθητές, το ενδιαφερόμενο σχολείο θα πρέπει να συμπληρώνει τη σχετική φόρμα αίτησης.
     
  4. Οι δράσεις «Μαζί» είναι ανοιχτές στην εκπαιδευτική αλλά και την ευρύτερη τοπική κοινότητα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται με σχετικές ανακοινώσεις για τον τρόπο συμμετοχής και επικοινωνίας από την ιστοσελίδα του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

     

 

Χρονολογική λίστα των δράσεων του "Κι αν ήσουν εσύ;"

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 15/5/2022 (Αχαΐα), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 15/5/2022 8:00 μμ - 10:00 μμ Export event

Παιδαγωγική-οργανωτική συνάντηση:
«Κι αν ήσουν εσύ;» Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης, για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, Κυριακή 15 Μαΐου ,  8.00μμ.

 

Γραφείου  Αχαΐας

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους "Κι αν ήσουν εσύ; σας προσκαλεί σε διαδικτυακή παιδαγωγική οργανωτική συνάντηση εκπαιδευτικών που συνεργάζονται με το πρόγραμμα στον νομό Αχαΐας, την Κυριακή 15 Μαΐου ,  8.00μμ.

Απευθύνεται:

α. σε εκπαιδευτικούς εγγεγραμμένους/ες στην «επιμόρφωση 100 ωρών» του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;»

β. σε εκπαιδευτικούς που έχουν παρακολουθήσει τα τελευταία σχολικά έτη επιμορφωτικά σεμινάρια του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» κι έχουν υλοποιήσει σχετικές δραστηριότητες με τους μαθητές τους

γ. σε κάθε άλλο ενδιαφερόμενο

 

Συντονισμός συνάντησης:

Γιώργος Μπεκιάρης, Περιφερειακός συντονιστής του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» στη Δυτική Ελλάδας

Γιούλη Δούβου- Άρτεμις Παπακωνσταντινοπούλου,  Τοπικές συνεργάτιδες του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» στην Αχαΐα.

 

Στη συνάντηση:      

Θα γίνει ανταλλαγή εμπειριών, σκέψεων, αποριών, δυσκολιών. 

Θα συντονίσουμε το μαθητικό μας Φεστιβάλ.

Η συνάντηση θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM

Topic: My Meeting

Time: May 15, 2022 22:00 Athens

Join Zoom Meeting 

https://us02web.zoom.us/j/88441915499?pwd=kE4N8TqK3VxdPVCyO8xDhUAqlL0XoK.1

Meeting ID: 884 4191 5499

Passcode: 037991

 

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ.: humanrights@theatroedu.gr / 2106541600

 

Κατηγορία Δράσης
  • Παιδαγωγικές - Συντονιστικές Συναντήσεις
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Έτος
  • 2022 β' τρίμηνο
Πόλεις
  • Διαδικτυακά
  • Αχαϊα
Εμψυχωτές
  • Δούβου Γιούλη
  • Μπεκιάρης Γιώργος
Print

Number of views (1460)/Σχόλια (0)