Αποτελέσματα αναζήτησης

Ακολουθώντας τις εικόνες

Ακολουθώντας τις εικόνες

Πήλιο 26/8-1/9/2018, Χρήστος Ραχιώτης ηθοποιός, εκπαιδευτικός

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/8/2018 - 1/9/2018 Export event

Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση – Πήλιο 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (
www.TheatroEdu.gr)
26/8-1/9/2018 Άγιος Ιωάννης Πήλιο

Συμπληρωματικό ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

 

Ακολουθώντας τις εικόνες

Χρήστος Ραχιώτης, ηθοποιός, εκπαιδευτικός, εμψυχωτής

Διάρκεια 3 ώρες

Πρακτικές συμβουλές για την σύλληψη, τη δομή και την τελική επεξεργασία ταινιών μικρού μήκους. Σκοπός της παρουσίασης είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν μια (στο μετρό του δυνατού) ξεκάθαρη εικόνα για το τι απαιτείται, ώστε να μπουν στην περιπέτεια της δημιουργίας μιας ταινίας, ανεξάρτητα από την αρτιότητα του τεχνολογικού εξοπλισμού.

Θα προσπαθήσουμε να θεσπίσουμε μια κοινή γλώσσα “διαβάσματος” ταινιών και ταυτόχρονα να ορίσουμε τα βασικά στάδια που απαιτούνται για τη δημιουργία τους.

 Ξεκινώντας από τη σύλληψη της ιδέας και φτάνοντας στην τελική μορφή του σεναρίου στο χαρτί (ή τον υπολογιστή) θα αντιληφθούμε τη σπουδαιότητα του σχεδιασμού, τα βασικά βήματα που απαιτούνται για την προετοιμασία πριν τα γυρίσματα και φυσικά το κυρίως μέρος της δράσης, αυτό των γυρισμάτων. Στο τέλος θα γίνει ειδική αναφορά στο μοντάζ, καθώς και στις αισθητικές και τεχνολογικές παραμέτρους που μπορούν να επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα της ταινίας.

Το εργαστήριο θα γίνει με προβολή ταινίας διάρκειας επτά (7) λεπτών, διάλεξη και ασκήσεις που συνδυάζουν τεχνικές θεατρικού παιχνιδιού και αυτοσχεδιασμού για την υποκριτική στον κινηματογράφο.

 

Ο Χρήστος Ραχιώτης από τότε που αποφοίτησε από τη Δραματική σχολής "Αρχή" (1997) ακολουθεί το επάγγελμα του ηθοποιού, δοκιμάζοντας διαφορετικά ήδη θεάτρου (εκτός τραγωδίας, θέατρο Νο, και Ταϊβανέζικο θέατρο). Ως εκπαιδευτικός (Ηλεκτρονικός ΠΕ 17.04) διορίστηκε το 2004 στο 6ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου αλλά σπανίως τον βλέπουν εκεί, καθώς παίρνει αποσπάσεις για να δουλεύει κυρίως πάνω στα οπτικοακουστικά στην Αθήνα ( Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση Υπουργείου Παιδείας, 2010-2016) και στα Χανιά (Β'θμια Δ/ση Χανίων, 2017-18). Τα τελευταία χρόνια οι οπτικοακουστικές τέχνες είναι ο τομέας όπου προσπαθεί να ειδικευτεί (μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιουνίου Πανεπιστημίου). Ως εμψυχωτής συνεργάζεται με το ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης (Πειραματική Σκηνή) για τη σκηνική διδασκαλία, εμψύχωση και σκηνοθεσία θεατρικών παραστάσεων. Με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση συνεργάζεται από το 2014.

Print

Number of views (3597)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά