Αποτελέσματα αναζήτησης

Αναζητώντας την Νεφελοκοκκυγία

Αναζητώντας την Νεφελοκοκκυγία

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Μάρω Λιάτσου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event

«Αναζητώντας την Νεφελοκοκκυγία»

Μάρω Λιάτσου, θεατρολόγος, θεατροπαιδαγωγός, εργαστηριακή συνεργάτης Τ.Ε.Ι. Αθηνών, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής

Σάββατο 29/3/2008, 09.30-12.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Ο Πεισθέταιρος και ο Ευελπίδης εγκαταλείπουν για πάντα την πόλη τους και ψάχνουν για την ιδανική πολιτεία, μια πολιτεία «μαλακή σαν χαλί από μαλλί απαλό». Μια πολιτεία όπου δε χρειάζονται χρήματα, δε λέγονται ψέματα, δε γίνονται δίκες, δεν υπάρχουν κόλακες, νομοθέτες, παρείσακτοι. Οι Όρνιθες είναι ένα έργο που θα μπορούσε να γίνει μια εντυπωσιακή σχολική θεατρική παραγωγή. Παράλληλα όμως, το ίδιο το κείμενο δίνει πολύτιμο υλικό για προβληματισμό. Οι μαθητές μπορούν να διερευνήσουν έννοιες όπως η φυγή, η κοινωνική διαφθορά, η ουτοπία αλλά και το όραμα. Έχουμε πραγματικά τη δύναμη να αλλάξουμε τον κόσμο γύρω μας; Μπορούμε να ορίσουμε τη ζωή μας; Ποια είναι η δική μας Νεφελοκοκκυγία;
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου θα επιχειρήσουμε να ασχοληθούμε τόσο με το περιεχόμενο όσο και με τη σκηνική μορφή που θα μπορούσε να πάρει το συγκεκριμένο κείμενο. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να διερευνήσουν τις έννοιες και τα νοήματα του έργου μέσα από τεχνικές του εκπαιδευτικού δράματος. Επίσης, θα πειραματιστούμε με τη θεατρική φόρμα και θα αναζητήσουμε τρόπους σκηνικής παρουσίασης κάποιων βασικών σκηνών του έργου. Τέλος, θα επισημάνουμε τις γνωστικές περιοχές του αναλυτικού προγράμματος σπουδών στο δημοτικό σχολείο με τις οποίες μπορεί να συνδεθεί η διδασκαλία της συγκεκριμένης αρχαίας κωμωδίας. Στόχος του εργαστηρίου είναι να εστιάσει στην εκπαιδευτική αξία της θεατρικής αγωγής στο σχολείο, μεταφέροντας το ενδιαφέρον στη διαδικασία και όχι αποκλειστικά στο τελικό προϊόν, δηλαδή στην παράσταση. Το εργαστήριο βασίζεται σε διαθεματικό σχέδιο εργασίας (project) που σχεδιάστηκε για να εφαρμοστεί στο 1ο και 6ο Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία Γαλατσίου το σχολικό έτος 2007-2008. Απευθύνεται σε δασκάλους, θεατρολόγους, θεατροπαιδαγωγούς και γενικά εκπαιδευτικούς που αναζητούν εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας ενός θεατρικού κειμένου. Καλό θα ήταν οι συμμετέχοντες να έχουν διαβάσει μία μετάφραση των Ορνίθων.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2008
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Λιάτσου Μαρία
Print

Number of views (1230)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά