Αποτελέσματα αναζήτησης

"Αναπτύσσοντας επιχειρήματα μέσω θεατρικών τεχνικών" Brendon Burns

"Αναπτύσσοντας επιχειρήματα μέσω θεατρικών τεχνικών" Brendon Burns

Κύριο Εργαστήριο

Στο εργαστήριο αυτό θα ερευνήσουμε τρόπους με τους οποίους η θεατρική διαδικασία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη και την αποσαφήνιση «αγωνιστικών» απαντήσεων στα τρέχοντα κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα. Το εργαστήριο περιλαμβάνει παραστασιακές τεχνικές και τεχνικές επινοητικού θεάτρου από το Σύγχρονο Θέατρο για την Δημοκρατία καθώς και από την αρχαία ρητορική.

Στις συναντήσεις μας θα εστιάσουμε επίσης σε τεχνικές εμψύχωσης που μπορούν να αξιοποιηθούν σε καταστάσεις όπου η συζήτηση λαμβάνει εκρηκτικές διαστάσεις• σε εκείνες τις περιπτώσεις που οι συμμετέχοντες υιοθετούν ακραίες απόψεις, οι οποίες κατά κανόνα έχουν προέλθει από τα ΜΜΕ, αλλά στην πραγματικότητα συχνά κρύβουν αληθινούς φόβους και ανασφάλειες.

Ο Brendon Burns είναι έμπειρος σκηνοθέτης και εμψυχωτής. Έχει οργανώσει και εμψυχώσει πολλά και μεγάλης εμβέλειας εκπαιδευτικά και συμετοχικά θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα στο Ηνωμένο Βασίλιεο, στη Ευρώπη και την Δυτική Αφρική. Εκπαιδεύτηκε ως ηθοποιός στο Arts Educational School στο Λονδίνο και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στο University of Middlesex and Ρητορική στο Royal Holloway University of London. Έχει εργαστεί ως καλλιτεχνικός διευθυντής στο Solent Peoples Theatre, το Indefinite Article and First Draft Theatre και ως βοηθός καλλιτεχνικός διευθυντής στο Proteus Theatre and The Haymarket, Basingstoke. Ως συγγραφέας έχει γράψει πολυάριθμα πρωτότυπα θεατρικά έργα και διασκευές στις οποίες περιλαμβάνεται και η πρώτη σύγχρονη θεατρική μεταφορά του έργου της Margaret Atwood "The Handmaid’s Tale" και του Aldous Huxley "Ο θαυμαστός καινόύργιοςκόσμος". Σήμερα είναι διεθυντής στο Τμήμα Εφαρμοσμένου Θεάτρου και Θεάτρου για τη Κοινότητα στο Liverpool Institute for Performing Arts (LIPA).

Print

Number of views (1097)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά