Αποτελέσματα αναζήτησης

Αφήγηση, θεατρικό παιχνίδι και δραματοποίηση ιστοριών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: η περίπτωση του Τζιτζικο-Περικλή

Αφήγηση, θεατρικό παιχνίδι και δραματοποίηση ιστοριών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: η περίπτωση του Τζιτζικο-Περικλή

Αθήνα, 18/3/2006, Εργαστήριο, Ελένη Σβορώνου, Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/3/2006 6:00 μμ - 8:30 μμ Export event

5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

Ελένη Σβορώνου, συγγραφέας παιδικών βιβλίων

Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου, φιλόλογος, εκπαιδευτικός

«Αφήγηση, θεατρικό παιχνίδι και δραματοποίηση ιστοριών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: η περίπτωση του Τζιτζικο-Περικλή»

 

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: Ελληνικά

 

Με βάση μια σύντομη αφήγηση από τις περιπέτειες του «Τζιτζικο-Περικλή», του ήρωα δυο οικολογικών παραμυθιών της Ε. Σβορώνου («Ο Τζιτζικο-Περικλής Μεγάλος Συνθέτης της Ελλάδας» και ο «Τζιτζικο-Περικλής Υπουργός Φύσης», εκδόσεις Μεταίχμιο) οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ασκηθούν στον σχεδιασμό μιας δραστηριότητας ή και ενός προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με βάση είτε τα συγκεκριμένα παραμύθια είτε ιστορίες που θα γράψουν οι ίδιοι. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν βιωματικά παιχνίδια (αυτοσχεδιασμούς, αφηγήσεις, αυτόματη γραφή, συγγραφή παραμυθιού κ.λπ.) και να οδηγηθούν σταδιακά στο σχεδιασμό μιας θεατρικής δράσης Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, με αφορμή ένα παραμύθι ή μια ιστορία με περιβαλλοντικό περιεχόμενο. Θα παρακολουθήσουν, επίσης, video με την παράσταση του Τζιτζικο-Περικλή και θα κρίνουν το αποτέλεσμα. Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε εμψυχωτές εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σε όλους όσοι ενδιαφέρονται για τη δραματοποίηση, την αφήγηση ιστοριών και την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Δεν προϋποθέτει καμία εξειδικευμένη γνώση. Καλό είναι οι συμμετέχοντες να έχουν μαζί τους ένα ζευγάρι χοντρές κάλτσες και χαρτί και μολύβι, για να σημειώνουν κι ένα χρωματιστό πανί.

 

Η Ελένη Σβορώνου είναι φιλόλογος, με ειδίκευση στη Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς από το Πανεπιστήμιο του Birmingham (1993). Από το 1994 εργάζεται στο WWF Ελλάς, όπου δημιούργησε το παιδικό τμήμα της οργάνωσης, το Panda Club. Σήμερα είναι υπεύθυνη του Προγράμματος Κατάρτισης Ενηλίκων. Παράλληλα, γράφει παιδικά βιβλία, σχεδιάζει και εμψυχώνει εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά και οικογένειες. Έχει εκδώσει πέντε παιδικά βιβλία (Το ΠάνταΑρχαία ΑθήναΣτα Ίχνη του Ιάσονα από τις εκδόσεις Ερευνητές και Ο Τζιτζικο-Περικλής Μεγάλος Συνθέτης της Ελλάδας και ο Τζιτζικο-Περικλής Υπουργός από τις εκδόσεις Μεταίχμιο) και αρθρογραφεί τακτικά στην παιδική εφημερίδα Ερευνητές. Το συγγραφικό της έργο για ενήλικες περιλαμβάνει ταξιδιωτικούς οδηγούς (Αθήνα, Εxplorer, Η Στεμνίτσα και Το Φαράγγι του Λούσιου, Δήμος Τρικολώνων), μελέτες για τον οικοτουρισμό και τη συμμετοχή πολιτών, που έχουν εκδοθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ, τον ΕΟΤ και το WWF, άρθρα και βιβλιοπαρουσιάσεις για τα ίδια θέματα. Τέλος, έχει διδακτική εμπειρία σε θέματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και εμψύχωσης εκπαιδευτικών προγραμμάτων μέσα από θεατρικό παιχνίδι, δραματοποίηση και αφήγηση (παραδόσεις στο Παιδικό Μουσείο, στο Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν/μίου Αθηνών κ.λπ.).

 

Η Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου είναι φιλόλογος στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με μεταπτυχιακό στην Ιστορία Τέχνης από το Πανεπιστήμιο της Louvain-la-Neuve στο Βέλγιο (1991) και με κατάρτιση στη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Έχει μεγάλη εμπειρία στο σχεδιασμό και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δραστηριοτήτων για το βιβλίο, την ιστορία και τον πολιτισμό. Κατά την περίοδο 2002-2004 δίδαξε, ως αποσπασμένη, Νέα Ελληνικά στο Πανεπιστήμιο Complutense της Μαδρίτης. Μιλάει αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά, γερμανικά.

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2006
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Σβορώνου Ελένη
  • Βασιλοπούλου Αλεξάνδρα
Print

Number of views (1375)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Νοέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
28
Theatre Makes Politics (TMP)

Theatre Makes Politics (TMP)

Dortmund Germany 27-28/10/2024 Partners Meeting
293031
Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Διαδικτυακά, 31/10/2024, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μόσχος
12
3
4
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2024 Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
567
8
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Σάμος 8/11/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Σοφία Μπουτμπάρα
9
10
11
«Μαθήματα Εφηβείας»

«Μαθήματα Εφηβείας»

Αθήνα 11 Νοεμβρίου 2024, σεμινάριο, Βιργινία Κεχαγιά
121314151617
1819
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 19/11/2024 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
20

D.I.S.C. - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Αιτήσεις συμμετοχής μέχρι τις 20/11/2024
21
22
«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

Παραμυθιά Θεσπρωτίας, 22/11/2024, θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα -Παράσταση θεάτρου φόρουμ
23
«Tα χέρια έχουν φωνή»

«Tα χέρια έχουν φωνή»

Ηγουμενίτσα 23/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
24
25262728
«Πες το δυναμικά με εικόνες»

«Πες το δυναμικά με εικόνες»

Πάτρα 28/11/2024, Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (β' μέρος)
2930
1
2345
67
8

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά