Αποτελέσματα αναζήτησης

Δεσμοί αλληλεγγύης

Δεσμοί αλληλεγγύης

Θέατρο & Εκπαίδευση: δεσμοί αλληλεγγύης
Πρακτικά από την 7η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 2012

Νίκος Γκόβας, Μάρθα Κατσαρίδου, Δημήτρης Μαυρέας (Επιμ.)

Αθήνα, Δεκέμβριος 2012,  ISBN 978-960-9529-01-3

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΚΛΙΚ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ!!

ΜΕΡΟΣ Α’: Εναρκτήρια ομιλία & κεντρικές εισηγήσεις (φωτογραφίες Α)

·Τσολάκη Ντίνα -εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής: Δεσμοί αλληλεγγύης

·Nicholson Helen: Performing Social Space: Theatre and Learning

·Nickel Hans-Wolfgang: Mimesis kai techne

ΜΕΡΟΣ Β’: Παιδαγωγικές προσεγγίσεις και πολιτικές (φωτογραφίες Β)

·Γιαννούλη Παναγιώτα: Το θέατρο/δράμα ως παράγοντας ενίσχυσης της αλληλεγγύης στο πλαίσιο της μαθησιακής διαδικασίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Συμπεράσματα μελέτης – Προβληματισμοί

·Hentschel Ulrike: On the role of theatre in current discourse of cultural literacy

·Ζαννέτου-Παπακώστα Μαρία: Η Αναδυόμενη Μάθηση μέσω του Δράματος: μια εναλλακτική προσέγγιση για μια Ανθρώπινη και Δημοκρατική Εκπαίδευση

·Kazragytė Vida: Applying Vygotsky‘s theories for the development of young children‘s acting

·Κουρετζής Λάκης: Θέατρο και Υφαντική

·Oddie David: Weaving Indra’s web: The gift of metaphor

·Pammenter R. David, Prentki Tim: Living beyond our means: meaning beyond our lives. Theatre as Education for Change

·Παρούση Αντιγόνη, Τσελφές Βασίλης: Το θέατρο στην εκπαίδευση της «δημιουργικότητας» και της «καινοτομίας»: μια απρόσμενη εξέλιξη

·Patterson Michael: Bonds of solidarity for two and a half millennia

·Πίγκου-Ρεπούση Μυρτώ: Το Συλλογικό Θέατρο στην Εκπαίδευση ως μέσο διαλογικής πρακτικής: μία θεατροπαιδαγωγική έρευνα με αφορμή την Αντιγόνη του Σοφοκλή

·Πολυκάρπου Χάρις: Θεατρική Παιδεία και Αγωγή στη Δημόσια Εκπαίδευση της Κύπρου: χτίζοντας ένα αναλυτικό πρόγραμμα για τη Θεατρική Αγωγή

·Somers John: Drama in schools. Making the educational and artistic argument for its inclusion, retention and development

·Φραγκή Μαρία: Μια τέχνη μάθησης και κοινωνικοποίησης – Το θέατρο είναι εκπαίδευση

ΜΕΡΟΣ Γ’: Σχολική βία, διαπολιτισμική εκπαίδευση, δικαιώματα του πολίτη (φωτογραφίες Γ)

·Γαλάνης Βαγγέλης: Το θέατρο σκιών στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό σχολείο

·Γράψας Στάθης:  «Αφετηρία στον Αυλώνα»-ένα πιλοτικό πρόγραμμα θεατρικού εργαστηρίου στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων (ΕΚΚΝ) Αυλώνα. Αποσπάσματα από την έκθεση «12 μήνες Αφετηρία»

·Καραβόλτσου Αθηνά: Το προσωπικό σύστημα αξιών και η έννοια του αυτοσεβασμού στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού μέσω του εκπαιδευτικού δράματος

·Νικολούδη Τριανταφυλλιά: Με όχημα τις θεατρικές δραστηριότητες, «καλλιεργούμε» σχέσεις αναγνώρισης και αποδοχής ανάμεσα στους έλληνες και στους αλλοδαπούς συμμαθητές τους

·ΠΑιΘέΑ- Θεατροπαιδαγωγική Ομάδα: Βούλγαρη Καλλιόπη, Μπεκιάρης Γιώργος, Παναγιωτοπούλου Αμαλία, Στειακάκη Μαρία:  «Δεν φοβάμαι...έχω φίλους, εσύ;» - Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα για την αντιμετώπιση του φαινομένου της σχολικής βίας

·Παπαδόπουλος Σίμος: Τα δάκρυα του Ευτυχισμένου Πρίγκιπα. Μια θεατρική διερεύνηση της αλληλεγγύης ως πράξης ζωής

·Πουταχίδης Γιάννης: Εκπαίδευση Γλωσσικών Μειονοτήτων και Αρχαιοελληνικό Θέατρο: ένα σχέδιο εργασίας βασισμένο στους «Ιππείς» του Αριστοφάνη, με τη χρήση μεθόδων του Εκπαιδευτικού Δράματος και του Θεάτρου Forum

·Σβορώνου Ελένη:  «Σοκολάτα πικρή» - ένα εργαστήριο για τη βιώσιμη ανάπτυξη και την αλληλεγγύη των λαών

·Σπυροπούλου Ανδρ. Μαρία, Καλκάνης Γεωρ. Χρήστος: Δραματοποιώντας μουσικές και ήχους ως διαδικασία επίλυσης συγκρουσιακών καταστάσεων

·Τσεφαλά Ελένη:  «Το Χρονικό Ενός Ξεριζωμού» - επινοητικό θέατρο

·Vío G. Koldobika: Θέατρο & ευπαθείς κοινωνικές ομάδες

ΜΕΡΟΣ Δ’: Διδακτικές προσεγγίσεις (φωτογραφίες Δ)

·Γιαγκούλη Χριστίνα:  «Το όνειρο του Ρο» - ένα θεατροπαραμύθι

·Ιωακειμίδης Παντελής:  «Ας παίξουμε»-μια πρόταση εκπαιδευτικού σεναρίου με δράσεις Θεατρικής Αγωγής για την καλλιέργεια της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης στο σχολείο

·Κατσαρίδου Μάρθα, Vío G. Koldobika: Λογοτεχνία και θεατροπαιδαγωγική: Η Τρικυμία αλλιώς

·Κοταρίνου Παναγιώτα, Σταθοπούλου Χαρούλα, Κοντογιάννη Άλκηστις: Συλλογικότητα και αλληλεγγύη κατά τη διδασκαλία της (Ευκλείδειας, Υπερβολικής και Ελλειπτικής) Γεωμετρίας με τεχνικές Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση

·Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάριος: Οι θρησκείες στο σχολείο. Μία μετανεωτερική προσέγγιση της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης με τεχνικές από το Θέατρο στην Εκπαίδευση

·Κουρετζής Λάκης, Παρζακώνη Αφροδίτη: Θεατρικό Παιχνίδι: η δια του θεάτρου παίδευση -

·Μάντακα Χρύσα: Από το ατομικό στο συλλογικό: οι δρόμοι της δημιουργίας και η ανακάλυψη της ουσίας τους πέρα από το εγώ

·Μακρίδης Γιώργος, Τζαμαργιάς Τάκης: Πολιτισμός και εκπαίδευση: συνοπτική παρουσίαση έρευνας πεδίου της παράστασης του Εθνικού Θεάτρου «Παραμύθι Χωρίς Όνομα»

·Μαργαρώνη Μαίρη: Η καλλιέργεια της κοινωνικής ενσυναίσθησης μέσα από την χρήση της ελληνικής δραματουργίας για παιδιά: ένα παράδειγμα από το θεατρικό έργο του Ευγένιου Τριβιζά

·Μποέμη Νάγια: Το σώμα ως τόπος εμπειρίας και δράσης μέσω του Θεάτρου Εικόνων

·Μπρεντάνου Κατερίνα: «Αλληλέγγυα» διδασκαλία της Ιστορίας

·Navarro Antoni: Drama Workshop: a Mediterranean model inspired by the drama workshops of the UQAM (Université du Québec à Montréal)

·Παρούση Αντιγόνη: Εμψύχωση: χειριστής και κούκλα. Μια σχέση που κτίζεται

·Πετρίτης Σπύρος: Ο ήρωας του παραμυθιού και το δραματικό πρόσωπο: συνθέτοντας ιστορίες με χρήση της τράπουλας του Προπ

·Ρήγα Βασιλική: Προς την ανάπτυξη δεσμών μεταξύ των πανεπιστημιακών παιδαγωγικών τμημάτων και της τοπικής κοινωνίας: το εγχείρημα του Παιδικού Φεστιβάλ του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.

·Σταματίου Εύη: Η εφαρμογή του μοντέλου GROW στην εκπαίδευση των παραστατικών τεχνών, ως απάντηση στην οικονομική κρίση

·Stokes Triona, Forrest Ruth: The “Other” in Me

·Τσιάρας Αστέριος: Το θεατρικό παιχνίδι ως μέσο διδακτικής της ποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

·Φανουράκη Κλειώ: Πλούτος 2012

·Wang Xiaodi, Winston Joe: «The Theme of the Traitor and the Hero»: Participatory Drama and the literary short story

ΜΕΡΟΣ Ε’: Συνέργειες τεχνών (φωτογραφίες Ε)

·Αγαλιανού Ολυμπία: Μουσικοκινητικός αυτοσχεδιασμός με βάση τα προσωδιακά στοιχεία του λόγου: μια πρακτική αλληλεπίδρασης και ανταλλαγής

·Βουβούση Μαρία, Μάρρα Μάτα:  «Μια σταγόνα νερομπογιάς...» - η αλλαγή, η αναταραχή, οι ανθρώπινοι δεσμοί στον πίνακα του Modrian

·Γκόβας Νίκος, Κρητικού Ελένη: Το Πρόγραμμα «Βιντεομουσεία» στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων σε σχολεία της Ανατολικής Αττικής: συμπεράσματα από την υλοποίησή του

·Δημητριάδου Κασσιανή, Σταμούλη Ειρήνη: Θεραπευτική συνέργεια και ενίσχυση της ενσυναίσθησης: πρακτικές εφαρμογές τεχνικών μουσικοθεραπείας και δραματοθεραπείας στην Ειδική Αγωγή και στην συνεκπαίδευση ατόμων με αναπηρίες 

·Δρακάκη Μαρία, Τομαζινάκης Αριστόκριτος: Μουσείο Σχολικής Ζωής εκτός των τειχών με σημεία παιδαγωγικής αναφοράς το θεατρικό παιχνίδι. Ένα ιστορικό μνημείο και μια διεθνή έκθεση παιδικής ζωγραφικής

·Καλλιαντά Θάλεια, Μαραγκοπούλου Μαρία: Ταυτίσεις και ταυτότητες. Διαφορετικότητα και δημιουργία. Συνέργεια των τεχνών στην πράξη: μια πρόταση για την διερεύνηση των ταυτίσεων και των ταυτοτήτων μέσα από την συνεργασία τριών ειδικοτήτων που εργάζονται με παιδιά

·Μπιρπίλη Σπυριδούλα, Ζυμαράκη Ελένη:  «Γκουέρνικα» - ένα σταυροδρόμι θεατρικής αγωγής, εικαστικών και νέων τεχνολογιών 

Έτος Έκδοσης2012
Print

Number of views (4309)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Οκτώβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
29301234
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 4/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς
5
678

TheatreInMathematics2 (TiM^2) management meeting

online 8/10/2025 Greek team management meeting
9101112
13141516171819
20
«349’ ακόμα…»

«349’ ακόμα…»

Πάτρα, 20 Οκτωβρίου 2025, παράσταση θεάτρου φόρουμ για την ενδοσκολική βία
212223242526
272829303112
3456
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
789

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά