Αποτελέσματα αναζήτησης

"Εφηβεία και Ταυτότητες" : To θέατρο ως διαδικασία

"Εφηβεία και Ταυτότητες" : To θέατρο ως διαδικασία

Άγιος Ιωάννης Πηλίου, 24-30/8/2016, Κύριο εργαστήριο Πήλιο 2016, Ειρήνη Κουμπαρούλη, Χαρά Τσουκαλά

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/8/2016 9:00 πμ - 30/8/2016 3:00 μμ Export event

15η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση 
Πήλιο 24-30/8/2016 Αγ Ιωάννης 
"Όνειρα και Πραγματικότητες - ένα θεατρικό ταξίδι"
και η 7η κατασκήνωση "Νεανικές Θεατρικές Φωνές"


"Εφηβεία και Ταυτότητες": To θέατρο ως διαδικασία
Ειρήνη Κουμπαρούλη, ηθοποιός, εμψυχώτρια νεανικών ομάδων
Χαρά Τσουκαλά οικονομολόγος, εμψυχώτρια μαθητικών/νεανικών ομάδων

Με όχημα το σώμα μας, το ψυχικό – νοητικό δυναμικό μας αλλά και τη φαντασία μας, θα επιχειρήσουμε να κάνουμε βουτιά στην έννοια της ταυτότητας σε αυτή την περίεργη συνθήκη της εφηβείας ή της νεότητας. 

Το εργαστήρι θα κινηθεί σε δύο άξονες. Το δίπολο «εγώ ο εαυτός» και «ο άλλος». 

Ο πρώτος άξονας είναι το υλικό που προκύπτει από τον ίδιο τον εαυτό. Θα προσπαθήσουμε να νομιμοποιήσουμε εδώ και τώρα το παράδοξο σύμπαν που κουβαλά ο κάθε έφηβος. Μέσα από αυτοσχεδιασμούς και κείμενα που βγαίνουν από τους ίδιους τους νέους, ακούμε τη σκέψη τους, νιώθουμε την κουλτούρα τους, τη φωνή τους. 

Ο δεύτερος άξονας δουλειάς σχετίζεται με τους μηχανισμούς της ομάδας.Μέσα από παιχνίδια, ασκήσεις, αυτοσχεδιασμούς και μια σειρά από διαφορετικές πρακτικές, θα δοκιμάσουμε να επαναπροσδιορίσουμε τη σχέση μας με το χώρο, το χρόνο, τους άλλους. Οι άλλοι και εγώ ως ένα σώμα. 

Έχοντας ως δάνειο τα εργαλεία του θεάτρου στόχος μας είναι η μελέτη της έννοιας του περάσματος . Ως ένα μετέωρο βήμα ανάμεσα σε μένα και στην ομάδα. Ανάμεσα στο πιο δικό μου κομμάτι και στο πιο ξένο. 

Η Ειρήνη Κουμπαρούλη αποφοίτησε από τη σχολή Αρχιτεκτόνων του Ε .Μ. Πολυτεχνείου το 2011. Συνέταξε και παρουσίασε διπλωματική εργασία με θέμα « Ένα» σπίτι για το συνήγορο του παιδιού-Ένα σύστημα θεατρικότητας και εφηβικής δράσης στο δημόσιο χώρο”. Το 2013 έλαβε μέρος στο φεστιβάλ “anamesa” -φεστιβάλ υπέρ των παιδιών με ιδιαιτερότητες εκθέτοντας πρόταση για την ενίσχυση της παιδικής εκφραστικότητας στο δημόσιο χώρο στο Ιδρυμα Κακογιάννη. Σήμερα παρακολουθεί Μεταπτυχιακό πρόγραμμα των Αρχιτεκτόνων στο ΕΜΠ με βασική αναζήτηση την ένταξη του θεατρικού κώδικα στον σχεδιασμό ,την ερμηνεία - εμπειρία του χώρου. Από 2011 μέχρι το 2013 σπούδασε θέατρο στη δραματική σχολή Αρχή της Νέλλης Καρρά. Ως ηθοποιός δούλεψε με σκηνοθέτες όπως Λίλυ Μελεμέ, Γιώργο ς Χατζηδάκης, Έλενα Βόγλη, Μόνικα Κολοκοτρώνη, Κατερίνα Σκουρλή. Ως ηθοποιός – εμψυχώτρια, συνεργάζεται με τον Γιώργο Μόσχο από το 2005 , για τη διεξαγωγή θεατρικού εργαστηρίου για παιδιά 5-7 ετών. Έχει συστήσει θερινό θεατρικό εργαστήρι στη Φολέγανδρο για παιδιά και εφήβους, τη θεατρική ομάδα του 2ου Λυκείου Ν. Ηρακλείου και συνεργάζεται με την Ομάδα grasshopper youth της Σοφίας Βγενοπούλου δουλεύοντας με ομάδες εφήβων για το 5ο και 6ο φεστιβάλ εφηβικού θεάτρου που παρουσιάστηκε στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Εργάστηκε επίσης στη ΜΚΟ ΕΔΡΑ για συντονισμό ειδικών ομάδων δραματοθεραπείας και θεατρικού εργαστηρίου ( Ν. Ηράκλειο, Ζεφύρι, Ηλιούπολη). Ταυτόχρονα συνεργάζεται με τις εκδόσεις Μεταίχμιο ενώνοντας το παιδικό βιβλίο με την θεατρική αγωγή.

Η Χαρά Τσουκαλά είναι απόφοιτος της ΑΣΟΕΕ (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), τμήμα Οικονομικής Επιστήμης, του Deree College, BA in Economics και του Univercity of Kent (UK), Master of Arts in Economics. Επίσης έχει τίτλο σπουδών στα Παιδαγωγικά από την σχολή ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ. Μέχρι τον Ιούνιο του 2014 υπηρέτησε στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ως καθηγήτρια σε Δημόσια Γενικά Λύκεια. Υπήρξε Ιδρυτικό μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (1998) και συμμετείχε σε δεκάδες βιωματικά θεατρικά εργαστήρια, στις Διεθνείς Συνδιασκέψεις και στις Καλοκαιρινές Κατασκηνώσεις που αυτό οργάνωσε. Συμμετείχε στο Πρόγραμμα «Τεχνικές Θεάτρου και το διαπολιτισμικό σχολικό περιβάλλον»» Αθήνα-Λονδίνο (1999) με εργαστήρια (drama education, theatre training) στο Central School of Speech and Drama (Λονδίνο). Υπήρξε εμψυχώτρια της θεατρικής ομάδας του Γενικού Λυκείου Βουλιαγμένης( 1997- 2014): σκηνοθεσία/παραγωγή 16 θεατρικών παραστάσεων, συμμετοχή στους Πανελλήνιους Καλλιτεχνικούς Μαθητικούς Αγώνες με δύο πρώτα βραβεία (2005, 2006), οργάνωση/εμψύχωση εργαστηρίων (2003- 2014) και δρώμενου «Ο φόβος για τον Άλλο» με συμμετοχή μαθητών από Ελλάδα και Σουηδία (παρουσίαση το 2008, στην 6η Διεθνή Συνδιάσκεψη του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση) και σκηνοθεσία δρώμενου «Μονόλογοι από τη Γάζα» (Θέατρο του Νέου Κόσμου, 17/10/2010). Επίσης, εμψύχωσε θεατρικό εργαστήριο στο σχολείο των φυλακών Κορυδαλλού ( 2010) και από το 2003 έως το 2014, εμψύχωσε καλοκαιρινά θεατρικά εργαστήρια, σκηνοθέτησε παραστάσεις με παιδιά από 5-14 ετών και οργάνωσε ανάγνωσης παραμυθιών στο χωριό Κορυφή στην Δυτική Μακεδονία. Συμμετείχε στα εργαστήρια Social ARTpreneurship for Innovative Solutions (Ιούνιος 2015, Βαρκελώνη). Από τον Σεπτέμβριο του 2015 είναι συντονίστρια του Γραφείου Αθήνας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, ενώ επίσης συντονίζει τη δράση «Μονόλογοι από το Αιγαίο» του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και την οργάνωση PRAKSIS.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2016
Πόλεις
  • Αγ. Γιάννης Πηλίου
Εμψυχωτές
  • Κουμπαρούλη Ειρήνη
  • Τσουκαλά Χαρά
Print

Number of views (1520)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά