Αποτελέσματα αναζήτησης

Η αξιοποίηση του κουκλοθεάτρου στη διδασκαλία του προφορικού και γραπτού λόγου

Η αξιοποίηση του κουκλοθεάτρου στη διδασκαλία του προφορικού και γραπτού λόγου

Αθήνα, 9/12/2001, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2001, Θανάσης Κουτσογιάννης

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 9/12/2001 11:30 πμ - 2:00 μμ Export event

2η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

7-8-9 Δεκεμβρίου 2001, Αθήνα

 

Η αξιοποίηση του κουκλοθεάτρου στη διδασκαλία του προφορικού και γραπτού λόγου

Θανάσης Κουτσογιάννης φιλόλογος, κουκλοπαίχτης στο Μουσικό Σχολείο Δράμας
2.5 ώρες, Κυριακή, Ελληνικά

Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (κυρίως φιλολόγους γυμνασίου). Μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα - διδακτικές δοκιμές, όπως εφαρμόστηκαν στη σχολική αίθουσα, επιχειρείται να καταδειχθεί στην πράξη πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το κουκλοθέατρο όχι απλά ως ένα μέσο αισθητικής αγωγής και καλλιέργειας αλλά ως εργαλείο για την διδασκαλία του προφορικού και γραπτού λόγου. Με τη χρήση της κούκλας δημιουργούμε το αναγκαίο επικοινωνιακό πλαίσίο για την παραγωγή λόγου, δημιουργούμε τις αναγκαίες προϋποθέσεις, ώστε να μετατοπίζεται το κέντρο βάρους της διδασκαλίας της γλώσσας στη χρήση. Δίδεται έμφαση στο να αντιλαμβάνονται οι μαθητές την πολυμορφία της γλώσσας και τους ποικίλους τρόπους μετάδοσης των γλωσσικών νοημάτων.

Ο Αθανάσιος Κουτσογιάννης είναι φιλόλογος και διδάσκει στο Μουσικό Σχολείο Δράμας. Ασχολείται ιδιαίτερα με το κουκλοθέατρο και το θέατρο σκιών. Στα πλαίσια του θεατρικού εργαστηρίου του σχολείου έχει διδάξει τα θεατρικά αυτά είδη. Στα ιδιαίτερα επιστημονικά του ενδιαφέροντα εντάσσεται η αξιοποίηση του θεάτρου στη διδασκαλία του προφορικού και γραπτού λόγου. Έχει πάρει μέρος ως εισηγητής σε ποικίλα επιμορφωτικά σεμινάρια για εκπαιδευτικούς.


 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2001
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Κουτσογιάννης Θανάσης
Print

Number of views (1630)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά