Αποτελέσματα αναζήτησης

Η Σκηνογραφία στο Θέατρο-ένα πολύτιμο πεδίο συνεργασίας με την ομάδα

Η Σκηνογραφία στο Θέατρο-ένα πολύτιμο πεδίο συνεργασίας με την ομάδα

Σπέτσες, 21-27/7/2009, Εργαστήριο, Μαρία Χανιωτάκη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/7/2009 12:00 μμ - 27/7/2009 11:00 πμ Export event

8η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Σπέτσες 2009
& 3η Κατασκήνωση Νέων "Νεανικές Θεατρικές Φωνές 2009"
«Σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία: απεικονίσεις και συνθέσεις»


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5: «Η Σκηνογραφία στο Θέατρο-ένα πολύτιμο πεδίο συνεργασίας με την ομάδα»
Μαρία Χανιωτάκη, Σκηνογράφος ΜΑ- Εικαστικός

Το Εργαστήριο θα επικεντρωθεί στη διαδικασία μελέτης μιας σκηνογραφικής πρότασης (σκηνικό και κουστούμι) πάνω σε ένα θεατρικό έργο καθώς και στο ρόλο της σκηνογραφίας ως ουσιαστικού μέρους της θεατρικής πράξης κι όχι ως πλαισίου της δράσης. Θα ερευνήσει τη σχέση σώματος και χώρου καθώς και το πώς μπορεί η σκηνογραφία να αποτελέσει ένα πολύτιμο πεδίο συνεργασίας των μαθητών και γενικά των μελών μιας θεατρικής ομάδας παιδιών-νέων για τη δημιουργία μιας θεατρικής παράστασης. Επίσης θα μελετήσουμε την εκπαιδευτική, καλλιτεχνική, κοινωνική και ψυχολογική σημασία του να κάνουμε Θέατρο με τα παιδιά και Θέατρο για τα παιδιά. Το Εργαστήριο θα έχει πρακτικό και θεωρητικό μέρος και θα εστιάσει σε δύο θεατρικά κείμενα βάσει των οποίων η ομάδα θα προχωρήσει στη σκηνογραφική της πρόταση.

Η Μαρία Χανιωτάκη γεννήθηκε στο Ηράκλειο. Σπούδασε Τεχν. Πολιτικός Μηχανικός και συνέχισε με σπουδές στη μουσική και το πιάνο. Παρακολούθησε εργαστήριο Σκηνογραφίας στην Royal Academy of Dramatic Art (RADA) του Λονδίνου και απόκτησε Master of Art στο Wimbledon School of Art (WSA) του Λονδίνου. Ακολούθησαν Ατομικές Εκθέσεις της ως εικαστικού καλλιτέχνη και συμμετοχή σε Ομαδικές Εκθέσεις από το 1995 στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Εργάζεται ως Σκηνογράφος- Ενδυματολόγος στο θέατρο από το 1990. Ίδρυσε το «Εργαστήριο Σκηνογραφίας και Performance Art –Ένα Εργαστήριο για τη Σκηνογραφία». Δημοσίευσε τα βιβλία: «Αερικά» εκδ. Ελληνικά Γράμματα, «Ο χαρταετός που τον έλεγαν Καρχαρία» Εκδόσεις Ιωλκός, «Το λουλούδι που ήθελε να γίνει Πεταλούδα», εκδόσεις Ιωλκός. Παρουσίασε την Performance-Installation: «Ανάποδη κλωστή» στο BIOS τον Ιανουάριο –Φεβρουάριο 2008 ( Πρόταση, Σκηνοθεσία, Σκηνογραφία). Είναι μέλος της «Ένωσης Βρετανών Σκηνογράφων»(SBTD) του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου (ΔΙΘ) και του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος (ΕΕΤΕ).

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2009
Πόλεις
  • Σπέτσες
Εμψυχωτές
  • Χανιωτάκη Μαρία
Print

Number of views (1505)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά