Αποτελέσματα αναζήτησης

Θεατρικές διαδρομές στο Περιβάλλον με χώρο δράσης το Σχολείο

Θεατρικές διαδρομές στο Περιβάλλον με χώρο δράσης το Σχολείο

Πρακτικά σεμιναρίου, 
Σπύρος Παπασιδέρης (Επιμ.) 
Ρόδος 2006,
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
ISBN 960-88760-6-0 
Περιεχόμενα και ελεύθερη πρόσβαση σε όλα τα (27) άρθρα

Περιεχόμενα ..εδώ! (και παρακάτω)
Ελεύθερη πρόσβαση σε όλο το βιβλίο εδώ: 

Μέρος Α & Β,
Μέρος Γ
Μέρος Δ & Ε 

Η οργάνωση -Εισαγωγικό Σημείωμα
ΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ

Νίκος Αναστασάτος, Μυρτώ Ναλπαντίδου, Στέλλα Φαρρή  «Στρατηγικές μάθησης,

 τεχνικές δράματος και περιβαλλοντική εκπαίδευση»

 Ιωάννης Παπαδόπουλος «Περιβάλλον, Θεωρητική Γνώση και Έντεχνο Βίωμα»

Τάκης Τζαμαργιάς «Πολιτιστικές εκδηλώσεις του Σχολείου – Διαδικασίες Θεατρικής Εμψύχωσης»

 

ΜΕΡΟΣ Β΄ ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Έλενα Θεοδωροπούλου «Παραδείγματα» έρευνας στο πεδίο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης:

 Εισαγωγικό σημείωμα»

 Λουκάς Mουστάκας  «Ενέργεια & περιβάλλον: Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης

 με τη μέθοδο project»

 Μυρτώ Ναλπαντίδου, Ιωάννα Κοντοζήση, Νίκος Αναστασάτος, «Το Γκιζάνι (Ladigesocypris ghigii):Ένα προτεινόμενο Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για τα απειλούμενα είδη. ΜελέτηΠερίπτωσης

Βασίλης Παπαβασιλείου «Ιδιωματικά ονόματα φυτών και φυτώνυμα τοπωνύμια της Ρόδου:

Ανάπτυξη και σχεδιασμός περιβαλλοντικού προγράμματος με τη συμβολή της μεθόδου project» Γιάννης Τσακίρης « Οι σχολικές αυλές ως χώροι αγωγής: Καταγραφή του περιβάλλοντος χώρου των δημόσιων Δημοτικών Σχολείων της πόλης της Ρόδου»

 

ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Μαρία Καμπουροπούλου, Γιώτα Ξανθάκου, Ασπασία Μαστρογιάννη «Η Μεσαιωνική πόλη της Ρόδου στο χωροχρόνο»

Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος ««Θεατρική - Υποκριτική ανάγνωση ενός κειμένου»

 Μυρσίνη Λενούδια «Δέντρα – Άνθρωποι, μια μυστική συμφωνία»

Santina Mastrosimone «Θέατρο χεριού και η σιωπηρή εμπειρία»

Γιώργος Μπινιάρης «Η δραματοποίηση του μύθου»

Γιώργος Μπινιάρης «Σπουδή στο Αρχαίο Δράμα, Αντιγόνη η αυτόνομη πορεία»

Ιωάννης Παπαδόπουλος  «Βιωματική Μέθοδος Διδασκαλίας»

Έλλη Παρασκευά «Χορεύοντας με τέσσερα στοιχεία: φωτιά, νερό, αέρας, γη»

Μίκα Παυλίδου «Γνωρίζω τους μεγάλους Έλληνες ζωγράφους»

Ηλίας Πίτσικας «Προσεγγίζοντας το περιβάλλον μέσα από το θεατρικό παιχνίδι»

Γιώργος Σακελλαρίδης  «Ταξίδι στο Περιβάλλον με μουσικές του κόσμου»

Τάκης Τζαμαργιάς «Οι διακειμενικές συνθέσεις ως μορφή θεάτρου στην ευέλικτη ζώνη

 και στις γιορτές του σχολείου»

 Βέτα Τσαλίκη Phill Sixsmith «Απλά προσθέστε νερό! Μία προσέγγιση του Εκπαιδευτικού Δράματος στο πλαίσιο της αειφορίας σχετικά με το θέμα της χρήσης του νερού»

Νίκος Χασάπης «Ο ρυθμός των αντικειμένων: Εργαστήριο κρουστών»

 

ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ

Θεατρική ομάδα του  7ο Γυμνάσιο Ρόδου «Αλλιώτικη μέρα»

Θεατρική ομάδα Πράξις, «ΕΙΣΑΙ ΕΓΩ ΓΗ: από το ποίημα του Χαλίλ Γκιμπράν Γη»

Εκπαιδευτήρια Ροδίων Παιδεία Αργεντίνικο τάνγκο από μαθητές της χορευτικής ομάδας

Θεατρικός όμιλος εκπαιδευτηρίων Ροδίων Παιδεία «Δέντρα»

Μουσικό Σχολείο Ρόδου Μουσική από το μαθητικό συγκρότημα κρουστών

 

ΜΕΡΟΣ Ε΄ Σύντομα Βιογραφικά Σημειώματα των Εισηγητών-Εμψυχωτών

Έτος Έκδοσης2006
Print

Number of views (2725)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά