Στόχοι-Σκοπός
Το Πρόγραμμα στοχεύει κυρίως στους μαθητές όλων των βαθμίδων της περιοχής ώστε να ενισχυθεί η σχέση τους με την ιστορία, την ανθρωπογεωγραφία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δήμου τους μέσω του Θεάτρου και άλλων μορφών Τέχνης (εικαστικά, φωτογραφίας, μουσικής, χορού κ.α). Γενικότερα, στοχεύει και στους πολίτες του Δήμου μέσα από τη δικτύωση των σχολείων, των διαφόρων εθνικοτοπικών συλλόγων του δήμου ή των μεταναστών και τοπικών παραγόντων (ιδιωτικών, πολιτιστικών κτλ) μέσα από τις Τέχνες (θέατρο, φωτογραφία, μουσική, χορός, εικαστικά). Καθ' όλη τη διάρκεια του προγράμματος θα πραγματοποιηθούν: α) στοχευμένες συναντήσεις με όλα τα σχολεία και το Δήμο, β) δικτύωση, επισκέψεις στους τοπικούς παράγοντες στους χώρους τους , γ) συγκέντρωση πληροφοριών από τις ίδιες τις ομάδες αλλά και από το δήμο (ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις). Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει Α) ενημερωτικές συναντήσεις-ημερίδες με φορείς εκπαίδευσης, τοπικής αυτοδιοίκησης, άλλων τοπικών φορέων Β) υποστήριξη των σχολικών δραστηριοτήτων ή προγραμμάτων των σχολείων με καλλιτέχνες θεάτρου. Γ) Φεστιβάλ παρουσίασης καλλιτεχνικής δημιουργία των νέων Δ) δράσεις διάχυσης αποτελεσμάτων (ημερίδες κ.ά) Διάρκεια: Από 1 Ιουνίου 2007 έως 30 Μαΐου 2008 Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο εκπ/κων Για το Θέατρο στην Εκπαίδευση Συνεργαζόμενοι Φορείς: Δήμος Λαυρεωτικής, Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής.
Το Πρόγραμμα στοχεύει κυρίως στους μαθητές όλων των βαθμίδων της περιοχής ώστε να ενισχυθεί η σχέση τους με την ιστορία, την ανθρωπογεωγραφία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δήμου τους μέσω του Θεάτρου και άλλων μορφών Τέχνης (εικαστικά, φωτογραφίας, μουσικής, χορού κ.α). Γενικότερα, στοχεύει και στους πολίτες του Δήμου μέσα από τη δικτύωση των σχολείων, των διαφόρων εθνικοτοπικών συλλόγων του δήμου ή των μεταναστών και τοπικών παραγόντων (ιδιωτικών, πολιτιστικών κτλ) μέσα από τις Τέχνες (θέατρο, φωτογραφία, μουσική, χορός, εικαστικά).
Καθ' όλη τη διάρκεια του προγράμματος θα πραγματοποιηθούν: α) στοχευμένες συναντήσεις με όλα τα σχολεία και το Δήμο, β) δικτύωση, επισκέψεις στους τοπικούς παράγοντες στους χώρους τους , γ) συγκέντρωση πληροφοριών από τις ίδιες τις ομάδες αλλά και από το δήμο (ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις).
Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει Α) ενημερωτικές συναντήσεις-ημερίδες με φορείς εκπαίδευσης, τοπικής αυτοδιοίκησης, άλλων τοπικών φορέων Β) υποστήριξη των σχολικών δραστηριοτήτων ή προγραμμάτων των σχολείων με καλλιτέχνες θεάτρου. Γ) Φεστιβάλ παρουσίασης καλλιτεχνικής δημιουργία των νέων Δ) δράσεις διάχυσης αποτελεσμάτων (ημερίδες κ.ά)
Διάρκεια: Από 1 Ιουνίου 2007 έως 30 Μαΐου 2008
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο εκπ/κων Για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Συνεργαζόμενοι Φορείς: Δήμος Λαυρεωτικής, Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής.
Number of views (422)/Σχόλια (0)
Theatre Makes Politics (TMP)
«Τεχνικές αφήγησης μέσω της φωτογραφίας - Οπτικοακουστική παιδεία για όλους» - Τεχνικές βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό
Ναύπλιο 2-3 Νοεμβρίου 2024, Δράσεις για εφήβους/εφηβες
Ιωάννινα 2/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Γιώργος Μπεκιάρης,
Ιωάννινα, 2/11/2024, βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης
Θεσσαλονίκη, 3/11/2024, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»
Διαδικτυακά, 7/11/2024 , Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Διαδικτυακά, 7/11/2024 (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς, Θράκη), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Πάτρα 9/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιούλη Δούβου, Γιώργος Μπεκιάρης
Τρίπολη, 9/11/2024, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γλυκερία Αράπη
Θεσσαλονίκη 9/11/2024, Πάμε Θέατρο
Πάτρα, 9&10/11/2024 θεατρική παράσταση
Καλαμάτα, 10/11/2024, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γλυκερία Αράπη
«Μαθήματα Εφηβείας»
«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
"Μαθαίνουμε για τους πρόσφυγες» -Συζητώντας για το φαινόμενο του αναγκαστικού εκτοπισμού και τους πρόσφυγες στη σχολική τάξη"
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»
D.I.S.C. - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Πάτρα 21/11/2024, Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (α' μέρος)
Διαδικτυακά, 21/11/2024, Διάλεξη-συζήτηση Κώστας Μάγος
«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»
«Tα χέρια έχουν φωνή»
Αμφιλοχία, 24/11/2024, Σεμιναριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
«Με λογισμό και μ’ όνειρο» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2024
«Πες το δυναμικά με εικόνες»
Κέρκυρα, 30/11/-1/12/2024, Δι-Ημερίδα, συζητήσεις, εργαστήρια
Λάρισα 30/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζώνιου, Νίκος Γκόβας
Θεσσαλονίκη 30/11/2024 σεμινάριο για εκπαιδευτικούς
Κέρκυρα, 30/11/2024, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
Αθήνα 1/12/2024, Ημερίδα
Κέρκυρα, 1/12/2024,Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Κρίθαρη,
Αθήνα, 5/12/2024, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Στέλιος Βγαγκές, Χριστίνα Στουραΐτη
Διαδικτυακά, 5/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Ιωάννης Πούλιος
ΘΗΒΑ 7/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζώνιου, Νίκος Γκόβας
Ζάκυνθος 7/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Γιώργος Μπεκιάρης,