Αποτελέσματα αναζήτησης

Πράξεις εν δράσει…. : Μια προσέγγιση  θεατρικής δημιουργίας στην τάξη

Πράξεις εν δράσει…. : Μια προσέγγιση θεατρικής δημιουργίας στην τάξη

Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιάννα Πιτούλη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/3/2007 9:30 πμ - 1:00 μμ Export event

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΑΤΤΙΚΗΣ

Αθήνα 9, 10 & 11 Μαρτίου 2007

 

«Θεατρική τέχνη και εκπαίδευση: διάλογος με κοινές προθέσεις;»

 

 

Γιάννα Πιτούλη, δασκάλα εκπαιδευτικού δράματος, θεατροπαιδαγωγός

"Πράξεις εν δράσει...: Μια προσέγγιση  θεατρικής δημιουργίας στην τάξη"

 

Θα δοθεί στην ομάδα εργασίας ένα  πλάνο δημιουργίας θεατρικού αλληλεπιδραστικού project , προκειμένου να εφαρμοστεί από τη σύλληψη ως τη δημιουργία του. Συγκεκριμένα, θα  προσεγγίσουμε τα στάδια δημιουργίας του Θεατροπαιδαγωγικού Προγράμματος (Θ.Π.) «Ο λόξυγκας της πεταλούδας, η αρχή της βεβαιότητας και μια ιστορία που δεν μπορεί να συμβεί ποτέ» (πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καλαμάτας, 2005-2006) με θέμα την ευαισθητοποίηση και τις προσωπικές ευθύνες απέναντι στη διαχείριση απορριμμάτων. Αφού δοθεί το πλάνο εργασίας, η ομάδα θα περάσει στο στάδιο δημιουργίας μέσω θεατρικών τεχνικών, προερχόμενων κυρίως από το θέατρο forum. Στόχος του εργαστηρίου είναι οι εκπαιδευτικοί να περάσουν και στο στάδιο της προέκτασης, που είναι ο σχεδιασμός και υλοποίηση με τους μαθητές τουςμ σε θεματικές ενότητες  της αρεσκείας τους, παρόμοιων project. Το εργαστήρι αποτελεί μια πρόταση εναλλακτικής δημιουργίας Θ.Π. μέσα στην τάξη από τον εκπαιδευτικό και τους μαθητές και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων. Η άνετη ένδυση και υπόδηση κρίνεται απαραίτητη.

 

Η Γιάννα Πιτούλη σπούδασε Παιδαγωγικά στην Αλεξανδρούπολη (1995). Στη συνέχεια ασχολείται με το θεατρικό παιχνίδι (1996-1997). Για ένα χρόνο (1998) διαμένει στο Εδιμβούργο όπου εργάζεται και αναζητεί σπουδές για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Το 2000 απέκτησε το ΜΑ in Applied Drama στο School of Drama του Πανεπιστήμιου του Exeter στη Μ. Βρετανία. Στη συνέχεια ασχολείται με την εφαρμογή της δραματικής τέχνης στα ελληνικά εκπαιδευτικά δεδομένα. Δουλεύει ως εμψυχώτρια θεατρικών εργαστηρίων με ομάδες εκπαιδευτικών, εστιάζοντας στη χρήση θεατρικών στοιχείων (βασισμένα και στο θέατρο forum) για τη δημιουργία μοντέλων εκπαιδευτικής παρέμβασης. Από το 2001 εργάζεται ως δασκάλα και η εκπαιδευτική της μεθοδολογία εμπλουτίζεται από στοιχεία του Εκπαιδευτικού Δράματος. Παράλληλα, υλοποιεί θεατρικά projectμε ομάδες παιδιών μέσα στο σχολικό χώρο που στηρίζονται στο θέατρο της επινόησης (διδασκαλία θεατρικής αγωγής σε ολοήμερα σχολεία, project Ευέλικτης Ζώνης, δημιουργία παραστάσεων κ.α.). Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2007
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Πιτούλη Γιάννα
Print

Number of views (1731)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Οκτώβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
29301234
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 4/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς
5
678

TheatreInMathematics2 (TiM^2) management meeting

online 8/10/2025 Greek team management meeting
9101112
13141516171819
20
212223242526
2728293031
Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Διαδικτυακά, 31/10/2025, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μόσχος
12
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
789

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά