Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Κοζάνη, 18/12/2018, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Ειρήνη Μαρνά

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/12/2018 4:30 μμ - 8:30 μμ Export event

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες»

Εργαστήριο "Σκληρό Καρύδι" για εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές νεανικών ομάδων

 

Κοζάνη, 18/12/2018
Διάρκεια:
 4 ώρες
Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών
Τόπος: Αίθουσα Εκδηλώσεων του 19ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης, περιοχή ΖΕΠ Απολλωνίου Περγαίου, 501 00

Επιμορφώτριες: Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, δασκάλα, φιλόλογος Ειρήνη Μαρνά, νηπιαγωγός, θεατροπαιδαγωγός

Συμμετέχοντες: 30 άτομα

Συνεργασία: Το εργαστήριο πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κοζάνης, τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Δυτ. Μακεδονίας, την υπεύθυνο σχολικών δραστηριοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Δήμητρα Φίλιου και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς μεγάλων τάξεων Πρωτοβάθμιας και εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο του Προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, οργανώνουν το βιωματικό επιμορφωτικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς με τίτλο «Σκληρό καρύδι» βασισμένο στο ομότιτλο βιβλίο της Ελένης Σβορώνου.

Σκοπός του θεατροπαιδαγωγικού αυτού εργαστηρίου είναι η εισαγωγή σε τρόπους ευαισθητοποίησης για ζητήματα διαφορετικότητας και δικαιωμάτων των προσφύγων, με αφορμή το βιβλίο «Σκληρό Καρύδι». Παράλληλα εισάγει σε βασικές τεχνικές παιδαγωγικού θεάτρου και δημιουργικής γραφής. Επιδιώκει την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της αλληλεγγύης και του κλίματος συνεργασίας στην τάξη, την πρόληψη καταστάσεων απόρριψης και εκφοβισμού μαθητών που διαφέρουν, την καλλιέργεια στάσης ενεργού πολίτη, την κριτική σκέψη και την ένταξη προβλημάτων όπως το προσφυγικό στην παγκόσμια και συστημική τους διάσταση.

Οι συμμετέχοντες πρέπει να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κίνηση και ασκήσεις στον χώρο.

Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, καθώς και εκπαιδευτικοί που προτίθενται να αξιοποιήσουν το συγκεκριμένο υλικό στις τάξεις τους. Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότερες αιτήσεις συμμετοχής θα γίνει κλήρωση.

Πληροφορίες: Συντονιστής Εκ/κου ‘Εργου Αγγλικής Δυτ. Μακεδονίας, Ποζουκίδης Νικόλαος
Δ.Π.Ε. Κοζάνης:Φίλιου Δήμητρα, Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων, τηλ.2461351503

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ.  2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ4
Έτος
  • 2018
Πόλεις
  • Κοζάνη
Εμψυχωτές
  • Μαρνά Ειρήνη
  • Τσαρμποπούλου Αντιγόνη
Συνεργαζόμενοι
  • ΔΠΕ Κοζάνης
  • ΔΔΕ Κοζάνης
Print

Number of views (1617)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά