Αποτελέσματα αναζήτησης

Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία-Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ

Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία-Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ

Αθήνα, 13-14/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Στέλιος Βγαγκές, Παναγιώτης Κυρίτσης

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/3/2004 11:30 πμ - 14/3/2004 11:30 πμ Export event

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία-Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Στέλιος Βγαγκές & Παναγιώτης Κυρίτσης, δάσκαλοι, εμψυχωτές Θεατρικού Παιχνιδιού

Το θεατρικό παιχνίδι προσεγγίζει το παιδί τόσο παιδαγωγικά όσο και καλλιτεχνικά. Είναι μια διαδικασία ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ που συντελεί στην ουσιαστικότερη επικοινωνία όλων των μελών της σχολικής κοινότητας. Εντάσσεται στο σύνολο της παιδαγωγικής πρακτικής και βοηθά στην ενεργοποίηση του παιδιού. Το Θεατρικό Παιχνίδι προσπαθεί "δια του θεάτρου" να μυήσει το παιδί στο επικοινωνιακό γεγονός που είναι η ίδια η ζωή. Χρησιμοποιεί θεατρικές τεχνικές για να το απελευθερώσει πολλαπλά (φαντασία, δημιουργικότητα, συμβολική σκέψη, κριτικό στοχασμό, έκφραση). A) Διαμορφώνει μια σχέση ανάμεσα στο μαθητή και το δάσκαλο, στους θεατές και τους παίκτες, καθώς αναπτύσσεται μεταξύ τους ένας κώδικας επικοινωνίας που στηρίζεται στο παιχνίδι και στο συναίσθημα. B) Μεταμορφώνει διαρκώς το παιδί από παίκτη σε θεατή και αντίστροφα. Γ) Απελευθερώνει σ’ αυτό τη συγκινησιακή διέγερση που χρειάζεται ο καλλιτέχνης για να παίξει. Δ)Το καθιστά έτοιμο για την τέχνη του θεάτρου χωρίς ψυχαναγκασμούς, εγκλωβισμούς και αυθαίρετους προσδιορισμούς. Το Θ.Π. προετοιμάζει για το θέατρο και διαμορφώνει τον αυριανό ευαισθητοποιημένο θεατή που οι πάντες επικαλούνται. Αποτελεί την έναρξη (με τον καλύτερο και ορθότερο παιδαγωγικά τρόπο) της Θεατρικής Αγωγής. Ο κόσμος του θεάτρου (κείμενα, ρόλοι, σκηνικές συμβάσεις, συμβολισμοί, αυτοσχεδιασμοί, υποκριτική) είναι γνώριμος για τα παιδιά που έχουν ΠΑΙΞΕΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2004
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Βγαγκές Στέλιος
  • Κυρίτσης Παναγιώτης
Print

Number of views (1987)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Οκτώβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
29301234
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 4/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά, Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Γιάννα Τσόκου, Μελίνα Χατζηγεωργίου
5
678
9101112
13141516
R-Lab

R-Lab

Online, 16/10/2025 Partners Kick-off meeting
1718
19
20
2122
23

TheatreInMathematics2 (TiM^2)

Covilha Portugal 22-24/10/2025 partners meeting
24

TheatreInMathematics2 (TiM^2)

Covilha Portugal 22-24/10/2025 partners meeting
2526
27282930
31
1
2
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά