Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/3/2004 11:30 πμ - 14/3/2004 11:30 πμ Export event
Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία-Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ Στέλιος Βγαγκές & Παναγιώτης Κυρίτσης, δάσκαλοι, εμψυχωτές Θεατρικού Παιχνιδιού
Το θεατρικό παιχνίδι προσεγγίζει το παιδί τόσο παιδαγωγικά όσο και καλλιτεχνικά. Είναι μια διαδικασία ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ που συντελεί στην ουσιαστικότερη επικοινωνία όλων των μελών της σχολικής κοινότητας. Εντάσσεται στο σύνολο της παιδαγωγικής πρακτικής και βοηθά στην ενεργοποίηση του παιδιού. Το Θεατρικό Παιχνίδι προσπαθεί "δια του θεάτρου" να μυήσει το παιδί στο επικοινωνιακό γεγονός που είναι η ίδια η ζωή. Χρησιμοποιεί θεατρικές τεχνικές για να το απελευθερώσει πολλαπλά (φαντασία, δημιουργικότητα, συμβολική σκέψη, κριτικό στοχασμό, έκφραση). A) Διαμορφώνει μια σχέση ανάμεσα στο μαθητή και το δάσκαλο, στους θεατές και τους παίκτες, καθώς αναπτύσσεται μεταξύ τους ένας κώδικας επικοινωνίας που στηρίζεται στο παιχνίδι και στο συναίσθημα. B) Μεταμορφώνει διαρκώς το παιδί από παίκτη σε θεατή και αντίστροφα. Γ) Απελευθερώνει σ’ αυτό τη συγκινησιακή διέγερση που χρειάζεται ο καλλιτέχνης για να παίξει. Δ)Το καθιστά έτοιμο για την τέχνη του θεάτρου χωρίς ψυχαναγκασμούς, εγκλωβισμούς και αυθαίρετους προσδιορισμούς. Το Θ.Π. προετοιμάζει για το θέατρο και διαμορφώνει τον αυριανό ευαισθητοποιημένο θεατή που οι πάντες επικαλούνται. Αποτελεί την έναρξη (με τον καλύτερο και ορθότερο παιδαγωγικά τρόπο) της Θεατρικής Αγωγής. Ο κόσμος του θεάτρου (κείμενα, ρόλοι, σκηνικές συμβάσεις, συμβολισμοί, αυτοσχεδιασμοί, υποκριτική) είναι γνώριμος για τα παιδιά που έχουν ΠΑΙΞΕΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
Number of views (1385)/Σχόλια (0)
Theatre Makes Politics (TMP)
«Τεχνικές αφήγησης μέσω της φωτογραφίας - Οπτικοακουστική παιδεία για όλους» - Τεχνικές βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό
Ναύπλιο 2-3 Νοεμβρίου 2024, Δράσεις για εφήβους/εφηβες
Ιωάννινα 2/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Γιώργος Μπεκιάρης,
Ιωάννινα, 2/11/2024, βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης
Θεσσαλονίκη, 3/11/2024, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»
Διαδικτυακά, 7/11/2024 , Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Διαδικτυακά, 7/11/2024 (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς, Θράκη), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Πάτρα 9/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιούλη Δούβου, Γιώργος Μπεκιάρης
Τρίπολη, 9/11/2024, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γλυκερία Αράπη
Θεσσαλονίκη 9/11/2024, Πάμε Θέατρο
Πάτρα, 9&10/11/2024 θεατρική παράσταση
Καλαμάτα, 10/11/2024, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γλυκερία Αράπη
«Μαθήματα Εφηβείας»
«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
"Μαθαίνουμε για τους πρόσφυγες» -Συζητώντας για το φαινόμενο του αναγκαστικού εκτοπισμού και τους πρόσφυγες στη σχολική τάξη"
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»
D.I.S.C. - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Πάτρα 21/11/2024, Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (α' μέρος)
Διαδικτυακά, 21/11/2024, Διάλεξη-συζήτηση Κώστας Μάγος
«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»
«Tα χέρια έχουν φωνή»
Αμφιλοχία, 24/11/2024, Σεμιναριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
«Με λογισμό και μ’ όνειρο» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2024
«Πες το δυναμικά με εικόνες»
Κέρκυρα, 30/11/-1/12/2024, Δι-Ημερίδα, συζητήσεις, εργαστήρια
Λάρισα 30/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζώνιου, Νίκος Γκόβας
Θεσσαλονίκη 30/11/2024 σεμινάριο για εκπαιδευτικούς
Κέρκυρα, 30/11/2024, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
Αθήνα 1/12/2024, Ημερίδα
Κέρκυρα, 1/12/2024,Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Κρίθαρη,
Αθήνα, 5/12/2024, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Στέλιος Βγαγκές, Χριστίνα Στουραΐτη
Διαδικτυακά, 5/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Ιωάννης Πούλιος
ΘΗΒΑ 7/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζώνιου, Νίκος Γκόβας
Ζάκυνθος 7/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Γιώργος Μπεκιάρης,