Αποτελέσματα αναζήτησης

"Το θεατρο σε τάξη: Τι να κάνω, πώς να το κάνω;"

"Το θεατρο σε τάξη: Τι να κάνω, πώς να το κάνω;"

Άγιος Ιωάννης Πηλίου, 25-26/8/2015, Συμπληρωματικό εργαστήριο Πήλιο 2015, Τζωρτζίνα Κακουδάκη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/8/2015 5:30 μμ - 26/8/2015 8:30 μμ Export event

14η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση-Σεμινάριο 2015
24-30 Αυγούστου 2015, στον Αγ. Γιάννη Πηλίου
«Επινοώντας θεατρικές περιπλανήσεις στο Πηλειορίτικο τοπίο»
για εκπαιδευτικούς, καλλιτέχνες, εμψυχωτές


"Το θεατρο σε τάξη: Τι να κάνω, πώς να το κάνω;"
Τζωρτζίνα Κακουδάκη
Τριτη 25/8/15 & Τετάρτη 26/8/2015, 5.30μμ-8.30μμ

Συμπληρωματικό Εργαστήριο 3 ωρών
Στο πλαίσιο της Καλοκαιρινής Θεατρικής Κατασκήνωσης του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση "Πήλιο 2015"

Θεατρικές δράσεις φόρμας και περιεχομένου, που, με αφετηρία τα ελεύθερα παιχνίδια θεάτρου, συνθέτουμε μια ιστορία για τη σκηνή.

Η Τζωρτζίνα Κακουδάκη είναι θεατρολόγος, δραματουργός και σκηνοθέτης. Ως δραματουργός έχει συνεργαστεί με πλήθος ομάδων σε πάνω από 30 παραγωγές με έμφαση στη δραματουργία του χορού (μόνιμος συνεργάτης της ομάδας χορού Αερίτες) και την δραματουργία- διασκευή κλασσικών θεατρικών κειμένων για τη σκηνή. Ως σκηνοθέτης έχει δώσει έμφαση σε παραστάσεις που αφορούν κυρίως το νεανικό κοινό. Τα τελευταία χρόνια έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις Vivid film/μετά τον αφρό (2009-10 Υοuth Theatre Festival και περιοδεία), Τζακ Θορν Ρισπέκτ (2010-11 Θέατρο Χώρα),Αριστοφάνη Όρνιθες, Σαίξπηρ Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας, Γκαίτε Φάουστ, Σοφοκλή Αντιγόνη (2011- 2015 Θέατρο του Νέου Κόσμου). Διδάσκει δραματουργία, ιστορία θεάτρου σε δραματικές σχολές (Ωδείο Αθηνών, Πράξη 7, Δραματική σχολή Πρώτη Πράξη κτλ), θεατρική αγωγή στην Αβάθμια και Ββάθμια εκπαίδευση, εργαστήρια ενηλίκων στο Πανελλήνιο Δίκτυο στην Εκπαίδευση και αλλού. Εχει διδάξει σε πανεπιστημιακά τμήματα Θεατρικών Σπουδών και Παιδαγωγικής από το 2004 ως σήμερα. (Πάτρα, Ναύπλιο, Αθήνα, Βόλος) καθώς και σε πλήθος διεθνών οργανώσεων φοιτητικού θεάτρου. Συγγραφέας δύο εκπαιδευτικών βιβλίων για το θέατρο ως εκπαιδευτικό εργαλείο (Θέατρο- Θεατρική Αγωγή, εκδ. Κέντρο Εκπαίδευσης Ενηλίκων- ΥΠΠΕΠΘ, 2007 Διαδρομές Βιωματικής Μάθησης, Η Διδασκαλία της ιστορίας μέσα από το Θέατρο, εκδ. Κέδρος 2011). Έχει διοργανώσει διάφορα θεατρικά φεστιβάλ για νέους δημιουργούς και συγγραφείς (Studio Ιλίσια, Θέατρο Χώρα, Θέατρο Νέου Κόσμου) καθώς και σχολικά φεστιβάλ Θεάτρου (με το Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2015
Πόλεις
  • Αγ. Γιάννης Πηλίου
Εμψυχωτές
  • Κακουδάκη Τζωρτζίνα
Print

Number of views (1605)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά