Αποτελέσματα αναζήτησης

Το πορτοκάλι με την περόνη

Το πορτοκάλι με την περόνη

Το πορτοκάλι με την περόνη -(παιχνίδια πολέμου)
Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα και παράσταση

Θεσσαλονίκη, 2004-2005

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Ομάδα καλλιτεχνικής δημιουργίας "ΟΥΓΚΑ ΚΛΑΡΑ

 

 

ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΧΟΣ: Νέοι από κοινωνικά αποκλεισμένες ομάδες, σχολεία, ευρύτερο κοινό
ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το Δίκτυο παρακολούθησε το πρόγραμμα σε όλες τις φάσεις των 2 ετών: προετοιμασία παράστασης με παιδιά από το Παπάφειο Ίδρυμα Θεσσαλονίκης, παράσταση από την ομάδα Ούγκα Κλάρα. Κατέγραψε και εξέδωσε οπτικοακουστικό υλικό εργασίας από τα εργαστήρια προετοιμασίας. Προσέφερε το χώρο των Διεθνών Συνδιασκέψεων 2004 και 2006 για παρουσίαση των παραστάσεων στους 350 και 520 συνέδρους αντίστοιχα, καθώς και για βιωματικά εργαστήρια με άξονα το θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα. Παρακολούθηση, καταγραφή, ενημέρωση και παρουσίαση καλών πρακτικών, διάχυση και ο πολλαπλασιασμός της δράσης. Ειδική έκδοση οπτικοακουστικού εκπαιδευτικού υλικού που συνοδεύει την παράσταση.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 
Έχοντας ως κινητήριο μοχλό το γέλιο, το χιούμορ, το σώμα, το ρυθμό, τα ακροβατικά και την αυτοσχεδιαστική μουσική, η παράσταση αποτελεί μια νέα πρόταση για την καλλιτεχνική έκφραση και επικοινωνία.

Μια καυστική, αντιπολεμική κωμωδία βασισμένη στις τεχνικές του σωματικού θεάτρου, «με τα πόδια στο κεφάλι και τη γλώσσα έξω». Μέσα από τον κλαυσίγελο, παρακολουθούμε την πορεία μιας ομάδας νέων από τη γέννα έως την ενηλικίωση. Μοιραζόμαστε μαζί τους τη χαρά, τις ανησυχίες, τη μετάβαση στον κόσμο των ενηλίκων μέσα από το παιχνίδι, τον πόλεμο, τον έρωτα, την ελπίδα.

Η παράσταση παρουσιάζεται σε συνεργασία με την «Άρσις» (Kοινωνική οργάνωση υποστήριξης νέων), το Παπάφειο Κέντρο Παιδικής Μέριμνας Αρρένων, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, τον Πανελλήνιο Επιστημονικό Σύλλογο Θεατρολόγων και βρίσκεται υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ομίλων και Κέντρων για την UNESCO.

Η παράσταση ανέβηκε για το κοινό και τα σχολεία από το Νοέμβριο του 2004 μέχρι τον Απρίλιο του 2005 στο Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς “Μελίνα Μερκούρη” και περιόδευσε σε σχολεία της Βόρειας Ελλάδας (Έδεσσα, Αξιούπολη, Σέρρες, Ασπροβάλτα). Από τον Οκτώβριο του 2005 μέχρι τον Ιανουάριο του 2006, έδωσε 40 παραστάσεις στον Πολυχώρο Τέχνης και Πολιτισμού “Αίγλη” και άνοιξε το φεστιβάλ «Θεατρική Δράση 1» που οργανώθηκε με τη συνεργασία του Πολιτισμικού Οργανισμού του Δήμου Αθηναίων και του Θεάτρου της Άνοιξης.  Ταυτόχρονα συνεχίζει τις παραστάσεις για τα σχολεία.

Print

Number of views (468)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Μάρτιος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89
1011
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 11/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
12131415
16
«Exploring Contemporary Physical Theatre»

«Exploring Contemporary Physical Theatre»

Ηράκλειο 15-16/3/2025 σεμινάριο. Sanja Krsmanović Tasić
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
19
20
21
22
23
24252627
«Process drama for learning with pleasure, together»

«Process drama for learning with pleasure, together»

Ναύπλιο 27-28/3/2025 εργαστήριο. John O'Toole
28
«Process drama for learning with pleasure, together»

«Process drama for learning with pleasure, together»

Ναύπλιο 27-28/3/2025 εργαστήριο. John O'Toole
29
30
31123456

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά