Αποτελέσματα αναζήτησης

Το Πορτοκάλι με την Περόνη: Ομαδική Θεατρική Δημιουργία

Το Πορτοκάλι με την Περόνη: Ομαδική Θεατρική Δημιουργία

Αθήνα, 19/3/2006, Εργαστήριο, Τζένη Καραβίτη, Δημήτρης Σακατζής

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 19/3/2006 9:00 πμ - 11:30 πμ Export event

5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

Τζένη Καραβίτη, εκπαιδευτικός

Δημήτρης Σακατζής, ηθοποιός, σκηνοθέτης

«Το Πορτοκάλι με την Περόνη: Ομαδική Θεατρική Δημιουργία»

 

 

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

 

Το εργαστήριο αυτό προτείνει έναν τρόπο δουλειάς, μια πορεία η οποία στηρίζεται στην πεποίθηση πως η αξιοποίηση των δυνατοτήτων, των εμπειριών και της φαντασίας κάθε μέλους της ομάδας μπορεί να αποτελέσει τη βάση για πρωτότυπη ομαδική θεατρική δημιουργία. Με ασκήσεις και παιχνίδια θα επιδιώξουμε να ενεργοποιηθεί το σώμα, να ενθαρρυνθεί η εκφραστικότητά του, να εξοικειωθεί με τα σώματα των άλλων, να δημιουργηθεί εμπιστοσύνη μεταξύ των μελών της ομάδας και να απελευθερωθεί η φαντασία. Στη συνέχεια, με αφορμή ένα κείμενο, θα δουλέψουμε σε μικρότερες ομάδες δημιουργώντας μικρές αυτοσχεδιαστικές σκηνές. Κατά την παρουσίασή τους, θα διερευνήσουμε στην πράξη ιδέες και θεατρικές τεχνικές για τον εμπλουτισμό, το συνδυασμό, την εξέλιξη και τη σύνθεσή τους σε μια πρωτότυπη θεατρική δημιουργία, που θα είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς της ομάδας και της ιδιαίτερης συνεισφοράς καθενός μέσα σ’ αυτή. Το εργαστήριο έχει βιωματικό χαρακτήρα, γι’ αυτό παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, καθώς και σε όποιον ασχολείται με θεατρικές ομάδες, ομάδες νέων ή ομάδες που αντιμετωπίζουν προβλήματα κοινωνικού αποκλεισμού. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία.

 

Η Τζένη Καραβίτη είναι εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σπούδασε  Ιστορία και Αρχαιολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και Θέατρο στο City Lit Institute του Λονδίνου και στο University of Essex της Μ. Βρετανίας (Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Σύγχρονη Θεατρική Πρακτική). Υπήρξε ιδρυτικό μέλος του Theatre LabCompany στο Λονδίνο το 1994 και στήριξε τις παραγωγές του ως ηθοποιός και επιστημονικός συνεργάτης. Έχει διδάξει σε σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε ζητήματα θεατρικής πρακτικής. Συνεργάζεται μεταξύ άλλων με την Ομάδα Καλλιτεχνών Ούγκα Κλάρα στις παραγωγές, στα επιμορφωτικά και εκπαιδευτικά της προγράμματα. Συμμετείχε στην ομάδα συγγραφής του Το Πορτοκάλι με την Περόνη – Θεατρικές ασκήσεις και δημιουργικές δραστηριότητες (2005). Έχει συνεργαστεί με εκδοτικούς οίκους ως μεταφράστρια. Είναι μέλος του Δ.Σ του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, υπεύθυνη της Επιτροπής Ανάπτυξης και Συντονίστρια του Γραφείου Β. Ελλάδας.

 

Δημήτρης Σακατζής είναι ηθοποιός, απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος. Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με το Κ.Θ.Β.Ε., την Πειραματική Σκηνή της Τέχνης, τη Λύκη Βυθού, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, το Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς, το Θέατρο Σοφούλη και έχει πάρει μέρος σε φεστιβάλ θεάτρου στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το 1998 ίδρυσε μαζί με άλλους την Ομάδα Καλλιτεχνών Ούγκα Κλάρα, της οποίας είναι καλλιτεχνικός διευθυντής. Συμμετέχει στο μουσικό σχήμα «Βόρειοι Εταίροι». Έχει διδάξει σε σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε ζητήματα θεατρικής πρακτικής. Παράλληλα, εργάζεται ως εμψυχωτής θεατρικών ομάδων (Θεατρική Ομάδα Παπαφείου Ιδρύματος Θεσσαλονίκης, Σύλλογος Οικογενειών Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες του Δήμου Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης, κ.ά.) και διδάσκει Θεατρική Αγωγή στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης. Συμμετείχε στην ομάδα συγγραφής του Το Πορτοκάλι με την Περόνη – Θεατρικές ασκήσεις και δημιουργικές δραστηριότητες (2005). Είναι ενεργό μέλος του Γραφείου Β. Ελλάδας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

 

 

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2006
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Καραβίτη Πολυξένη
  • Σακατζής Δημήτρης
Print

Number of views (1425)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά