Αποτελέσματα αναζήτησης

«Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 15/11/2023, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Κατερίνα Αλεξιάδη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 15/11/2023 5:00 μμ - 9:00 μμ Export event

Σεμιναριο-Εργαστήριο: «Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος - Περιδιαβάζοντας κείμενα μέσα στη σκόνη του χρόνου και του δρόμου"

Δωρεάν για εκπαιδευτικούς, εμψυχωτές/εμψυχώτριες νεανικών ομάδων Διάρκεια 4 ώρες. Θέσεις περιορισμένες

Διαδικτυακά (ΖΟΟΜ), 15/11/2023, Ώρες: 17:00-21:00

Σχεδιασμός-Εμψύχωση: Κατερίνα Αλεξιάδη
Υποστήριξη: Δήμητρα Σκέμπη

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΦΟΡΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΕΔΩ

ο Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεγασία με το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους "Κι αν ήσουν εσύ; - ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος” διοργανώνει επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο με τίτλο "Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος" για την υποστήριξη εκπαιδευτικών και εμψυχωτών/εμψυχωτριών νεανικών ομάδων που υλοποιούν ή που ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα.

Το σεμινάριο/εργαστήριο εντάσσεται στον επιμορφωτικό κύκλο με τίτλο ΄κι αν ήσουν εσύ;  - επιμόρφωση εκπαιδευτικών και εμψυχωτών / εμψυχωτριών νεανικών ομάδων για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με την αξιοποίηση παραστατικών τεχνών και βιωματικών δραστηριοτήτων  που, υπό προϋποθέσεις, οδηγεί  σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης έως και 190 ώρών.  Το πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" σχεδιάστηκε και υλοποιείται από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες στην Ελλάδα και με την επιστημονική στήριξη των: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΕΚΠΑ/Τμήμα Θεατρικών Σπουδών (Προπτυχιακό και Μεταπτυχιακό προγραμμα), Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ / Τμήμα Θεάτρου, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ/Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου/Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας/Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA). 

Το εργαστηριο ««Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος» ανήκει στην Ενότητα Β του επιμορφωτικού κύκλου του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" 
Δείτε περισσότερα ΕΔΩ (& www.theatroedu.gr)

Αιτήσεις συμμετοχής: Το σεμινάριο είναι δωρεάν αλλά οι θέσεις περιορισμένες.  Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ). Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στη φόρμα εγγραφής εδώ και θα λάβουν το σύνδεσμο ΖΟΟΜ μια ημέρα πριν το σεμινάριο.
ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ-ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟ ΠΔΘΕ ΕΔΩ
 
Σύντομη περιγραφή

Ένα ταξίδι στον χρόνο και στον χώρο με οδηγό τα κείμενα που έγραψαν άνθρωποι, οι οποίοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους και να αναζητήσουν καλύτερες συνθήκες ζωής σε ξένες χώρες. Από τον Μπρεχτ που αναγκάστηκε να μεταναστεύσει στη Σκανδιναβία το 1937 για να γλυτώσει από τη χιτλερική εξουσία της Γερμανίας μέχρι τον έφηβο Δαρείο, που εγκατέλειψε το Ιράν με την οικογένειά του το 2018 και έζησε τη διπλή καραντίνα στην Ελλάδα με την έλευση της πανδημίας του COVID19. Ενδιάμεσοι σταθμοί η εξέγερση στην Ουγγαρία το 1956 και η καταστολή της, που αναγκάζει την Agotha Kristoff να καταφύγει στην Αυστρία και από εκεί στην Ελβετία, ο Κώστας του Δημήτρη Χατζή, μετανάστης στη Γερμανία του 1960, ο Αμάρ που ήρθε στην Ελλάδα από τη Συρία το 2016.

Στόχος του εργαστηρίου είναι η βιωμένη θεατρική εμπειρία μέσα από την προσπέλαση των παραπάνω κειμένων και η σύνδεσή τους με προσωπικές εμπειρίες. 
Στο τέλος του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες/ουσες θα είναι σε θέση να μπορούν να συναισθανθούν τη διαφορετικότητα, αλλά και τα κοινά στοιχεία που έχουν με τους άλλους, τις παράλληλες πορείες στον ρου της ιστορίας και την πιθανή μεταβλητότητα της θέσης τους από την ελευθερία στην ανάγκη. Θα μπορούν επίσης να συνθέσουν μια δική τους αφήγηση με κάποια από τα στοιχεία που τους δόθηκαν στο εργαστήριο.

Το εργαστήριο περιλαμβάνει  βιωματικές δραστηριότητες και θεατρικές τεχνικές, όπως:
    • προσωπικές ιστορίες και αντικείμενα
    • ακίνητες εικόνες
    • η φωτογραφία μου ως ντοκουμέντο
    • δραματοποίηση
    • σύνθεση στοιχείων αφήγησης  και δραματοποίησης με μουσική

Στο τέλος του εργαστηρίου θα δοθεί στους/στις συμμετέχοντες/ουσες βιβλιογραφία και υλικό και θα τους ζητηθεί να σχεδιάσουν στο σπίτι μια δική τους δραστηριότητα, ατομικά ή σε ομάδες, για την οποία θα λάβουν ανατροφοδότηση.

.Βιογραφικό Σημείωμα

Η Κατερίνα Αλεξιάδη έχει οργανική θέση ως φιλόλογος στο Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης. Από τον Σεπτέμβριο του 2014 μέχρι τον Αύγουστο του 2019 εργάστηκε στη ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων. Είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών (κατεύθυνση Θεατρολογία – Μουσικολογία) και του Μεταπτυχιακού της Πολιτιστικής Διαχείρισης του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Είναι απόφοιτος του Διετούς Επαγγελματικού Κύκλου Σπουδών Μουσικοκινητικής Αγωγής C. ORFF της Σχολής Μωραΐτη. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα κλασικού τραγουδιού, αρμονίας της μουσικής και κλασικού και σύγχρονου χορού. Έχει συμμετάσχει σε θεατρικές παραστάσεις και σε παραστάσεις χορού. Έχει εργαστεί με θεατρικές ομάδες παιδιών και έχει διοργανώσει παραστάσεις. Είναι μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας «Το Σκασιαρχείο» και συμμετείχε ως επιμορφώτρια στο Πιλοτικό Πρόγραμμα εφαρμογής της Παιδαγωγικής Freinet. Είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του περιοδικού Εκπαίδευση & Θέατρο και του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Από το 2018 είναι Τοπική Συντονίστρια Αττικής, από το 2019  Βοηθός Γενική Συντονίστρια και από το 2020 είναι Περιφερειακή Συντονίστρια Νότιας Ελλάδας και Νησιών Αιγαίου του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;»

 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ. info@theatroedu.gr / 2106541600


 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ4
  • ΕΠ100 Ενότητα Β'
Σεμινάρια εκπαιδευτικών
  • Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια
Έτος
  • 2023 δ΄τρίμηνο
Πόλεις
  • Διαδικτυακά
Εμψυχωτές
  • Αλεξιάδη Κατερίνα
Print

Number of views (947)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
161718
19
«Εγώ κι ο άλλος…»

«Εγώ κι ο άλλος…»

Πάτρα 19/12/2024,Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (β΄μέρος)
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά