Αποτελέσματα αναζήτησης

Καλλιαντά Θάλεια

Καλλιαντά Θάλεια

Δασκάλα, ΜΑ Drama in Education

Η Θάλεια Καλλιαντά είναι δασκάλα στη Δημόσια Εκπαίδευση (2001), απόφοιτος του Μαράσλειου Διδασκαλείου και κάτοχος  του MA: Drama in Education (2004, U.C.E.). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για το Εκπαιδευτικό Δράμα, το Θέατρο στην Εκπαίδευση, το κουκλοθέατρο, τα εικαστικά, την Ειδική Αγωγή, και τη Συστημική Ψυχοθεραπευτική Προσέγγιση. Έχει υπάρξει μέλος του Π.Ε.ΣΥ.Θ. και του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Έχει διδάξει στο Γ΄ ΠΕΚ Αθήνας, έχει παρουσιάσει τα νέα διδακτικά πακέτα Α΄θμιας Εκπαίδευσης (2007) κι έχει συμμετάσχει στην οργάνωση παιδικών κατασκηνώσεων. Έχει κάνει παρουσιάσεις κι εμψυχώσεις εργαστηρίων σε συνέδρια για τη σύνδεση των τεχνών με την εκπαίδευση. Έχει διατελέσει μέλος του Δ.Σ. του ΠΑ.Σ.Ε.Δ. (2004-2007), έχει λάβει μέρος σε διεθνή συνέδρια σχετικά με το θέατρο και την εκπαίδευση κι έχει γράψει άρθρα σε εκπαιδευτικά περιοδικά και ιστοσελίδες. Το 2010-2014 ήταν υπεύθυνη του Εκπαιδευτικού Τμήματος του Θεάτρου Νέων του Δ. Σεϊτάνη όπου οργάνωσε εργαστήρια και σεμινάρια για παιδιά από τη βρεφική ηλικία (με γονείς) μέχρι την εφηβεία και σεμινάρια ενηλίκων καθώς και δύο διημερίδες για το Θέατρο και την Εκπαίδευση στην Ελευσίνα στο Φεστιβάλ Αισχυλείων. Έχει εμψυχώσει εργαστήρια παιδιών νηπιαγωγείου και δημοτικού και βιωματικά σεμινάρια ενηλίκων.
 

Print

Number of views (2269)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Μάιος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
282930
123
4
5
67
8
9
10
11
12
13
141516
Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Θεσσαλονίκη, 16-18 Μάϊου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
17
18
192021
2223
24
25
Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Καλαμπάκα, 23-25 Μάϊου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
262728293031
1
Πρόσκληση σε ΓΣ 2025

Πρόσκληση σε ΓΣ 2025

Διαδικτυακά 1/6/2025
2345678

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά