Αποτελέσματα αναζήτησης

«Οι σύγχρονοι Λωτοφάγοι»

«Οι σύγχρονοι Λωτοφάγοι»

Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 17/3/2007 9:30 πμ - 5:30 μμ Export event

ΔΙΗΜΕΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Λάρισα, 16-17 Μαρτίου 2007

«Το θέατρο, μέσο επικοινωνίας, απελευθέρωσης και μάθησης»

 

Εργαστήριο 1

«Οι σύγχρονοι Λωτοφάγοι»

Άβρα Αυδή, φιλόλογος, εκπαιδευτικός Δράματος/ θεάτρου

Το εργαστήριο επιχειρεί να δείξει τρόπους με τους οποίους μπορεί να αξιοποιηθεί ο Εκπαιδευτικό Δράμα ως μέσο μάθησης. Οι συμμετέχοντες καλούνται να διερευνήσουν με διάφορες θεατρικές τεχνικές το θέμα της μνήμης. Τι κερδίζω και τι χάνω, όταν αποφασίζω να ξεχάσω; Ποιοι είναι οι σύγχρονοι Λωτοφάγοι; Γύρω από αυτά τα ερωτήματα οργανώνεται, μέσω του Εκπαιδευτικού Δράματος, η μαθησιακή διαδικασία, και επιχειρείται η προώθηση της βιωματικής, ενεργητικής και συνεργατική μάθησης.     

Η Άβρα Αυδή είναι φιλόλογος (δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών στο αρχαίο θέατρο) και εκπαιδευτικός του Δράματος. Από το 1982 που διορίστηκε στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το ενδιαφέρον της στράφηκε κυρίως στους εξής τομείς: α) στη γλωσσική διδασκαλία (συμμετοχή στη συγγραφή των σχολικών εγχειριδίων "Έκφραση-Έκθεση για το λύκειο", στην αναθεώρηση των ίδιων βιβλίων και στη σύνταξη Προγράμματος Σπουδών για τη γλωσσική διδασκαλία), β) στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα (υπεύθυνη για τη συμμετοχή του 2ου Λυκείου Καλαμαριάς στα προγράμματα "Εκπαίδευση χωρίς σύνορα" (1990-2003) και Κομένιους (1996-2002), γ) στο Εκπαιδευτικό Δράμα/θέατρο με το οποίο ασχολείται πρακτικά και θεωρητικά (στο πλαίσιο διδακτορικής διατριβής) εφαρμόζοντας τις γνώσεις και την εμπειρία που αποκόμισε από σχετικές σπουδές (φοίτηση στη Δραματική Σχολή της Ρ.Πατεράκη, παρακολούθηση τριετούς προγράμματος Θεατρικής Παιδείας της Σ.Ε.Λ.Μ.Ε. Θεσσαλονίκης και θερινά τμήματα για το Εκπαιδευτικό Δράμα στο U.C.E. (Αγγλία), συμμετοχή σε σχετικά σεμινάρια και συνέδρια. Δίδαξε "Γλωσσικές ασκήσεις" στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. του Α.Π.Θ., καθώς επίσης και στο 1ο Π.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης σε επιμορφωτικά σεμινάρια σχετικά με τη γλωσσική διδασκαλία και τη θεατρική παιδεία. Από το ακαδημαϊκό έτος 2001-02 κ.ε. διδάσκει τα μαθήματα "Δραματοποίηση" και το "Θέατρο στο σχολείο" στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. Πρόσφατα ανέλαβε τη θέση Υπεύθυνου για τα Πολιτιστικά Θέματα και τους Καλλιτεχνικούς Αγώνες στη Δ/νση Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Εργασίες της έχουν δημοσιευτεί στα περιοδικά "Φιλόλογος", "Λόγος και Πράξη", "Επίλογος", και σε πρακτικά συνεδρίων.

 

 

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2007
Πόλεις
  • Λάρισα
Εμψυχωτές
  • Αυδή Άβρα
Print

Number of views (1098)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά