Αποτελέσματα αναζήτησης

Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο. Ανιχνεύοντας ένα μονόπρακτο του Πίντερ γράφουμε και παίζουμε διαλόγους

Θεσσαλονίκη, 21/4/2018, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Τζένη Καραβίτη, Άβρα Αυδή

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/4/2018 12:30 μμ - 3:00 μμ Export event

Ημερίδα «Θέατρο, Λογοτεχνία και Γλωσσική Διδασκαλία» 
Εισηγήσεις και βιωματικά εργαστήρια

Θεσσαλονίκη, Σάββατο 21 Απριλίου 2018, 10:00 – 15:00
Στο 1ο ΓΕΛ Συκεών, Επταπυργίου 150 
δωρεάν

Το Γραφείο Β. Ελλάδας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ομάδα Δημιουργικής Έκφρασης, διοργανώνει ημερίδα με θέμα  «Θέατρο, Λογοτεχνία και Γλωσσική Διδασκαλία», το Σάββατο 21/4/2018, 10:00 – 15:00

12.30-15.00 Παράλληλα Βιωματικά εργαστήρια 

  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2 «Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο. Ανιχνεύοντας ένα μονόπρακτο του Πίντερ γράφουμε και παίζουμε διαλόγους»,
    Τζένη Καραβίτη, Άβρα Αυδή

ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ομάδα Δημιουργικής Έκφρασης
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ: Χριστίνα Αμανατιάδου, Μαρία Δουκάκη, Δάφνη Μουστακλίδου, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου 


Εργαστήριο 2
«Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο: Ανιχνεύοντας ένα μονόπρακτο του Πίντερ γράφουμε και παίζουμε διαλόγους»
Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Επιμορφώτριες: Άβρα Αβδή, Τζένη Καραβίτη, φιλόλογοι, μέλη της Ομάδας Δημιουργικής Έκφρασης
Πρόκειται για θεατρικό εργαστήριο δημιουργικής γραφής που περιλαμβάνεται στην Πολύτροπη Γλώσσα και απευθύνεται σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Σε πρώτη φάση, οι συμμετέχοντες ασκούνται στην ανάγνωση θεατρικού κειμένου, ανιχνεύοντας το περιεχόμενο και τη μορφή ενός μονόπρακτου του Πίντερ, με εστίαση στις σιωπές των χαρακτήρων και στις παύσεις. Σε δεύτερη φάση, οι συμμετέχοντες, αξιοποιώντας το μονόπρακτο του Πίντερ ως μήτρα, καθώς και διάφορες θεατρικές τεχνικές, προχωρούν στη γραφή σύντομων θεατρικών κειμένων με ανάλογα χαρακτηριστικά. Το εργαστήριο ολοκληρώνεται με τη σκηνική παρουσίαση αυτών των κειμένων.  

 

Βιογραφικά Σημειώματα εισηγητών- επιμορφωτών 

Η Άβρα Αβδή είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Υπηρέτησε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγήτρια και ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών (1982-2011). Παράλληλα, δίδαξε, επί 15 έτη (2001-2016), στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. τα μαθήματα «Δραματοποίηση» και «Το Θέατρο στο σχολείο». Ασχολήθηκε συστηματικά με το Εκπαιδευτικό Δράμα (DramainEducation) και με το σχολικό θέατρο, αξιοποιώντας τις γνώσεις που αποκόμισε από μεταπτυχιακές σπουδές και σχετική έρευνα. Έχει διδάξει σε πολυπληθή επιμορφωτικά σεμινάρια και έχει δημοσιεύσει ποικίλα άρθρα σχετικά με τη θεατρική παιδεία. Συνέγραψε με τη Μελίνα Χατζηγεωργίου το βιβλίο «Η τέχνη του Δράματος στην εκπαίδευση. 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής» (Μεταίχμιο 2007), καθώς και το βιβλίο «Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο. 50 θεατρικά εργαστήρια με δάσκαλο σε ρόλο (υπό έκδοση). Στον τομέα της γλωσσικής διδασκαλίας έχει επίσης επιτελέσει διδακτικό, επιμορφωτικό και συγγραφικό έργο. Συμμετείχε, ανάμεσα σε άλλα, στη συγγραφή των παρακάτω ομαδικών έργων: Εγχειρίδια «Έκφραση-Έκθεση» για το λύκειο και συνοδευτικά βιβλία καθηγητή (1985-89),  Πρόγραμμα Σπουδών για τη Νεοελληνική Γλώσσα (1998), ψηφιακό έργο ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΓΛΩΣΣΑ (Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2017).

Η Τζένη Καραβίτη είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στο Θέατρο στο University of Essex και στο Royal Holloway University of London. Ιδρυτικό  μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, έχει συμμετάσχει στον σχεδιασμό, στη διοργάνωση και στην υλοποίηση πολλών επιμορφωτικών προγραμμάτων του. Το 2015 συμμετείχε ως ειδική επιστήμων – εμπειρογνώμων στην Ομάδα Εκπόνησης του Προγράμματος Σπουδών για το μάθημα «Θεατρικό παιχνίδι- Δραματοποίηση Κειμένων» των Καλλιτεχνικών Γυμνασίων. Έχει πάρει μέρος σε συνέδρια και σεμινάρια για τη γλωσσική διδασκαλία και τη θεατρική εκπαίδευση και έχει δημοσιεύσει σχετικά. Μέλος της συντακτικής επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού «Εκπαίδευση και Θέατρο». Τα τελευταία τρία χρόνια συμμετέχει ως επιμορφώτρια  στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;», που υλοποιείται από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Ύπατη Αρμοστεία του Ο.Η.Ε. για τους Πρόσφυγες. Μέλος της Ομάδας Δημιουργικής έκφρασης, που δημιούργησε το ψηφιακό έργο ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΓΛΩΣΣΑ (Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2017).


Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2018
Πόλεις
  • Θεσσαλονίκη
Εμψυχωτές
  • Αυδή Άβρα
  • Καραβίτη Πολυξένη
Συνεργαζόμενοι
  • Ομάδα Δημιουργικής Έκφρασης
Print

Number of views (883)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά