Αποτελέσματα αναζήτησης

Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

Αθήνα εργαστήρια Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων

Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

εργαστήριο στο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων

   

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση στο πλαίσιο του προγράμματος Sustain Art-βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη, οργανώνει καλλιτεχνικά εργαστήρια στο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων

Καλλιτέχνις: Σκέμπη Δήμητρα

Εκπαιδευτικός: Κολάση Δήμητρα

Αριθμός παιδιών: 24

Αριθμός συναντήσεων – εργαστηρίων: 6

 

Στόχοι συναντήσεων:

  • Οι μαθητές/τριες να εξοικειωθούν με τις τεχνικές του θεάτρου της επινόησης και με τους τρόπους που μπορούν να δημιουργήσουν μία σκηνική πράξη με τα δικά τους μέσα,
  • να εξερευνήσουν τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες,
  • να καλλιεργήσουν συνεργατικές δεξιότητες,
  • να αναπτύξουν τη δημιουργική τους σκέψη,
  • να καλλιεργήσουν δεξιότητες αποτελεσματικής επικοινωνίας,
  • να εμβαθύνουν σε περιβαλλοντικά ζητήματα μέσα από το μάθημα των θρησκευτικών,
  • να δημιουργήσουν ένα σκηνικό δρώμενο με αφορμή περιβαλλοντικά ζητήματα, χρησιμοποιώντας τεχνικές του θεάτρου της επινόησης μέσα από το μάθημα των θρησκευτικών.

Τα Καλλιτεχνικά μέσα που χρησιμοποιήθηκαν:

- τεχνικές θεάτρου της επινόησης
- τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Στα εργαστήρια τα παιδιά:

  • Ήρθαν σε επαφή με το θέατρο της επινόησης,
  • Πήραν μέρος σε βιωματικά παιχνίδια γνωριμίας, ενεργοποίησης και συντονισμού ομάδας,
  • Εξερεύνησαν σκηνικές τεχνικές με κινησιολογικά μοτίβα στο χώρο, έκαναν ηχητικούς αυτοσχεδιασμούς, ασκήσεις ρυθμού,  δούλεψαν με παγωμένες εικόνες,
  • Προβληματίστηκαν πάνω σε περιβαλλοντικά ζητήματα,
  • Χρησιμοποίησαν το μάθημα των θρησκευτικών ως όχημα και έκαναν συνδέσεις με περιβαλλοντικά ζητήματα,
  • Έκαναν συνδέσεις με τις θρησκείες του κόσμου και την οικολογία,
  • Δούλεψαν πάνω στο θέμα: «Ο κήπος της Εδέμ, ως ο παράδεισος που ήταν όλα τέλεια. Το πριν και το μετά»,
  • Δούλεψαν το θέμα σε μικρότερες ομάδες πάνω σε πέντε άξονες. Κάθε ομάδα επιλέγει ένα χρώμα, ένα όνομα, ένα ποίημα, ένα κινησιολογικό μοτίβο / χειρονομία  και ένα τραγούδι,
  • Έγραψαν ποιήματα που εντάξανε στα δρώμενα που δημιούργησαν,
  • Χρησιμοποίησαν τον αναστοχασμό ως μέσο δημιουργίας. Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τους αυτοσχεδιασμούς μου για να δημιουργήσω μικρές σκηνικές πράξεις; Τι κρατάω και τι πετάω, τι είδους φόρμα χρησιμοποιώ για να συνθέσω μια μικρή σκηνική πράξη,
  • Δημιουργήσαν ένα συλλογικό δρώμενο που εμπεριείχε τις μικρότερες συνθέσεις τους. 



Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση / 2106541600 / info@theatroedu.gr
Συντονίστρια: Δέσποινα Μιτσιάλη

Το πρόγραμμα τελείται υπό τη χορηγία του Υπουργείου Πολιτισμού

Κατηγορία Δράσης
  • Εργαστήρια για μαθητές
Προγράμματα
  • SustainArt
Έτος
  • 2023 δ΄τρίμηνο
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Σκέμπη Δήμητρα
Print

Number of views (604)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Οκτώβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
29301234
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 4/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς
5
678

TheatreInMathematics2 (TiM^2) management meeting

online 8/10/2025 Greek team management meeting
9101112
13141516171819
20
«349’ ακόμα…»

«349’ ακόμα…»

Πάτρα, 20 Οκτωβρίου 2025, παράσταση θεάτρου φόρουμ για την ενδοσκολική βία
212223242526
272829303112
3456
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
789

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά