Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Πάτρα, 27/11/2016, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Καλλιόπη Βούλγαρη, Πάνος Βασιλόπουλος

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 27/11/2016 11:00 πμ - 3:00 μμ Export event

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες»

Το σκληρό καρύδι

 

2008_11_27Afisa-pagkosmia-iΠαγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2016

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2016»
Θέατρο - Εκπαίδευση - Κοινωνική Παρέμβαση

Πάτρα, 27/11/2016
Διάρκεια:
 4 ώρες.
Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών

Εμψυχωτές: Καλλιόπη Βούλγαρη, Πάνος Βασιλόπουλος

Εργαστήριο Γ’:  «Σκληρό Καρύδι»

Στο πλαίσιο του Προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, οργανώνουν το βιωματικό επιμορφωτικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς με τίτλο «Σκληρό καρύδι – εργαστήριο για εκπαιδευτικούς» βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο της Ελένης Σβορώνου (εκδόσεις Καλειδοσκόπιο). Σκοπός του θεατροπαιδαγωγικού αυτού εργαστηρίου είναι η βιωματική επαφή και η εισαγωγή σε τρόπους ευαισθητοποίησης σε σχέση με το προσφυγικό ζήτημα με αφορμή το βιβλίο «Σκληρό Καρύδι». Παράλληλος στόχος είναι η εισαγωγή και η επιμόρφωση των συμμετεχόντων σε στοιχειώδεις θεατρικές τεχνικές παιδαγωγικού θεάτρου καθώς και σε αρχές ομαδικότητας, δημιουργικής γραφής, καλλιέργεια ενσυναίσθησης και ικανότητας να μπαίνουν στη θέση του άλλου, καλλιέργεια αλληλεγγύης και κλίματος συνεργασίας στην τάξη, πρόληψη καταστάσεων απόρριψης και εκφοβισμού μαθητών που διαφέρουν καθώς επίσης καλλιέργεια στάσης ενεργού πολίτη, ικανότητας κριτικής σκέψης και ένταξης των προβλημάτων όπως το προσφυγικό στην παγκόσμια και συστημική τους διάσταση.

Ο Παναγιώτης Βασιλόπουλος είναι δάσκαλος. Συμμετείχε στην Ομάδα Εμπειρογνωμόνων του Π.Ι. για την εκπόνηση των νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων  για το μάθημα της γλώσσας. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα ημερίδων και σεμιναρίων για την αξιοποίηση του θεάτρου στην εκπαίδευση. Ασχολείται, ιδιαίτερα, με τη μεταφορά και θεατρική απόδοση λογοτεχνικών κειμένων αξιοποιώντας τεχνικές δημιουργικής γραφής. Υπήρξε εμψυχωτής Θεατρικής Αγωγής στο Παιδικό Θεατρικό Εργαστήρι ¨Θεατρίνοι με πατίνι¨ του Πολιτιστικού Συλλόγου ¨Αναγέννησις¨ Ακράτας, καθώς επίσης και στο παιδικό Εργαστήρι του Θεατρικού Εργαστηρίου Αιγείρας «Μικροί στο μάτι…». Συμμετέχει ως επιμορφωτής σε ημερίδες και σεμινάρια εκπαιδευτικών σε συνεργασία με στελέχη της εκπαίδευσης. Είναι μέλος της Θεατρικής Ομάδας  του Πολιτιστικού Συλλόγου Αναγέννηση Ακράτας και  συμμετέχει ερασιτεχνικά στις θεατρικές της παραστάσεις και τα θεατρικά και βιωματικά της σεμινάρια, πολλά από τα οποία συντονίζει κι εμψυχώνει. Συμμετέχει από το 2015 ως επιμορφωτής στο πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Η Καλλιόπη Βούλγαρη είναι δασκάλα. Ζει και εργάζεται στην Πάτρα. Ως φοιτήτρια στο μεταπτυχιακό κύκλο σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών ασχολείται ερευνητικά με την εξοικείωση των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με το αρχαίο θέατρο καθώς επίσης και με την εναλλακτική χρήση του μυθολογικού υλικού στην τάξη. Ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την ενσωμάτωση του Θεάτρου, με τη μορφή θεατρικών τεχνικών, στην εκπαίδευση και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για τις δυνατότητες χρήσης τέτοιων τεχνικών στην καθημερινή εκπαιδευτική πράξη. Στο πλαίσιο αυτό έχει λειτουργήσει ως  εμψυχώτρια σε ομάδες παιδιών, εφήβων και εκπαιδευτικών. Είναι μέλος της Θεατροπαιδαγωγικής Ομάδας ΠΑιΘέΑ στο πλαίσιο της οποίας, μεταξύ άλλων, αξιοποίησε τεχνικές του Εκπαιδευτικού Δράματος και του Θεάτρου Φόρουμ για τη δημιουργία του θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος «349΄ακόμα…» σε σχέση με το σχολικό εκφοβισμό. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Συμμετέχει ως επιμορφώτρια στο πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ: 21

Φωτογραφίες του σεμιναρίου:

Image
  
Image

Image
  
Image

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Πάτρας, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Συνεργαζόμενοι: Τμήματα Αγωγής Υγείας Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, Τμήμα Περιβαλλοντικής Α/βάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, Τμήμα Πολιτιστικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, Θεατροπαιδαγωγική Ομάδα ΠΑιΘέΑ, 13ο Γυμνάσιο Πάτρας, Σύλλογος Αποφοίτων Θεατρολόγων Πάτρας, Θεατρικό εργαστήρι για παιδιά και εφήβους ΔΗΠΕΘΕ ΠΑΤΡΑΣ, Διαπολιτισμικό Εργαστήρι ΔΗΠΕΘΕ ΠΑΤΡΑΣ

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ4
Έτος
  • 2016
Πόλεις
  • Πάτρα
Εμψυχωτές
  • Βασιλόπουλος Παναγιώτης
  • Βούλγαρη Καλλιόπη
Συνεργαζόμενοι
  • ΔΠΕ Αχαΐας
  • ΔΔΕ Αχαΐας
  • ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας
  • ΠΑιΘέA
  • Σύλλογος Αποφοίτων Θεατρολόγων Πάτρας
Σχολεία
  • 13ο Γυμνάσιο Πάτρας
  • 21ο Γυμνάσιο Πάτρας
Print

Number of views (2217)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά