Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων - «Παγκόσμιος Πολίτης & Παγκόσμια Εκπαίδευση»

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων - «Παγκόσμιος Πολίτης & Παγκόσμια Εκπαίδευση»

Διαδικτυακά, 13/12/2020 (Νότια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Γλυκερία Αράπη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/12/2020 7:30 μμ - 9:30 μμ Export event

«Παγκόσμιος Πολίτης & Παγκόσμια Εκπαίδευση: για την κατανόηση της σχέσης ενός παιδιού που ζει σε ένα αθηναϊκό διαμέρισμα και ενός παιδιού που ζει στην επαρχία του Μπαγκλαντές»

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2)

Διαδικτυακά, 13/12/2020

Ώρες: 19.30 – 21.30
Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων

Εισηγήτρια: Γλυκερία Αράπη, διαπολιτισμική εκπαιδεύτρια
Συντονισμός: Χριστίνα Ζώνιου, μέλος του ΕΕΠ του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Σύμβουλος επιμορφωτικών δράσεων προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ»

Σύντομη περιγραφή: Ποιος είναι ο Παγκόσμιος Πολίτης; Πώς μία απλή καθημερινή μας πράξη (όπως το να κλείνουμε το φως ή το να προσέχουμε τι μάρκα ζάχαρη αγοράζουμε) στηρίζει τον συνάνθρωπό μας στην άλλη άκρη της γης; Πώς το τοπικό συνδέεται με το παγκόσμιο; Πώς μπορούμε να ανοίξουμε το βλέμμα των παιδιών προς τον κόσμο χωρίς να περιμένουμε το προσφυγόπουλο να μπει στην τάξη μας για να αρχίσουμε να καλλιεργούμε την αλληλεγγύη και την παγκόσμια συνείδηση;   

Στη «συνάντηση» αυτή θα δούμε τι σημαίνει Παγκόσμια Εκπαίδευση και πώς συνδέεται με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση ή την Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.  Θα ορίσουμε τον Παγκόσμιο Ενεργό Πολίτη και θα διερευνήσουμε τον ρόλο του εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση της παγκόσμιας ταυτότητας των μαθητών. Θα δούμε μεθόδους, παραδείγματα και πηγές για ιδέες μέσα στην τάξη και στην ομάδα.

Σύντομο βιογραφικό καλεσμένης εισηγήτριας: Η Γλυκερία Αράπη είναι Υπεύθυνη στρατηγικού σχεδιασμού, παρακολούθησης & αξιολόγησης έργου και συντονίστρια προγραμμάτων στο χώρο της Κοινωνίας των Πολιτών, εκπαιδεύτρια ενηλίκων. Έχει διανύσει παραπάνω από 20 χρόνια στον χώρο της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της παγκόσμιας ανάπτυξης, της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και της εκπαίδευσης ενηλίκων, σε συνεργασία με διαφορετικούς φορείς της Κοινωνίας των Πολιτών, πανεπιστημιακά ιδρύματα, εταιρείες και (δια)κρατικούς φορείς σε διεθνές και εθνικό επίπεδο.  Από το 2008 έως το 2020 εργάστηκε για την ActionAid Ελλάς ως επικεφαλής των τμημάτων Τοπικών Προγραμμάτων για ευπαθείς ομάδες, Παρακολούθησης & Αξιολόγησης Έργου, Λογοδοσίας, Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού. Έχει διατελέσει επικεφαλής του διεθνούς τμήματος Παρακολούθησης & Αξιολόγησης Έργου της ActionAid International. Υπήρξε Πρόεδρος της Ελληνικής Πλατφόρμας για την Ανάπτυξη και ιδρυτικό μέλος της Ώσμωσης – Κέντρο Τεχνών και Διαπολιτισμικής Αγωγής. Απόφοιτος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Ethnic & Racial Studies από το Trinity College της Ιρλανδίας.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Περιφερειακός Συντονισμός Νότιας Ελλάδας και Νησιών Αιγαίου: Νικολέττα Δημοπούλου nikolettadimopoulou@gmail.com, Κατερίνα Αλεξιάδη katerina.alexiadi@gmail.com

Γραμματεία/Πληρ.: humanrights@theatroedu.gr / 2106541600


 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ2
Έτος
  • 2020 δ' τρίμηνο
Πόλεις
  • Διαδικτυακά
Εμψυχωτές
  • Αράπη Γλυκερία
Print

Number of views (2083)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιούνιος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
262728293031
1
Πρόσκληση σε ΓΣ 2025

Πρόσκληση σε ΓΣ 2025

Διαδικτυακά 1/6/2025
2345
"Μουσειακό Θέατρο: Ιστορία, Θεωρία, Εφαρμογές"

"Μουσειακό Θέατρο: Ιστορία, Θεωρία, Εφαρμογές"

Κέρκυρα, 5 Ιουνίου 2025 Παρουσίαση βιβλίου της Φωτεινής Βενιέρη
678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά