"Εκπαίδευση & Θέατρο" , Τεύχος 13, 2012 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Εισαγωγικό σημείωμα
Η δύναμη στα χέρια τους: τα αποτελέσματα του ερευνητικού προγράμματος «Δράση ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό» Bruce Barton, John O’Toole
David Oddie: Μεταμόρφωση των συγκρούσεων μέσω του θεάτρου και των άλλων τεχνών Συνέντευξη στη Τζένη Καραβίτη
Όταν το εκπαιδευτικό δράμα συναντά τον Γαλιλαίο του Μπρεχτ Ρένα Αθανασοπούλου
Το θέατρο του καταπιεσμένου ως εργαλείο κοινωνικής ένταξης σε ομάδα με κοινή εμπειρία απεξάρτησης Χριστίνα Κρίθαρη
Kathleen Gallagher: Το εκπαιδευτικό δράμα/θέατρο ως μεθοδολογία έρευνας. Παρακολουθώντας τις εθνογραφικές αναζητήσεις στα σχολεία των αστικών κέντρων Συνέντευξη στη Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση
Κλασική μουσική: ένας κρυμμένος θησαυρός − Μπορεί το εκπαιδευτικό δράμα να γίνει μέσο προσέγγισης της κλασικής μουσικής; Μαρία Καραμούτσιου
Προσέγγιση λογοτεχνικού κειμένου μέσω των τεχνικών της δραματικής τέχνης στην εκπαίδευση και του κουκλοθεάτρου με σκοπό την καλλιέργεια της δημιουργικής γραφής − πιλοτική έρευνα Θεοδώρα Παπαϊωάννου, Μαρίτα Παπαρούση, Άλκηστις Κοντογιάννη
Ένα ταξίδι στην πρωτεύουσα της μαριονέτας: Διεθνές Φεστιβάλ Μαριονέτας της Charleville-Mezières. Πενήντα χρόνια φεστιβάλ 15-25 Σεπτεμβρίου 2011 Αντιγόνη Παρούση
Η μέθοδος της δραματοποίησης στη διδασκαλία της λογοτεχνίας - Περίληψη διδακτορικής διατριβής Μάρθα Κατσαρίδου
Number of views (3810)/Σχόλια (0)
Γραφείο Ηρακλείου-Λασιθίου - εκλογές για Τοπική Συντονιστική Ομάδα
Bucharest and Online, 30/10 - 1/11/2025
Διαδικτυακά, 30/10/2025
Θεσσαλονίκη, 30/10/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Διαδικτυακά, 31/10/2025, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μόσχος
Θεσσαλονίκη, 31/10-1/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
Θεσσαλονίκη, 1/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
Θεσσαλονίκη & Διαδικτυακά 1/11/2025
Καλαμάτα, 1/11/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
TiM2-Theatre in Mathematics2
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’
Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
Διαδικτυακά 7/11/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»
Αθήνα, 9/11/2025 παιδαγωγική-συντονιστική συνάντηση Γραφείου Αττικής
Σάμος 9/11/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"
Ικαρία 13/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, ΓΕΛ Ευδήλου Ικαρίας
Άγκυρα 13/11/2025 στο πλαίσιο του Διεθνούς Συνεδρίου
Διαδικτυακά 13/11/2025,Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»
ΠΑΤΡΑ - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2025
"Μαθαίνουμε για τους πρόσφυγες» -Συζητώντας για το φαινόμενο του αναγκαστικού εκτοπισμού και τους πρόσφυγες στη σχολική τάξη"
Θεσσαλονίκη 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Πάτρα 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης, Δημήτρης Κονετάς
Θεσσαλονίκη, 21-23/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
«Διαπολιτισμική εκπαίδευση: αποσαφηνίζοντας τις έννοιες και αποφεύγοντας τις ‘παγίδες’»
ΖΑΚΥΝΘΟΣ - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2025
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»
#Support_Hara
Θεσσαλονίκη, 28-30/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
Αθήνα 29/11/2025 ΗΜΕΡΙΔΑ
Θεσσαλονίκη, 29/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς,
Τρίπολη 29/11/2025, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
Αθήνα, 30/11/2025, Πάμε Θέατρο