Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 18 (2017)

Τεύχος 18 (2017)

"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 18,  2017
Ειδική έκδοση-αφιέρωμα στο Θέατρο-Ντοκουμέντο

 

 

Περιεχόμενα

Εισαγωγικό σημείωμα

Παρακολουθώντας τη δημιουργία μιας κοινότητας μέσω του θεάτρου
Kathleen Gallagher, Nancy Cardwell, Dirk Rodricks


Πώς η ανακάλυψη ξεχασμένων λογοτεχνικών κειμένων βοηθά μια κοινότητα να διαχειριστεί τις μνήμες της
Sunčica Milosavljević, Snežana Gnjidić 


Ιστορίες ζωής στo θέατρο των αναμνήσεων 
Κατερίνα Κωστή


Παραστάσεις θεάτρου-ντοκουμέντο με νέους, εφήβους, παιδιά και μη επαγγελματίες ενήλικες: ένας πρακτικός οδηγός για εμψυχωτές
Χριστίνα Ζώνιου


Η χρήση ντοκουμέντων στο θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;»
Νάσια Χολέβα


Θέατρο-ντοκουμέντο και τοπική ιστορία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: δύο εκπαιδευτικά προγράμματα
Ευγενία Ζάγουρα


«Οι άνθρωποι ξοδεύουν τη μισή τους ζωή… μιλώντας για την άλλη μισή»
Γιάννης Καλαβριανός 
Συνέντευξη στον Νίκο Γκόβα και στη Μαίρη Καλδή


Εκπαιδευτικό Δράμα, Ιστορία και Αρχεία. Μια συνάντηση στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών προγραμμάτων των Γενικών Αρχείων του Κράτους (ΓΑΚ)-Αρχείων Ν. Μαγνησίας
Αγγελική Νικολάου


Το θέατρο-ντοκουμέντο στη θέση του Άλλου. Αναγνώσεις του Τελευταίου Καραβάνσαράι. Οδύσσειες από το Θέατρο του Ήλιου
Νικολέττα Δημοπούλου, Βιργινία Κεχαγιά


«Δοκίμιο εν κινήσει»: η εξέλιξη και η ουσία
Sanja Krsmanović Tasić


Το θέατρο είναι το σπίτι σου! Το σπίτι σου που είναι;
Γιάννης Λεοντάρης


Αίσθηση του πραγματικού: συγκινησιακές διαστάσεις του Θεάτρου Ντοκουμέντο και του Θεάτρου της Πραγματικότητας
Kelsey Jacobson

Έτος Έκδοσης2017
Print

Number of views (4064)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
161718
19
«Εγώ κι ο άλλος…»

«Εγώ κι ο άλλος…»

Πάτρα 19/12/2024,Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (β΄μέρος)
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά